Re: M3 E92 --->proice
: czw sie 27, 2015 08:29
https://www.youtube.com/watch?v=5LQVRFJ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie trochę też, w Evo / Imprezach kilka razy tak miałem - zamiast stać, warto chwilę pojeździć i schłodzić hamulceMaros pisze:Wszystko fajnie, ale to zapalanie fajka od rozgrzanej do czerwoności tarczy to już rzeź jak dla mnie.
a pozniej :Tygrys pisze:Dla mnie trochę też, w Evo / Imprezach kilka razy tak miałem - zamiast stać, warto chwilę pojeździć i schłodzić hamulceMaros pisze:Wszystko fajnie, ale to zapalanie fajka od rozgrzanej do czerwoności tarczy to już rzeź jak dla mnie.
Nie wiem ile wiesz na temat lakierowania, ale jeżeli dwa różniące się elementy kolorem są lepsze niż zapylenie (które stosuje się w masie kolorów) no to jakieś nieporozumienie - kto siedzi w temacie, ten wie.Pytalem o malowane elementy miala byc maska,jeden blotnik i zderzak. Doszedl do tego drugi blotnik, dwoje drzwi zapylane pod same klamki czyli 3/4 elementu + slupki do polowy dlugosci dachu. ( na miejscu sie dowiedzialem,ze trzeba bylo zrobic zeby nie bylo widac odciecia,ale warto o tym wspomniec jak pytam o lakierowanie elementow ) - lakierowanie bardzo slabe,inny kolor widac bez przypatrywania,juz bym wolal roznice kolorow na blotniku jak to cale "zapylanie" w i tak innym odcieniu.
Dwa rozdarcia - jedno 1 cm, drugie 2 cm Rzeczywiście przez pół szyby Koszt oklejenia profi wsyzstkich poza przednią ok. 1000 PLN, ja na razie ściągam folię bo nie chcę połówki mieć, a za przednie ściga u nas drogówka.Szyby przyciemnione folia,pewnie jeszcze w USA,bo tylna od kierowcy przez pol szyby rozdarta.
Chciałbym wiedzieć czym się różni dobra naprawa fartucha, od średniej naprawy fartucha i słabej naprawy fartucha.Silnik po odpaleniu ok,ale pod maska od razu widac slaba naprawe fartucha ( o ktorej wiedzialem,dostalem foto )
Może ogarnęli do czasu mego zakupu bo jest porządek poza jedną drobnostką, ale to dosłownie 100 PLN do wydania.to co mnie najbardziej zaskoczylo - DETALE - wszedzie inne srubki,puszka filtra ze trzy rodzaje roznych srubek,weze od klimy do chlodnicy na srubach z NOMI na chyba klucz 15,odpowietrznik w zbiorniku wyrownawczym imbus 7 i wiele wiele innych detali ktore skladaja sie na ogolne zle wrazenie.
Przebieg obecnie 56900 w moich rękach. Sprawdź inne idealne M za 145k PLN i te co na chłodno mniej chciałeś zapłacić (ile? 135k PLN?) - przedlifty z przebiegiem 150+ tys. kmna desce blad cisnienia wszystkich kol,przebieg o ok 5 tys wiekszy jak podany.
Trzeba było zapytać gdzie są szpilki i dlaczego są wyjęte - są na miejscu (ori antykradzieżowe). Opony - trzeba było się grzeczniej targować (tak mi powiedzieli o Tobie;) ), ja po Tobie zastałem nowe Michelin Pilot Sporty - 4 sztuki (nie tylko tył).W kolach brakowalo szpilek,opony tyl nie istnialy ( bylem informowany o slabych oponach,ale ludzie troche powagi,tam nie bylo nic )
Oczywiście - jest kilka detali, np. na lewym plastikowym progu odpryski/obicia - jak w każdym używanym aucie. Ale wszystko do zrobienia niewielkimi nakładami.moze cos by jeszcze wyszlo gdybym dalej ogladal ( jestem praktycznie pewiem ze tak ) ,a moze nie,choc watpie.
Zawsze można.nie wiem czy byl element do ktorego bym sie faktycznie nie mogl nie doczepic.
