Idzik ---> M3 E90 Melbourne Red
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Schodzić się z płaszczyzną zderzaka co do zasady nie powinno, bo go będzie upalać, tu jest inny powód zbyt dużego wychodzenia rur, jedno to fakt, zdjęcia robione są po mocniejszym upalaniu a dwa to fakt że cały układ dedykowany jest do E92 a nie E90.
No Fear - No Fun!
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Wystarczy pooglądać na necie jak to wygląda... dedykowane układy tak właśnie się schodzą ze zderzakiem np. eisenmann i SS i nic się nie upala więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale to, że jest to układ do e92 wiele wyjaśnia...
Chodzi mi o coś takiego
Ale to, że jest to układ do e92 wiele wyjaśnia...
Chodzi mi o coś takiego
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
i to co wkleiłeś też się nie licuje. Każdy wydech wystaje poza obrys/dolną linię zderzaka. Inaczej by upalało zderzak.
No Fear - No Fun!
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Chyba się nie zrozumieliśmy. Nie chodzi mi o "licowanie" końcówek wydechu milimetr w milimetr z częścią zderzaka, która jest bezpośrednio nad wydechem. Ale o schowanie wydechu tak mniej więcej na równi z tą częścia zderzaka na której masz czujniki z PDC. To co wkleiłem wystaje może jakiś centymetr, a nie 5.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
hehe, luz
Ciekawe jak w tej tytanowej wydumce to ogarnąć, tego się ciąć i spawać "o tak" raczej nie da.

Ciekawe jak w tej tytanowej wydumce to ogarnąć, tego się ciąć i spawać "o tak" raczej nie da.
No Fear - No Fun!
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Zawsze jestem wyluzowanySyTy pisze:hehe, luz![]()
Ciekawe jak w tej tytanowej wydumce to ogarnąć, tego się ciąć i spawać "o tak" raczej nie da.

Nic się nie martw i to polscy majstrzy ogarną

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Podszlifowac się da
a jakie ładne iskierki się białe zrobią 


BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Tyle powinno prawidłowo wystawać :

Akrapa można uciąć i pospawać , tylko trzeba się trochę pobawić .

Akrapa można uciąć i pospawać , tylko trzeba się trochę pobawić .
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3

Było: E92 M3
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Dzięki arturo za to zdjęcie, o to mi właśnie chodziło, tak to powinno wyglądaćarturo pisze:Tyle powinno prawidłowo wystawać :
[url=http://images10.fotosik.pl/2224/0d2f8a92d593a443.jpg]Obrazek[/URL]
Akrapa można uciąć i pospawać , tylko trzeba się trochę pobawić .

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Spokojnie panowie !!
Napisałem do przedstawiciela Akrapa w sprawie ewentualnej przeróbki układu z e92 pod e90.. dostałem żartobliwą odpowiedź, żebym wziął "płaską trzynastkę", zszedł do garażu na 3 minuty, i sam sobie przerobił
Okazało się, że końcówki są osobnym elementem, mocowanym osobno na obejmie, każda z tolerancją +/-5cm. Finalnie ustawiłem ok. 2cm bardziej wysunięte od serii. W razie czego schowam jeszcze bardziej. Wygląd na "ciepło".
W trakcie :
Po :

Napisałem do przedstawiciela Akrapa w sprawie ewentualnej przeróbki układu z e92 pod e90.. dostałem żartobliwą odpowiedź, żebym wziął "płaską trzynastkę", zszedł do garażu na 3 minuty, i sam sobie przerobił

Okazało się, że końcówki są osobnym elementem, mocowanym osobno na obejmie, każda z tolerancją +/-5cm. Finalnie ustawiłem ok. 2cm bardziej wysunięte od serii. W razie czego schowam jeszcze bardziej. Wygląd na "ciepło".
W trakcie :

Po :

- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
No i od razu 100 razy lepiej !!!
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3

Było: E92 M3
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Brawo! Swoją drogą bardzo fajne rozwiązanie 

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
I teraz wyglada jak powinno 

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Fajnie, że tak to pomyśleli. Chwali się 

Re: M3 E90 Melbourne Red ~ Idzik
Wydech brzmi czadowo. Nie jest za głośny, nie brzęczy, nie dudni. Fajny produkt, szkoda tylko, że Akrapović ma takie ceny.