Niektórzy już widzieli, niektórzy jeździli.
Wracam do M jako auta na co dzień. Niedawno odebrana, i mimo że nie jest to i nie musi być najszybsze auto na drodze, jakim jeżdzę itp., to sprawia, jak nim latam to uśmiech z gęby nie schodzi

Kryteria wyboru były następujące : sedan, po lifcie, czerwony, 100% ori lakier.
Udało się to spełnić, a nawet więcej - nie ma szyberdachu, którego nienawidzę, całkiem niski przebieg - obecnie ok. 24.000 km. Po samochodzie prostu czuć, że jest świeży, zwarty, bez jakichkolwiek oznak zużycia. Co prawda była to jedyna sztuka czerwona, czterodrzwiowa na mobile.de i w całych Niemczech

Po przesiadce z M3 E46 pierwsze uczucie - 'jezu jak to zapierdala'. M3 e90 na rynku nowością nie jest, ale po kilkuset kilometrach byłem pozytywnie zaskoczony tym jak działa 4.0 V8 w połączeniu ze skrzynią DKG. Silnik jedzie od dołu, choć nie tak jak M5 e39, i przy tym posiada również niesamowitą górę, gdzie bardzo lubi się kręcić

Skrzynia też nowością nie jest i już nieraz była opisywana. Dla tych co nie mieli kontaktu : choć sam jestem zwolennikiem manuali, skrzynia działa rewelacyjnie. Nie myśli za kierowcę, bardzo szybko zmienia biegi, przy tym wszystko odbywa się całkiem płynnie i bez szarpnięć. W mojej opinii nie ma podejścia do SMG znanego z E46 czy E60.
Jakiś wielkich planów co do modyfikacji nie mam, obecnie czekam na zamówiony wydech catback Eisenmanna, w niedalekiej przyszłości również jakieś inne felgi wrzucę - oryginalne 19" lub BBS CH. Obecne całkiem mi się podobają, ale są przynajmniej o 1 cal za małe.
Przy okazji bardzo polecę www.grandautosalon.pl i użytkownika Tomas_M5 z tego forum. Samochód sprowadzałem korzystając z ich usług, wszystko załatwione niesamowicie szybko, sprawnie, profesjonalnie. Moja rola ograniczyła się do podesłania linka z ogłoszeniem, zapłaty i odbioru auta. Chłopaki zajęli się transportem, wszystkimi opłatami, a ja dostałem zarejestrowane auto w atrakcyjnej cenie z pełną fakturą.
Fotki :






