zobacz sobie wykresy b30 i b32 duzo b32 nie trzyma mocy a szukanie tego dlaczego tak jest jeszcze nikomu sie nie udalo

W b30 wydech + program + dolot+ ew walki i taki b32 nawet zdrowy nie ma czego szukac. Tuning b32 - ciezko przeprogamowac ecu chyba ze by byl jakis sa i malo wiedzy na ten temat.
Zalezy czy chcesz serie czy chcesz dlubac do modow duzo bardziej moim zdaniem nadaje sie b30.
Tak jak jeszcze przegladam temat b30 ktore zakrecic mozna na seri smialo do 8200 z takimi modami majace spokojnie 320 km albo i wiecej. Od 4000 jest 200 km z tego co pamietam. Teraz tak zakres 4000-8200 caly czas ciag i moc rosnie wiec auto sie napedza w sporym przedziale obrotow.
W b32 wykres lubi sie zalamac przy 5,5 i tak zostac do 7500 ??
Malo ktory pokazuje 300 km na hamowni poszukaj temetow jest sporo na forum o niedomaganiach w b32.
Jesli chodzi o przyspieszanie to przy kazdej zmianie biegow sa juz takie obroty ze porownywanie momenu na niskich nie ma zadnego sensu. Chyba ze chcemy porownywac przyjemnosc z jazdy na niskich rpm ze sie nam auto napedza...
Ma sens porownanie to jakie bd obroty po zmianie biegow i po jakim czasie bedzie odcinka i czy na tych obrotach moc bedzie rosla jesli tak to osiagniemy to co chcemy

Nic nam z tego ze bedzie 500 km jesli np bedzie tylko w przedziale 6-7 tys a pozniej odcinka bo auto nie ma sie jak napedzic.
A co do miski pelny stan swierzego oleju lub miska z jakiegos m52-m54 albo z s50b32 z pompa.