E92 M3 2012 DKG BLACK
: sob lut 03, 2018 23:22
Witam. Przedstawiam moją M3. Data produkcji 07/2012r. Kolor czarny niemetalizowany (smoła
) Skrzynia DKG. Nagłośnienie Harman/kardon. Zawieszenie EDC. Emka kupiona w Polsce z salonu jako używana, poprzedni właściciel kupił ją w 2013r w niemieckim salonie. Całe w oryginalnym lakierze, bezwypadkowa. Pełna historia serwisowa. Kupiona przeze mnie w marcu 2017r z przebiegiem 41000km. Aktualnie jest już 65000km. Auta używam na co dzień stąd tyle km najechane
Co zostało zrobione przeze mnie:
-filtr sportowy BMC
-wydech M Performance
-wymieniony olej w dyfrze
-olej w silniku liqui moly 10w60 wymieniam co 10 tys km
-nowe hamulce ATE + klocki ceramiczne Jurid
-wymieniony płyn hamulcowy
-wymieniona tarcza przegubowa
-ściągnięta blokada prędkości
-korekta lakieru + powłoka ceramiczna
-przyciemnione szyby tył
Wszystkie naprawy oprócz wymiany oleju w silniku robione w serwisie BMW (jakoś mam większą pewność jak to robię u znajomego w warsztacie, poczekam aż skapie cały olej, wyciągnie strzykawą z obudowy filtra resztę oleju i widzę jak świeżutki olej jest zalewany
)
Co mam w planach:
-decat +program TC Performance
-soft skrzyni GTS
-splittery przód
-spoiler high kick
Czas mierzony na RL 100-200 to 10.6 sek
Moc na dzień 03.02.2018r to 404km i 393 nm więc myśle że jak na serie całkiem ok, poniżej wstawie wykres (dziwne że max moc jest przy 7400 obr, później delikatnie spada)
Fotki na zimowych kołach BMW 270, na lato tradycyjna felga M3 e92 220M








Zdjęcia świeżo po detailingu





Nie nie była walona z przodu, poprostu maska nie domknięta


Co zostało zrobione przeze mnie:
-filtr sportowy BMC
-wydech M Performance
-wymieniony olej w dyfrze
-olej w silniku liqui moly 10w60 wymieniam co 10 tys km
-nowe hamulce ATE + klocki ceramiczne Jurid
-wymieniony płyn hamulcowy
-wymieniona tarcza przegubowa
-ściągnięta blokada prędkości
-korekta lakieru + powłoka ceramiczna
-przyciemnione szyby tył
Wszystkie naprawy oprócz wymiany oleju w silniku robione w serwisie BMW (jakoś mam większą pewność jak to robię u znajomego w warsztacie, poczekam aż skapie cały olej, wyciągnie strzykawą z obudowy filtra resztę oleju i widzę jak świeżutki olej jest zalewany

Co mam w planach:
-decat +program TC Performance
-soft skrzyni GTS
-splittery przód
-spoiler high kick
Czas mierzony na RL 100-200 to 10.6 sek
Moc na dzień 03.02.2018r to 404km i 393 nm więc myśle że jak na serie całkiem ok, poniżej wstawie wykres (dziwne że max moc jest przy 7400 obr, później delikatnie spada)
Fotki na zimowych kołach BMW 270, na lato tradycyjna felga M3 e92 220M








Zdjęcia świeżo po detailingu





Nie nie była walona z przodu, poprostu maska nie domknięta
