M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: SyTy » pt sie 31, 2012 11:21

Schodzić się z płaszczyzną zderzaka co do zasady nie powinno, bo go będzie upalać, tu jest inny powód zbyt dużego wychodzenia rur, jedno to fakt, zdjęcia robione są po mocniejszym upalaniu a dwa to fakt że cały układ dedykowany jest do E92 a nie E90.
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 850
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Oleg » pt sie 31, 2012 11:43

Wystarczy pooglądać na necie jak to wygląda... dedykowane układy tak właśnie się schodzą ze zderzakiem np. eisenmann i SS i nic się nie upala więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale to, że jest to układ do e92 wiele wyjaśnia...

Chodzi mi o coś takiego
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: SyTy » pt sie 31, 2012 11:55

i to co wkleiłeś też się nie licuje. Każdy wydech wystaje poza obrys/dolną linię zderzaka. Inaczej by upalało zderzak.
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 850
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Oleg » pt sie 31, 2012 12:08

Chyba się nie zrozumieliśmy. Nie chodzi mi o "licowanie" końcówek wydechu milimetr w milimetr z częścią zderzaka, która jest bezpośrednio nad wydechem. Ale o schowanie wydechu tak mniej więcej na równi z tą częścia zderzaka na której masz czujniki z PDC. To co wkleiłem wystaje może jakiś centymetr, a nie 5.
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: SyTy » pt sie 31, 2012 12:18

hehe, luz :wink:

Ciekawe jak w tej tytanowej wydumce to ogarnąć, tego się ciąć i spawać "o tak" raczej nie da.
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 850
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Oleg » pt sie 31, 2012 13:15

SyTy pisze:hehe, luz :wink:

Ciekawe jak w tej tytanowej wydumce to ogarnąć, tego się ciąć i spawać "o tak" raczej nie da.
Zawsze jestem wyluzowany :lol:
Nic się nie martw i to polscy majstrzy ogarną ;)
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Dino444
Posty: 1342
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Dino444 » pt sie 31, 2012 13:59

Podszlifowac się da :mrgreen: a jakie ładne iskierki się białe zrobią :mrgreen:
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 191
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: F82 M4 i inne złomy ;)
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: arturo » pt sie 31, 2012 14:15

Tyle powinno prawidłowo wystawać :

Obrazek

Akrapa można uciąć i pospawać , tylko trzeba się trochę pobawić .
F82 M4 Akrap

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 850
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Oleg » pt sie 31, 2012 14:25

arturo pisze:Tyle powinno prawidłowo wystawać :

[url=http://images10.fotosik.pl/2224/0d2f8a92d593a443.jpg]Obrazek[/URL]

Akrapa można uciąć i pospawać , tylko trzeba się trochę pobawić .
Dzięki arturo za to zdjęcie, o to mi właśnie chodziło, tak to powinno wyglądać ;)
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Idzik » pt sie 31, 2012 22:20

Spokojnie panowie !!

Napisałem do przedstawiciela Akrapa w sprawie ewentualnej przeróbki układu z e92 pod e90.. dostałem żartobliwą odpowiedź, żebym wziął "płaską trzynastkę", zszedł do garażu na 3 minuty, i sam sobie przerobił :wink:

Okazało się, że końcówki są osobnym elementem, mocowanym osobno na obejmie, każda z tolerancją +/-5cm. Finalnie ustawiłem ok. 2cm bardziej wysunięte od serii. W razie czego schowam jeszcze bardziej. Wygląd na "ciepło".

W trakcie :

Obrazek

Po :

Obrazek

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 191
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: F82 M4 i inne złomy ;)
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: arturo » pt sie 31, 2012 22:27

No i od razu 100 razy lepiej !!!
F82 M4 Akrap

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 850
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Oleg » sob wrz 01, 2012 09:38

Brawo! Swoją drogą bardzo fajne rozwiązanie :-)
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
pidzon
Posty: 95
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 15:52
Auto: M3
Lokalizacja: Wawa/Płock

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: pidzon » sob wrz 01, 2012 12:59

I teraz wyglada jak powinno ;)

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 227
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: Prezes » ndz wrz 02, 2012 23:12

Fajnie, że tak to pomyśleli. Chwali się :mrgreen:
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik

Post autor: rypik » pn wrz 03, 2012 00:17

Wydech brzmi czadowo. Nie jest za głośny, nie brzęczy, nie dudni. Fajny produkt, szkoda tylko, że Akrapović ma takie ceny.

ODPOWIEDZ