Remont S50B30

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Remont S50B30

Post autor: bond » czw maja 10, 2007 18:15

Witam,
Składam właśnie do kupy silnik do m3 i pojawił się problem nabycia pierścieni tłokowych nominalnych.
Może macie pojęcie gdzie je dostać.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: Remont S50B30

Post autor: macpis » śr maja 16, 2007 21:46

zobacz tu:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

wydrukuj numery czesci i idz do serwisu zamowic. Jak widac nie sa drogie, w serwisie powinni to zalatwic. Chyba ze to nie jest to o co Ci chodzi.
PeAcE, LovE and ///M

bond
Posty: 16
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 09:28
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Re: Remont S50B30

Post autor: bond » czw maja 17, 2007 09:04

macpis pisze:zobacz tu:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

wydrukuj numery czesci i idz do serwisu zamowic. Jak widac nie sa drogie, w serwisie powinni to zalatwic. Chyba ze to nie jest to o co Ci chodzi.
Stronę etki każdy zna, w serwisie pierścionki kosztują 2100 za komplet, ale już znalazłem chyba za 1200.
Blok zatulejowany mam na nominał więc jak tylko dojadą to będę go składał.
Pozdrawiam
Na razie E36 325, ale zaraz E36 330 (S50B30)

ODPOWIEDZ