M3 e92 DKG by ARTX
M3 e92 DKG by ARTX
BMW M3 e92 2012r. EU bezwypadkowa/fabryczny lakier
W moich rękach od 2013r M3 zostało dla mnie sprowadzone jako roczne (demo) od niemieckiego dealera BMW.
Bardzo długo nie modyfikowane, lecz z czasem zacząłem przeprowadzać modyfikacje tak aby w każdej chwili można było wrócić do pełnej serii
*choć byłoby to głupie
Modyfikacje przeprowadzone do tej pory:
- felgi 19" BBS CI-R
- opony Michelin Pilot Sport Cup 2 (245 przód, 275 tył)
- zawieszenie regulowane EDC + sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit (-20/-15 mm)
- hamulce ceramiczne przód/tył z BMW M4 + specjalne adaptery pozwalające na montaż do tego modelu
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- szpera z M3 GTS firmy Drexler
- końcowy wydech Eisenmann Race
- przednia dokładka carbonowa Vorsteiner
- tylny dyfuzor carbonowy Vorsteiner
- tylna lotka na klapie carbonowa
- dodatkowy wielofunkcyjny wyświetlacz firmy AWRON
- folia na reflektorach ochronno-przyciemniająca firmy PPF Xpel (średnie przyciemnienie)
- folia na lampach ochronno-przyciemniająca firmy PPF Xpel (jasne przyciemnienie)
- dwu-etapowa korekta lakieru (brak rys) + nałożona ceramika GYEON
W planach kolejno:
sprzedaż lub
- aktywowanie przycisku DTC OFF
- wgranie programu skrzyni z M3 GTS
- dokodowanie paru funkcji
- mapa/soft silnika
+ klapa carbonowa Vorsteiner (już czeka)
- maska carbonowa (cały czas szukam)
- układ dolotowy (Eventuri lub inny)
- fotele Recaro Sportster CS (M-Performance)
- rollbar M3 GTS
Po zrealizowaniu powyższego powinno wystarczyć
W moich rękach od 2013r M3 zostało dla mnie sprowadzone jako roczne (demo) od niemieckiego dealera BMW.
Bardzo długo nie modyfikowane, lecz z czasem zacząłem przeprowadzać modyfikacje tak aby w każdej chwili można było wrócić do pełnej serii
*choć byłoby to głupie
Modyfikacje przeprowadzone do tej pory:
- felgi 19" BBS CI-R
- opony Michelin Pilot Sport Cup 2 (245 przód, 275 tył)
- zawieszenie regulowane EDC + sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit (-20/-15 mm)
- hamulce ceramiczne przód/tył z BMW M4 + specjalne adaptery pozwalające na montaż do tego modelu
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- szpera z M3 GTS firmy Drexler
- końcowy wydech Eisenmann Race
- przednia dokładka carbonowa Vorsteiner
- tylny dyfuzor carbonowy Vorsteiner
- tylna lotka na klapie carbonowa
- dodatkowy wielofunkcyjny wyświetlacz firmy AWRON
- folia na reflektorach ochronno-przyciemniająca firmy PPF Xpel (średnie przyciemnienie)
- folia na lampach ochronno-przyciemniająca firmy PPF Xpel (jasne przyciemnienie)
- dwu-etapowa korekta lakieru (brak rys) + nałożona ceramika GYEON
W planach kolejno:
sprzedaż lub
- aktywowanie przycisku DTC OFF
- wgranie programu skrzyni z M3 GTS
- dokodowanie paru funkcji
- mapa/soft silnika
+ klapa carbonowa Vorsteiner (już czeka)
- maska carbonowa (cały czas szukam)
- układ dolotowy (Eventuri lub inny)
- fotele Recaro Sportster CS (M-Performance)
- rollbar M3 GTS
Po zrealizowaniu powyższego powinno wystarczyć
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2020 13:11 przez ARTX, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: M3 e92 DKG by ARTX
Jakie wrażenia z dyfra Drexler ? Napisz coś więcej proszę.
Re: M3 e92 DKG by ARTX
nie miałem jeszcze okazji aby cieszyć się w pełni Drexlerem, gdyż mam nie aktywny DSC OFF. Tak więc cały czas jest blokada
natomiast opinie są bardzo dobre dlatego jak tylko nadarzyła się okazja to kupiłem
Re: M3 e92 DKG by ARTX
Masz 7 lat M3 i nie wykodowałeś tej blokady wyłączenia DSC ?
Re: M3 e92 DKG by ARTX
M3 git.
Re: M3 e92 DKG by ARTX
jest świetnie !
Re: M3 e92 DKG by ARTX
właściwie sprzedane (czekam na wejście $$$ na konto).
świetne auto, trochę łezka się zakręci
świetne auto, trochę łezka się zakręci