M3 został wyprodukowany w 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010. Samochód przeszedł spory mechaniczny serwis wymienione są:
=panewki w okolicy 98 000 km
- nastawnik przepustnic
- olej w dyfrze
- olej silnikowy
- filtry
- uszczelniacz
Auto w moich rękach krótko ale znacznie odżyło względem dnia zakupu.
dobrze wyposażony:
- Dach węglowy
- Dźwięk LOGIC7
- Przekładnia DKG z softem GTS
- Zawieszenie EDC
-nawet roletka z tyłu jest

na montaż czekają springi od HR
-spoiler Performance carbon
- Wnętrze skóra carbon
- Dyfuzor Hamman - niestety nie ori ale pokryty włóknem montaż na dniach to będzie można ocenić spasowanie
- przednie splittery carbon
Ostatnio samochód został poddany profesjonalnemu tuningowi na TC-Performance.eu, samochód ma zmodyfikowany układ wydechowy i dolot, seryjne 420 KM odzyskałem po usunięciu precatów, teraz ma 445, wykres wrzucam przed zmianą filtra, z racji zmiany i niższej temperatury, wykres nieco się poprawił

Samochód miał ponownie malowaną maskę, zderzak i przednie błotniki, obecnie jest chroniony przez powłokę ceramiczną 4nano. M3 nie używam w zimie, roczny przebieg nie większy niż 7000 km.
Wiem, że części z Was nie podpasuj podjebki 359 ale to tylko koło przejściowe, na ORI nie mogłem patrzeć...




















