2fast4u E46 M3 SMG Topasblau
2fast4u E46 M3 SMG Topasblau
Witam wszystkich.
Prawie rok czytam forum i wreszcie znalazłem trochę czasu żeby napisać coś o swojej.
Auto teoretycznie znane tutaj. Wcześniej jeździł nim m!xer (przed nim o ile dobrze kojarzę Umiar), a od zeszłego roku znajduje się w moich (mam nadzieje że dobrych) rękach.
Nawet wisi jeszcze o nim temat w dziale samochody z ogłoszeń
Ale do rzeczy.
Numer podwozia: WBSBL91060*******
Kod typu: BL91
Typ: M3 (EUR)
Typoszereg E: E46 (2)
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: COUPE
Układ kierowniczy: LL
Drzwi: 2
Silnik: S54 - 3,20l (252kW)
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kolor: Topasblau Metallic (364)
Tapicerka: Teilleder W.n./schwarz (N5SW)
Data prod. 08.05.2002
Fabryka: Regensburg
Wyposażenie
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S464A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S490A LEHNENBREITENVERSTELLUNG Regulacja szerokości oparcia
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon
S793A SMG DRIVELOGIC Sekw. skrzynia biegów M Drivelogic
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Parę fotek
Do tej pory oprócz rzeczy związanych z obsługą wymieniłem hamulce na komplet z CSL'a (dzięki PAKO), oraz łopatki w kierownicy na większe.
Konieczna też była interwencja blacharza/lakiernika. Chętnie się dowiem który z poprzednich (przed m!xerem) właścicieli przykręcił na śruby antenę od CB radia do klapy bagażnika
M!xer wymienił pękniętą podłogę w bagażniku. Teoretycznie jest to zrobione dobrze, bo w serwisie BMW. (wstawiony ori poprawiony element na zgrzewach)
Planów dalszych jest sporo, nie ma sensu ich tutaj opisywać - bo i tak pewnie nie wyjdą tak jak powinny.
Zanim kupiłem m3 w smg nie dopuszczałem możliwości posiadania auta bez pedału sprzęgła. Teraz - mocno zakochany w SMG
Jak czas pozwoli będę aktualizował tutaj profil
Podrawiam
P.S.
I tak, ja też byłem na spocie w Katowicach 23.02, ale tylko przelotem (robota nie puściła na dłużej).
Prawie rok czytam forum i wreszcie znalazłem trochę czasu żeby napisać coś o swojej.
Auto teoretycznie znane tutaj. Wcześniej jeździł nim m!xer (przed nim o ile dobrze kojarzę Umiar), a od zeszłego roku znajduje się w moich (mam nadzieje że dobrych) rękach.
Nawet wisi jeszcze o nim temat w dziale samochody z ogłoszeń
Ale do rzeczy.
Numer podwozia: WBSBL91060*******
Kod typu: BL91
Typ: M3 (EUR)
Typoszereg E: E46 (2)
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: COUPE
Układ kierowniczy: LL
Drzwi: 2
Silnik: S54 - 3,20l (252kW)
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kolor: Topasblau Metallic (364)
Tapicerka: Teilleder W.n./schwarz (N5SW)
Data prod. 08.05.2002
Fabryka: Regensburg
Wyposażenie
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S464A SKISACK Worek na narty
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S490A LEHNENBREITENVERSTELLUNG Regulacja szerokości oparcia
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon
S793A SMG DRIVELOGIC Sekw. skrzynia biegów M Drivelogic
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Parę fotek
Do tej pory oprócz rzeczy związanych z obsługą wymieniłem hamulce na komplet z CSL'a (dzięki PAKO), oraz łopatki w kierownicy na większe.
Konieczna też była interwencja blacharza/lakiernika. Chętnie się dowiem który z poprzednich (przed m!xerem) właścicieli przykręcił na śruby antenę od CB radia do klapy bagażnika
M!xer wymienił pękniętą podłogę w bagażniku. Teoretycznie jest to zrobione dobrze, bo w serwisie BMW. (wstawiony ori poprawiony element na zgrzewach)
Planów dalszych jest sporo, nie ma sensu ich tutaj opisywać - bo i tak pewnie nie wyjdą tak jak powinny.
Zanim kupiłem m3 w smg nie dopuszczałem możliwości posiadania auta bez pedału sprzęgła. Teraz - mocno zakochany w SMG
Jak czas pozwoli będę aktualizował tutaj profil
Podrawiam
P.S.
I tak, ja też byłem na spocie w Katowicach 23.02, ale tylko przelotem (robota nie puściła na dłużej).
Ostatnio zmieniony ndz cze 29, 2014 13:30 przez 2fast4u, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Jako że w temacie wrze i boję się że braknie miejsca na moje posty, wrzucam kilka z kolejnej sesji
Zdjęcia w ruchu - mocno testowy temat (pierwszy raz fotografa) i te są jeszcze przed obróbką.
Zdjęcia w ruchu - mocno testowy temat (pierwszy raz fotografa) i te są jeszcze przed obróbką.
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
chyba nawet nasze samochody się znają bardzo ładny kolor, jeszcze lepsze koła. dobrze się prezentuję!
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Znają się znają. Foto na driiive to jeszcze sprawka M!xera, bo jak wziąłem od niego to Łupa już była u Ciebie
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Cały czas czekam na foty z piątkowej sesji, a fotograf się znęca i rzuca po 1 na podgląd
I razem z Levym (nie wiem czy zagląda na forum)
I razem z Levym (nie wiem czy zagląda na forum)
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Tak na szybko prosto z urlopu: http://youtu.be/aH4DTFEnU4s" onclick="window.open(this.href);return false;
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Bardzo ładny kolor i super zdjęcia. Może pojawisz się na spocie ?
viewtopic.php?f=13&t=7044" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=13&t=7044" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Czytalem czytalem, nawet jest moja wypowiedz na 1 stronie tematu. Jak mnie praca pusci to bede (ale niestety marne szanse).
