M3 SMG Cabrio Flanel
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
A to nie wiedzialem, ze te kola sa na lustro robione w oryginale - dzieki za uswiadomienie. Anglik: bede mial to na uwadze, jak dojde do momentu robienia felg i sie zglosze.
Juma: no nie wiedzialem czy moge pisac, ale skoro tak to oficjalnie dziekuje Tobie i Bartkowi! A przypomne, ze zaczelo sie niezobowiazujaco:
- fajna byla ta Twoja 330 cabrio, szkoda, ze jej nie wzialem od Ciebie wtedy...
- no fajna byla, ale mam takiego kolege Bartka...
i dalej poszlo samo
Zrobie przy okazji zdjecie puchy i wrzuce tu, moze Wy dojdziecie co to jest.
Juma: no nie wiedzialem czy moge pisac, ale skoro tak to oficjalnie dziekuje Tobie i Bartkowi! A przypomne, ze zaczelo sie niezobowiazujaco:
- fajna byla ta Twoja 330 cabrio, szkoda, ze jej nie wzialem od Ciebie wtedy...
- no fajna byla, ale mam takiego kolege Bartka...
i dalej poszlo samo
Zrobie przy okazji zdjecie puchy i wrzuce tu, moze Wy dojdziecie co to jest.
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Dobrze zrobiłeś, że zdecydowałeś się na M3 a nie 330, nie ma co robić półśrodków
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Na pierwszy rzut oka prezentuje się całkiem dobrze. Osobiście zrobiłbym przekładkę bo anglikiem można latać ale nie po naszych drogach i nie M3.
Jeśli to ten, który przekładał Twoją to niech popracują nad pompą DSC bo w Twojej byłej M3 działa bardzo średnio. Reszty elementów nie przełożonych na EU nie komentuję bo to była Twoja decyzja.OLSZI pisze: Namawiam do przekładki źle się Jeździ wyprzedzanie tragedia... Jak coś pomogę. Znam super warsztat.
Skąd jesteś wogole kolego?
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
o kurde a co oni mu źle zrobili z pompą , może już nie domagała a nie kwestia przekładki ? pamiętam że była po stronie tak jak w przed-lifcie coś tam z przewodami było wkłutymi nie estetycznie i brzydko w obudowę , co do UE to jedyna rzecz której brakowało to zamek nic więcej , jak możesz rozwiń swoją wypowiedź ..osti! pisze:Na pierwszy rzut oka prezentuje się całkiem dobrze. Osobiście zrobiłbym przekładkę bo anglikiem można latać ale nie po naszych drogach i nie M3.
Jeśli to ten, który przekładał Twoją to niech popracują nad pompą DSC bo w Twojej byłej M3 działa bardzo średnio. Reszty elementów nie przełożonych na EU nie komentuję bo to była Twoja decyzja.OLSZI pisze: Namawiam do przekładki źle się Jeździ wyprzedzanie tragedia... Jak coś pomogę. Znam super warsztat.
Skąd jesteś wogole kolego?
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
anglik jakie koszta zrobienia felg? czy one sa czyms pokryte ,zeby nie zachodzily od wody?anglik pisze:http://www.pureklas.co.uk/wp-content/up ... C13774.jpg
Mogę zrobić ci felgi , nie oddawaj do wibro-rotacyjnej polerki bo będzie mleko nie uzyskasz takiego połysku .
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
piotr1979 pisze:anglik jakie koszta zrobienia felg? czy one sa czyms pokryte ,zeby nie zachodzily od wody?anglik pisze:http://www.pureklas.co.uk/wp-content/up ... C13774.jpg
Mogę zrobić ci felgi , nie oddawaj do wibro-rotacyjnej polerki bo będzie mleko nie uzyskasz takiego połysku .
Cześć , nie nie pokrywam ich niczym miałem wypolerowane ranty wiele razy przez kilka lat i nic się nie działo , są tak wypolerowane że woda z nich sama zlatuje , jedynie co najważniejsze to myć tylko koła samą wodą zresztą jak myjesz autko i używasz szamponu z neutralnym ph nic kompletnie się nie będzie działo , do wypolerowanego zestawu klientowi dajemy tubkę pasty - wystarczy dosłownie raz na dwa trzy miesiące nawet kwartał wziąć bawełnianą szmatkę kropelkę ( ziarnko grochu ) i przelecieć - będą zawsze wtedy wyglądały jak za 1 razem .
mycie tak wygląda
http://www.pureklas.co.uk/wp-content/up ... C13147.jpg
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Tak wyglada koncowy tlumik. Jak ktos ma jakies pomysly co to jest to bede wdzieczny za podpowiedz.
Na razie zostaje przy tym tlumiku, polatam i zobacze jak sie z nim smiga.
Na razie zostaje przy tym tlumiku, polatam i zobacze jak sie z nim smiga.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Wygląda raczej na jakiś custom, raczej nie jest to tłumik żadnego ze znanych producentów.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Te koła nie wychodziły w typowej, pełnej polerce - widać na nich zawsze takie delikatne kreseczki więc robi to maszyna, a dodatkowo jest pokryta z zewnątrz klarem żeby codzienna eksploatacja nie była wrzodem na d...e właściciela.
