Tietz --> E90 M3 LCI
Tietz --> E90 M3 LCI
witam przedstawiam E90 M3 LCI, rozgladalem sie za M3 i przypadkiem trafilem ja na Facebook'u ale byla delikatnie za droga, minal miesiac i znalazlem ja ponownie na OLX juz w bardziej przystępnej cenie. Auto spelnialo wszystkie wymagania co do wyposazenia DKG, polift, EDC i naglosnienie individual. Z takich dodatakow ktore byly na plus przy zakupie auto to historia serwisowa w aso pokrywajaca sie z ksiazka, flegi S359 w idealnym stanie. Auto jest bezwypadkowe ale mialo ponownie lakierowany przod i to slabo. NIe wiem czemu ktos to malowal bo na masce i blotnikach nie bylo grama szpachli. Na obecna chwile auto jest odebrane od lakiernika, pomalowany jest caly przod i nakladki progow nie ma zdnej roznicy w kolorze i wyglada jak nowa.
Na poczatek wymienilem opony na nowe Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 245 i 265 teraz bym pomyslal o szerszych i dwa miesiace po zakupie padl jeden nastawnik przepustnicy wiec kupilem dwa nowe zeby miec spokoj. Nastepnie jakies pierdoly typu akumulator i klocki, uszczelki pokryw pozniej przyszla zima wiec autem nie jezdzilem z powodu braku kol na zime i genralnie mi go szkoda. W lutym auto zagoscilo w BMW Expert Motorsport na wymiane panewek, poduszek pod silnikiem oraz serwis DKG.
Type code: PM91
Model: Мotorsport (EUR)
E-F-R series: E90 Мotorsport
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: S65
Displacement: 4.00
Power: 309 (420 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: A29 - SILVERSTONE II METALLI
Upholstery code: NCSW - LEDER NOVILLO/SC
Prod.date: 2009-05-07
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CD Brake Energy Regeneration
S2MD M Drive
S2MK M twin-clutch transm. with Drivelogic
S2MT BMW LA wheel, M double spoke 220
S4AE Armrest front, retractable
S4MY Int.trim,leather,carbon struct.,black
S5DC Rear-seat headrests, folding
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
S6NF Connection, MP3 player in mobile phone
P7HE Connectivity package
S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S223 Electronic Damper Control (EDC)
S230 Extra package, EU-speciifc
S313 Fold-in outside mirror
S358 Climate comfort windscreen
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S464 Ski bag
S465 Through-loading system
S490 Adjustment, seat-backrest width
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S614 Internet
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S672 CD changer for 6 CDs
S698 Area-Code 2 for DVD
S752 Individual audio system
S760 High gloss shadow line
S761 Individual sunshade glazing
S775 Headlining anthracite
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Na poczatek wymienilem opony na nowe Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 245 i 265 teraz bym pomyslal o szerszych i dwa miesiace po zakupie padl jeden nastawnik przepustnicy wiec kupilem dwa nowe zeby miec spokoj. Nastepnie jakies pierdoly typu akumulator i klocki, uszczelki pokryw pozniej przyszla zima wiec autem nie jezdzilem z powodu braku kol na zime i genralnie mi go szkoda. W lutym auto zagoscilo w BMW Expert Motorsport na wymiane panewek, poduszek pod silnikiem oraz serwis DKG.
Type code: PM91
Model: Мotorsport (EUR)
E-F-R series: E90 Мotorsport
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: S65
Displacement: 4.00
Power: 309 (420 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: A29 - SILVERSTONE II METALLI
Upholstery code: NCSW - LEDER NOVILLO/SC
Prod.date: 2009-05-07
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CD Brake Energy Regeneration
S2MD M Drive
S2MK M twin-clutch transm. with Drivelogic
S2MT BMW LA wheel, M double spoke 220
S4AE Armrest front, retractable
S4MY Int.trim,leather,carbon struct.,black
S5DC Rear-seat headrests, folding
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
S6NF Connection, MP3 player in mobile phone
P7HE Connectivity package
S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S223 Electronic Damper Control (EDC)
S230 Extra package, EU-speciifc
S313 Fold-in outside mirror
S358 Climate comfort windscreen
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S464 Ski bag
S465 Through-loading system
S490 Adjustment, seat-backrest width
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S614 Internet
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business
S672 CD changer for 6 CDs
S698 Area-Code 2 for DVD
S752 Individual audio system
S760 High gloss shadow line
S761 Individual sunshade glazing
S775 Headlining anthracite
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Pomimo słabości do coupe ten sedan zawsze miał to coś. Wygląda super, widać że wiesz czego jej potrzeba. Fajne foty. Choć wg mnie widać na dwóch zdjęciach różnice odcieni na lewym boku. Srebrny jest najbardziej wredny do dopasowania. Jak to jest z przyciskiem ALL zamiast REST? Myślałem, że wszystkie polifty go mają? Czy wszedł dopiero z opóźnieniem w kolejnych latach?
