Barton M3 E46 Carbonblack
Barton M3 E46 Carbonblack
Witajcie,
w końcu spełniło się moje motoryzacyjne marzenie. W poniedziałek zakupiłem swoje pierwsze M3. Jako że ostatnie lata śmigałem zazwyczaj autami 4x4, muszę się przyzwyczaić do tył napędu, pomału małymi kroczkami bo wiem, że przy tej mocy RWD może być czasem zbyt agresywne Póki co jeżdżę z włączoną trakcją i obserwuję w których momentach świeci mi się pomarańczowa kontrolka trakcji i na ile mogę sobie pozwolić. Przyjdzie czas na zabawę, póki co czas oswojenia i nauki SMG!
Trochę historii, autko w Polsce miało 3 właścicieli, ostatnim był "Mały" z forum, a właściwie jego brat. Autko trafiło do niego z problemem SMG, który został zażegnany i teraz wszystko hula! Autentyczny przebieg 116 tys km ostatni serwis w 2012 r w marcu przy przebiegu 93 kkm, robione same drobne rzeczy. Autko jest kompletnie bezwypadkowe, ori lakier na całym aucie prócz przedniego zderzaka, który został ostanio polakierowany przez małego bo miał kilka głęboki rysek. Z modyfikacji mechanicznych, jest wsadzony stożek dedykowany K&N, zawias H&R, oraz calutki wydech supersprinta od kolektorów, a wizualnie wszystko ori prócz kół które są od CSL (ori) naciągnięte koła michaliny piloty przód 8,5j 235/35 tył 9,5j 275/30 Co tu dużo pisać autko wygląda jak nowe rocznik 10.2003 czyli polifcie. Co do planów na przyszłość:
Klapa i dyfuzor od CSLa wszystko już zakupione! i to by było tyle .... zapomniałem dodać PODŁOGA JEST CAŁA NIGDY NIE NAPRAWIANA "mały szczegół"
Krótka sesja z dzisiaj:
w końcu spełniło się moje motoryzacyjne marzenie. W poniedziałek zakupiłem swoje pierwsze M3. Jako że ostatnie lata śmigałem zazwyczaj autami 4x4, muszę się przyzwyczaić do tył napędu, pomału małymi kroczkami bo wiem, że przy tej mocy RWD może być czasem zbyt agresywne Póki co jeżdżę z włączoną trakcją i obserwuję w których momentach świeci mi się pomarańczowa kontrolka trakcji i na ile mogę sobie pozwolić. Przyjdzie czas na zabawę, póki co czas oswojenia i nauki SMG!
Trochę historii, autko w Polsce miało 3 właścicieli, ostatnim był "Mały" z forum, a właściwie jego brat. Autko trafiło do niego z problemem SMG, który został zażegnany i teraz wszystko hula! Autentyczny przebieg 116 tys km ostatni serwis w 2012 r w marcu przy przebiegu 93 kkm, robione same drobne rzeczy. Autko jest kompletnie bezwypadkowe, ori lakier na całym aucie prócz przedniego zderzaka, który został ostanio polakierowany przez małego bo miał kilka głęboki rysek. Z modyfikacji mechanicznych, jest wsadzony stożek dedykowany K&N, zawias H&R, oraz calutki wydech supersprinta od kolektorów, a wizualnie wszystko ori prócz kół które są od CSL (ori) naciągnięte koła michaliny piloty przód 8,5j 235/35 tył 9,5j 275/30 Co tu dużo pisać autko wygląda jak nowe rocznik 10.2003 czyli polifcie. Co do planów na przyszłość:
Klapa i dyfuzor od CSLa wszystko już zakupione! i to by było tyle .... zapomniałem dodać PODŁOGA JEST CAŁA NIGDY NIE NAPRAWIANA "mały szczegół"
Krótka sesja z dzisiaj:
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Piękna...tylko szkoda, że czarna
PS. zestaw naprawczy opon by się jednak przydał...
PS. zestaw naprawczy opon by się jednak przydał...