To wada a nie atut? Przecież to jeden dość kosztowny temat z głowy.Panewki zmienione 4 tys temu,byla faktura ( choc ja jej nie widzialem,ale tez o nia na miejscu nie prosilem,po tym co zobaczylem nie potrzebowalem jej widziec )
Właśnie, chcesz salonówkę, dużo lepszy stan (to co było rozbieżne w twoich rozmowach z handlarzem to jedno, ale naginanie stanu co opiszę dalej to drugie).Moze ja za duzo wymagam,ale auto ktore bylo oferowane za ponad 170 tys ( nie istotne ze cena pare dni wczesniej zmalala,stan sie nie zmienil ) powinno cos soba prezentowac,liczylem na duzo lepszy stan,
O Tobie też wiele słyszałem i ciekawych rzeczy można napisać - ale nie zrobię tego bo na oczy Cię nie widziałem i nie jestem od wszczyniania wojen, zawsze są dwie strony medalu i trzeba się z tym liczyć. Wkurwiłeś ich mocno i jeżeli to co mówią było prawdą to im się nie dziwię.To tak z grubsza,nie bede wszystkich szczegolow opisywac,wiekszosc zostawiam dla siebie ( zakup auta to nie tylko samochod,liczy sie tez osoba ktora go sprzedaje,ja raczej juz nie bede zainteresowany zadna oferta kolegi proice - ale to tylko moja opinia )
Tak, po 300 PLN za ideały - razem 600 PLN i to zrobię bez problemu, wymienię jeprzednie boczki sa do wymiany
Są, te na dole nie tragiczne, koło głośnika widoczna oczywiściena zdjeciu ktore wyzej wstawiles widac dziury w boczku kierowcy,jest tego wiecej + dziura obok glosnika
Oto ta dziura - specjalnie ująłem przyciski by było widać jej rozmiar.Boczki z dziurami ze mozna wate wyciagac
Tak, na prawym boczku rzeczywiście od transportu - ja o tym wiedziałem Też wymienię. 300 PLN jak pisałem.i glebokie odksztalcenia
podrapanych fotelach
FOTO z daleka - to pod podłgówkiem https://images88.fotosik.pl/43/8caf9a056889afa6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;fotel kierowcy pod zaglowkiem podrapany
Jest liczba mnoga - proszę drugi fotel. FOTO - https://images88.fotosik.pl/43/f0cf77b61fb560a0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;fotele strasznie zniszczone
Fot nawet nie robiłem bo nie wiem jak czy co mam ująć Wygląda jak zwykła używana kanapa ale bez zniszczeń. Mięciutka, gładka.Kanapa tylna zniszczona.
Proszę bardzo - jedna dziura, wielkość znów w porównaniu do ludzkiej pięści (średnica niecały cm, jakby od papierosa?)Nad glowa dziurawy sufit.
Mocno - znów pytanie co to średnio, co to lekko jeżeli to jest mocnoNa zdjeciu lewarka skrzyni widac jakies kreski na tunelu,w rzeczywisci jest mocno podrapany.
Tutaj chyba wszyscy nałożymy okulary - są to dwie kropki jakby ktoś długopisem wcisnął i zostało na cwierć milimetraTunel skorzany zniszczony.
Tak się zastanawiam - jeżeli to jest strasznie zniszczone, to jak nazwać te, które jest naprawdę strasznie zniszczone? Nie delikatnie, nie trochę, nie średnio, nie mocno, nie bardzo mocno tylko strasznie?'Wnetrze - moim zdaniem cale do wymiany,fotele strasznie zniszczone,podrapane
No to koledzy tutaj widzą wnętrze przed wymianą boczków, te strasznie zniszczone fotele itd. A boczki to temat jak mówiłem 600 PLN, 1000 PLN ideał podsufitka. Tunel 400. Łącznie 2000 PLN. Przy kosztach utrzymania i zakupu to śmieszna suma.moim zdaniem wnetrze szrot
Auto za prawie dwie stówy? Idealne M? To za ile uważasz należy takie nabyć? Nie można zjeść ciastka i nadal go mieć...Prosty rachunek,zakup + zmiany,ktore ja bym musial wprowadzic i mamy auto za prawie dwie stówy ktore jest amerykancem,ma duzo malowanych elementow i przy checi sprzedazy keidys dalej mamy problem.
Nikomu nie odradzam jechac ogladac osobiscie,wyrazilem tylko swoja opinie ktora moze dla innych byc nic nie warta,samochod fajny na tor do zabawy bez zwracania uwagi na stan wizualny,ale nie za ta cene,nie dla mnie na pewno.
1. Skoro wiesz, to po co oglądać.Doskonale wiem,ze usa to mina