Gratulacje.
Gratulacje.
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Wiem ze widac rozne odcienie bo to sa foty zrobione zaraz po zakupie auta, teraz jest o niebo lepiej. Zrobilem male dochodzenie i poszperalem w necie i znalazlem zdjecia auta na nie niemieckich tablicach rej M-KN-4524 w Chorwacji co by sie zgadzalo ze to to auto bo mam wpisy w ksiazce serwisowej Chrowacji ale przez przypadek odkrylem ze auto z oficjalnych zdjec M3 E90 tez ma te same numery, dodatkowo mam niemieckie TUV z tymi samymi tablicami wiec istnieje szansza ze to jest M3 ze zdjec reklamowych. Na EU wyprodukowali tylko 1835szt. A co do panelu klimy to inny byl dopiero po 2010r i mial podgrzewanie foteli.
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Niby sedan i srebrna, a mimo to jest piękna.
Gratuluję posiadania zdrowego egzemplarza
Gratuluję posiadania zdrowego egzemplarza
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Ja też od zawsze tylko coupe, ale patrząc dłużej na sedana M3 jednak ma to coś w sobie
Gratulacje takiej furki, teraz tylko odpowiednio dbać i cieszyć się jazdą
Panel klimy jest przedliftowy jak i panewki, natomiast buda polift, tak to szło w sedanach, szybciej dali poliftowe lampy na tył i navi, a dopiero po 2010 zmieniony został panel klimatyzacji i przycisk po prawej z napisem All zamiast Rest, podgrzewaniem foteli zamiast na dole. Brakuje tutaj również systemu start stop, który był obowiązkowy po 2010 roku... nie wiem po kiego czorta w M3 taki system, ale pewnie jakieś wymogi Unii... Podjeżdżasz na światła ryczącym S65B40, stajesz i nagle cisza, bo ekologia... ja to wykodowałem, bo wkurzało mnie wyłączanie tego za każdym razem przy wsiadaniu do auta
Gratulacje takiej furki, teraz tylko odpowiednio dbać i cieszyć się jazdą
Panel klimy jest przedliftowy jak i panewki, natomiast buda polift, tak to szło w sedanach, szybciej dali poliftowe lampy na tył i navi, a dopiero po 2010 zmieniony został panel klimatyzacji i przycisk po prawej z napisem All zamiast Rest, podgrzewaniem foteli zamiast na dole. Brakuje tutaj również systemu start stop, który był obowiązkowy po 2010 roku... nie wiem po kiego czorta w M3 taki system, ale pewnie jakieś wymogi Unii... Podjeżdżasz na światła ryczącym S65B40, stajesz i nagle cisza, bo ekologia... ja to wykodowałem, bo wkurzało mnie wyłączanie tego za każdym razem przy wsiadaniu do auta
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Piękne auto, pewnie przez swoją wyjątkowość. Ogólnie E90 nie podoba mi się, ale to wygląda świetnie.
Też szukam zamienników dyfuzora i splittera do F80. Ceny oem to jakaś parodia. Możesz powiedzieć ile Cię kosztował dyfuzor i czy masz już splitter? Długo musiałeś czekać?
Też szukam zamienników dyfuzora i splittera do F80. Ceny oem to jakaś parodia. Możesz powiedzieć ile Cię kosztował dyfuzor i czy masz już splitter? Długo musiałeś czekać?
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
carbony mam od czerwca i zlego slowa nie powiem jest to Reventon Design wiem ze robia tez do serii F.
Re: Tietz --> E90 M3 LCI
Piękna jest. Jak kiedyś jeszcze kupię E9x M3, to mocno właśnie sedana przemyślę