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Lassie ma racje bo to jedyna opcja ratunkowa jak ci koło peknie żeby dojechać gdzieś, a nie stać np w polu
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
- yakuza
- Posty: 245
- Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
- Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
wyglada pieknie
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Bardzo fajna M-ka, Fele CSL robią robote...jeszcze tylko klapa i będzie git.
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
piekny egzemplarz, gratulacje!
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Ładny, kompletny wóz. Klapa i dyfuzor nada mu szyku. Pilnuj młodzież rozumu
No Fear - No Fun!
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Masz rację, wiesz może gdzie można coś takiego zakupić ? tylko ASO? chodzi o to żeby idealnie pasowało w szczelinę, lewarek gdzie jest na niego miejsce i czy pasuję od sedana/coupe e46 żeby ładnie się wpasowało...?Lassie pisze: PS. zestaw naprawczy opon by się jednak przydał...
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Kupić najłatwiej w ASO albo jakiś sklepach z częściami do BMW. Co do lewarka to są na 90% takie same w prawie każdym BMW, też nad lewarkiem myślałem żeby go dokupić do puki nie uświadomiłem sobie, że jest mi on zbędny bo koła zapasowego nie mam a wozić go bez sensu to jest, że tak powiem bez sensu
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Trochę się nie odzywałem, a to dlatego, że auto zimowało pod kocem.
Niedawno wybrałem się na mały serwis i to kilka fotek:
m.in. :
- nowy zestaw hamulcowy - tarcze przód, tył oraz klocki przód i tył
- wahacz przedni prawy
- regeneracja zacisków
- regulacja zaworów
- ustawianie vanosów
- adaptacja SMG
- nowy kolektor dolotowy - zobaczymy czy daje radę
- sprawdzenie dyfra i podłogi (całe szczęście cała )
- wymiana płynów - olej silnikowy, w dyfrze, płyn hamulcowy, chłodniczy
Niedawno wybrałem się na mały serwis i to kilka fotek:
m.in. :
- nowy zestaw hamulcowy - tarcze przód, tył oraz klocki przód i tył
- wahacz przedni prawy
- regeneracja zacisków
- regulacja zaworów
- ustawianie vanosów
- adaptacja SMG
- nowy kolektor dolotowy - zobaczymy czy daje radę
- sprawdzenie dyfra i podłogi (całe szczęście cała )
- wymiana płynów - olej silnikowy, w dyfrze, płyn hamulcowy, chłodniczy
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Większość rzeczy, które zrobiłeś była niedawno robiona chyba,że sporo polatałeś.
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Niee, przejechałem 3 tys
ale układ hamulcowy tragedia... nie był robiony dawno. Oleje ze względu na to że auto nie jeździło przez blisko 4 miesiące a stało w garażu. Zawory były do regulacji. Vanosy były w porządku.
ale układ hamulcowy tragedia... nie był robiony dawno. Oleje ze względu na to że auto nie jeździło przez blisko 4 miesiące a stało w garażu. Zawory były do regulacji. Vanosy były w porządku.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Tarcze miały ze 2 lata lub 3 przebieg nie duży bo auto więcej stało jak jeździło stawiam,że max 15-20tyś.
Zawory na bank były regulowane i musiały być dobrze choć to już po 5tyś się zmienia ale nie dużo więc dużych rozbieżności nie mogło być byłem przy regulacji i widziałem jak były ustawiane.
Fajnie,że auto dbane bo bardzo mało jest już takich egzemplarzy.
Zawory na bank były regulowane i musiały być dobrze choć to już po 5tyś się zmienia ale nie dużo więc dużych rozbieżności nie mogło być byłem przy regulacji i widziałem jak były ustawiane.
Fajnie,że auto dbane bo bardzo mało jest już takich egzemplarzy.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
nowe tarcze wytrzymuja 15tys km ??? o co tu chodzi?
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Barton M3 E46 Carbonblack
Czas tez robi swoje korozja itd wystarczy,ze ktorys tłoczek nie chodził odpowiednio i już zużyje tarcze i klocek.