Szerokiej drogi
Szerokiej drogi
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
bartus pisze:Te koła nie wychodziły w typowej, pełnej polerce - widać na nich zawsze takie delikatne kreseczki więc robi to maszyna, a dodatkowo jest pokryta z zewnątrz klarem żeby codzienna eksploatacja nie była wrzodem na d...e właściciela.
Szerokiej drogi
NO TEORIE TO WYJEB...ANĄ WYMYŚLIŁEŚ NIC TYLKO POGRATULOWAĆ
Nie są bo nikt ręcznie w fabryce nie będzie ci polerował felgi na full połysk , te rysy to tak zwane cięcie diamentowe mają to nie które felgi które się podobnie świecą jednak do polerki to im dużo brakuje , na dodatek jakiś debil wpadł na pomysł polakierowania - co z czasem powoduje utlenianie się i felga wygląda kiblowato , dlatego zobaczysz jak kupisz sobie felgi polerowane i pokryte przez producenta lakierem to dopiero zobaczysz co znaczy mieć owrzodziałe felgi które w pare sezonów zrobią się takie
wypolerowanej felgi nie pokrywa się już niczym po to aby zapobiec takim zjawiskom
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Wiem jak wygląda czysta polerka po normalnym myciu, a że klar odchodzi na 10-15 letniej feldze - no trudno. Miał wytrzymać kilka lat i w większości przypadków wytrzymał. Goła polerka przy NORMALNYM użytkowaniu po roku jest do odnowy.
za gratulacje dziękuję.
za gratulacje dziękuję.
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Mylisz się , do odnowy jest jeżeli jakiś idiota spryska je chemią .. jeżeli będziesz mył je szamponem z neutralnym ph , lub samą wodą to nigdy z nimi nic się nie stanie , to samo z wypolerowanym lakierem jak nie umiesz się obchodzić to popsujesz w mgnieniu oka , a jak wiesz jak to robić będzie cały czas tak samo ...bartus pisze:Wiem jak wygląda czysta polerka po normalnym myciu, a że klar odchodzi na 10-15 letniej feldze - no trudno. Miał wytrzymać kilka lat i w większości przypadków wytrzymał. Goła polerka przy NORMALNYM użytkowaniu po roku jest do odnowy.
za gratulacje dziękuję.
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Tak, a po wodzie ślady na polerce nie zostają?
...no ale przecież zawsze można je wytrzeć do sucha, a na myjni osłonić żeby wredny szampon o złym ph nie spłynął z auta na felgi.
Może kogoś przekonasz, ale ja zdania nie zmienię.
...no ale przecież zawsze można je wytrzeć do sucha, a na myjni osłonić żeby wredny szampon o złym ph nie spłynął z auta na felgi.
Może kogoś przekonasz, ale ja zdania nie zmienię.
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Te felgi z foto to są skatowane od krawęzników, jedna chyba z jakiegoś pożaru wyciągnięta więc nie dziwię się że ich stan jest taki jaki jest. Co prawda "diamond cut" ma to do siebie że niestety gdy woda wlezie pod klar to zaczyna się droga mleczna. Trzeba by najpierw taką felgę przerysować żeby się zaczeło bo samo z siebie czy od złej chemii to razczej aż takiej tragedii jak na tych foto to nie będzie.( no chyba że ktoś samym kwasem auto myje)
Też mam komplet ori 19tek z e46 z auta 2005r wciąż w ori stanie i nie ma na żadnej z nich aż takiej tragedii. Nie są idealne ale dalej się prezentują. Kwestia tego jak kto zwraca uwagę na krawęzniki i odkręcanie i przykręcanie kół z/na auto wedłóg mnie. Kluczem do kół też nie problem zrobić odptysk i mleko gotowe.
Też mam komplet ori 19tek z e46 z auta 2005r wciąż w ori stanie i nie ma na żadnej z nich aż takiej tragedii. Nie są idealne ale dalej się prezentują. Kwestia tego jak kto zwraca uwagę na krawęzniki i odkręcanie i przykręcanie kół z/na auto wedłóg mnie. Kluczem do kół też nie problem zrobić odptysk i mleko gotowe.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M3 SMG Cabrio Flanel
Dino444 pisze:Te felgi z foto to są skatowane od krawęzników, jedna chyba z jakiegoś pożaru wyciągnięta więc nie dziwię się że ich stan jest taki jaki jest. Co prawda "diamond cut" ma to do siebie że niestety gdy woda wlezie pod klar to zaczyna się droga mleczna. Trzeba by najpierw taką felgę przerysować żeby się zaczeło bo samo z siebie czy od złej chemii to razczej aż takiej tragedii jak na tych foto to nie będzie.( no chyba że ktoś samym kwasem auto myje)
Też mam komplet ori 19tek z e46 z auta 2005r wciąż w ori stanie i nie ma na żadnej z nich aż takiej tragedii. Nie są idealne ale dalej się prezentują. Kwestia tego jak kto zwraca uwagę na krawęzniki i odkręcanie i przykręcanie kół z/na auto wedłóg mnie. Kluczem do kół też nie problem zrobić odptysk i mleko gotowe.
Dokładnie , jeden odprysk i zaczyna się utlenianie , w przypadku wypolerowanych gołych felg tak się nigdy nie zrobi