M3 ///Mike

Re: M3 ///Mike

Postprzez ///Mike » Pt mar 14, 2008 11:46

idzik napisał(a):Widzieliśmy Cie Mike dziś rano o 7.50 na B. Czecha -> Siekierkowska , 2 auta za Tobą, jak skręciłeś. Pięknie się prezentuje eMka na drodze :smile:


kostek_ja napisał(a):Nie jechałeś przypadkiem dzisiaj o 8 rano wałem, a potem Poniatowskim??


Więc to chyba był Mike ;)


Witam witam- więc razem się zmagaliśmy z porannymi korkami. Miałem tego dnia trase do Torunia,- dokonałem podrodze małą próbę prędkości eMki :)
Kiedy następny trackDay???
///M3 4.0 V8 Jerez Black
Avatar użytkownika
///Mike
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Postprzez ///Mike » Wt kwi 29, 2008 20:39

Kosh, zamontowałeś wkońcu jakiś inny tłumik??
Ja dzis odebrałem moją, ze świeżutkim Eisenmann'em- ufff :evil:
Różnica duża, wkońcu trochę buuuczy- ale tak delikatnie, bez przesady. Tylko że cholera do małej poprawki-- krzywo zamontowali :neutral:
///M3 4.0 V8 Jerez Black
Avatar użytkownika
///Mike
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Postprzez Marcin_Os » Wt kwi 29, 2008 20:41

Mike, który to jest "stopień" buczenia? Tak na ucho jest całkiem znośny i dużo fajniejszy niż w serii.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Postprzez ///Mike » Wt kwi 29, 2008 21:00

Marcin_Os napisał(a):Mike, który to jest "stopień" buczenia? Tak na ucho jest całkiem znośny i dużo fajniejszy niż w serii.



hm- mi proponowano dwa stopnie- buczenie lub mega buczenie :) Oficjalne nazwy: Fast Road i Race. Podobno ci co montują Race dosyć szybko go ściągają!

Duuuużo więcej niskich tonów, głównie w zakresie 0-4000 obrotów- a przy wyższych zaczyna grać całość- bym był 100% zachwycony gdyby nie lekko krzywy montaż!! Jutro dzwonie do Panów w BMW B-M żeby się szykowali do proprawki i będzie git.

...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:
///M3 4.0 V8 Jerez Black
Avatar użytkownika
///Mike
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Postprzez Bombel » Wt kwi 29, 2008 21:36

///Mike napisał(a):...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:
Sadze, ze bylo to kwestia otoczenia. Na placu konstytucji sie duzo odbija. Ja sie wlasnie wczoraj zdziwilem jak glosno moja chodzi w takim lekko zabudowanym terenie, bo jak Pablo mi ja katowal w modlinie to niemal seria...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02
Avatar użytkownika
Bombel
 
Posty: 2242
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom

Re: M3 ///Mike

Postprzez Pablo » Wt kwi 29, 2008 23:40

Bombel napisał(a): Ja sie wlasnie wczoraj zdziwilem jak glosno moja chodzi w takim lekko zabudowanym terenie, bo jak Pablo mi ja katowal w modlinie to niemal seria...


Od razu tam katowałem - docierałem... :cool:
17.01.11
Avatar użytkownika
Pablo
 
Posty: 506
Dołączył(a): Pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa

Re: M3 ///Mike

Postprzez Marcin_Os » Śr kwi 30, 2008 08:01

///Mike napisał(a):...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:


Nic nie robiłem. W Modlinie było wolna przestrzeń i dźwięk się poprostu rozchodził. W mieście między blokami, nie ma alarmu który by się nie wlączył :twisted: . A jak się dogrzeje po jakimś katowanku to już wogóle...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Postprzez kostek_ja » So cze 07, 2008 02:05

Już dawno miałem tutaj coś napisać :grin:

Z zewnątrz przepiękna. Podoba mi się nawet bardzie od e46 (tzn. uważam że mają inny styl i z przodu podobają mi się tak samo, ale z tyłu e46 nie zachwyca w przeciwieństwie do e92). Mam nadzieję że wróciłeś do seryjnych nerek ;)

Wnętrze bardzo dobrej jakości i w ogóle fajnie wykonane, ale jakoś ten nowy styl BMW do mnie nie przemawia i raczej wolę wnętrze e46.

Wrażenia z jazdy:

Plusy w porównaniu do e46:
- szybsza
- ma lepszy dół
- zawieszenie w ustawieniu sport jest sztywniejsze

Minusy:
- nie wiem dlaczego ale miałem wrażenie że jest wolniejsza (chociaż sprawdziliśmy że nie jest :mrgreen: )
- Za cicha, a raczej była, tylko że nowego wydechu nie słyszałem :sad:
- ma strasznie wrażliwy drążek zmiany biegów :mrgreen:

Podsumowanie:
Zdecydowanie lepsza od e46, a ja musiałem się doszukać jakiś braków ;)

Ogólnie samochód jest wspaniały jak każda eMka, ale też jak każda eMka ma swój indywidualny charakter. Po raz kolejny gratuluję auta.
Avatar użytkownika
kostek_ja
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do E90-93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość