Nierówna praca

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: Nierówna praca

Post autor: Inur » wt lut 23, 2010 22:06

Wiecej nie doradze bo moja wiedza przy takich użytkownikach jak allcar jest raczej mizerna.

Powiem tylko tak - miałem bardzo podobny problem i objawy - całkowicie zapchany kat na jednym wydechu, uszkodzona sonda lambda przed tym katem a świece sie kopciły na trzech garach odpowiadających temu wydechowi. Po jakimś czasie silnik się dusił i gasł a kat świecił się na żółto. Wymieniłem uszkodzoną sondę, wywaliłem katy i od tego czasu jest spokój, nawet kucyków przybyło po tym manewrze.

Możesz wywalić katy ale nie napiszę ci już czy to pomoże. U siebie po wywaleniu katów silnik już nie gasł ale dalej chodził bardzo dziwnie. Po wymianie sondy było już ok a świece z czarnych zrobiły się brunatne.

wujekkuki
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
Lokalizacja: KONSTANCIN

Re: Nierówna praca

Post autor: wujekkuki » śr lut 24, 2010 11:35

Dzieki wielkie Inur bede prubował jak wywale katy to sie odezwe i napisze jak sprawa wyglada Pzdrawiam.

wujekkuki
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
Lokalizacja: KONSTANCIN

Re: Nierówna praca

Post autor: wujekkuki » pn mar 15, 2010 16:29

nierowna praca i to ze gasł na zimnym było spowodowane nieszczelnością wężów od silnika krokoweg

ODPOWIEDZ