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
byłeś na nurburgringu? jak wrażenia, ile kółek? Super sprawa
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Tak. Byłem na Nurburgringu. I to miejsce wyryło mi bruzdę w psychice. Już wiem gdzie będę spędzał każdy urlop do końca życia.
Atmosfery panującej w promieniu 50 km od toru nie da się opisać słowami. Zagęszczenie ikon motoryzacji i motorsportu w jednym miejscu powala na kolana.
Nawet w Aldiku na ścianach są zdjęcia z toru.
Hotel An Der Nordschleife (45 euro za noc ze śniadaniem od osoby) - usytuowany przy 2 wjeździe na tor (mniej więcej w połowie okrążenia). http://www.hotel-an-der-nordschleife.de
Widok z balkonu na 1 piętrze:
100 metrów spacerem już takie widoki
Hotel gorąco polecam wszystkim. Śniadanie na wypasie - można się najeść na cały dzień. Na dzień dobry zapytałem właściciela czy mogę sobie zanieść koła zapasowe i inne graty mechaniczne do pokoju - odpowiedź: Nie ma mowy. I dostałem kluczyk to własnego garażu - kompletnie za free (ja wiem że to pewnie normalne, ale ja jestem z Polski i mnie takie rzeczy dziwią ).
Plusem jest też to że żona właściciela to Polka
W ciągu paru godzin widziałem więcej sztuk e46 csl niż wszystkich modeli m3 w jednym miejscu na raz w życiu.
Parking u nas przed hotelem:
I bezpośrednio przed naszym apartamentem:
Tor.
Tor jaki jest każdy widzi - to powiedzenie się tutaj nie sprawdza. Oglądając wcześniej materiały filmowe z ringu zastanawiałem się dlaczego w niektórych miejscach jak ktoś wypadnie z drogi to uderza kilka razy w bandy odbijając się jak ping-pong i sunie z dobre 500 metrów na zablokowanych kołach.
Teraz już wiem doskonale - filmy i zdjęcia nie oddają tego, ale tor w niektórych miejscach ma nachylenie nawet 17%
17% + spora prędkość i spektakularne nagranie na youtube gotowe.
Ja po torze zrobiłem łącznie 5 kółek - niestety pojechałem tam na kołach i na kołach zamierzałem wrócić.
Chciałem zrobić więcej, ale rozsądek wziął górę. 5 kołek to ponad 100 km. Zjadłem opony na przedniej osi, zjadłem też prawie połowę klocków.
Pierwszy wyjazd na ring, bardziej po to by go pomacać, poznać - na bicie rekordów tam na razie mnie nie stać.
Jednym słowem jeździłem jak ostatnia p*zda
http://youtu.be/8B4J627eILI
Przepaść w technice jazdy widać doskonale na tym filmie
http://youtu.be/YZXVtlI6tpo
Przed wyjazdem dużo oglądałem, trochę grałem też w gran turismo - wszystko po to żeby poznać ten tor. Zapomniałem wszystko co wiedziałem po przejechaniu bramki dostępowej na tor
Jak bardzo nie potrafię jeździć pokazało mi okrążenie tym sprzętem
Kierowca już dawno podtarł się podręcznikiem do fizyki i wyrzucił o przez okno. Przeciążenia panujące w środku są nie do opisania. RingTaxi to koszt 215 euro w tym roku. Do środka wchodzą max 3 osoby (także ta cena się rozbija).
Na 100% przy kolejnej wizycie też będę jechał taxi - takich wrażeń można szukać chyba tylko ze spadochronem, albo bungee.
Taxi jeździ na Michelin Pilot Super Sport. Zapytałem kierowcę na ile im wystarcza komplet nowych opon. Mniej więcej 2 dni - jakieś 40 okrążeń toru. 830 km na komplecie opon - grubo
Na dzień dobry przy torze spotkałem m4. Na razie jeszcze wystawione do macania, nie do jazdy.
Na ringu jest sporo szkół jazdy. Można też wynająć sobie auto - żeby nie tyrać swojego. Wadą jest cena takiej zabawy. Do ceny wynajmu którą znajdziecie w internetach trzeba doliczyć kaucję którą musicie zabezpieczyć (karta kredytowa np.). Za swifta wynosi 2900 euro, za lepsze auta nawet nie pytałem
Kaucja pokrywa uszkodzenia auta poniżej progu udziału własnego ubezpieczenia. Jeżeli rozwalisz lustro za 500 euro - stracisz tylko 500 euro a nie całą kaucję.
Jak jeździłem na ringtaxi niedaleko stała grupa angoli. Cała grupa zrzuciła się na kaucję i jeździli na zmianę wynajętym swiftem.
W hotelu mieliśmy 2 rosjan. Goście przyjeżdżają tam już 5 rok. Siedzą po 2-3 tygodnie i codziennie upalają. Od właściciela hotelu wiem że 1 razem mieli opłacone szkolenie z instruktorami jazdy po ringu (1000 euro). Zawsze jest to jakaś opcja
Pod koniec pobytu zorientowałem się że praktycznie nie porobiłem żadnych zdjęć Atmosfera, adrenalina, i parę innych mądrych słów na A spowodowały że praktycznie zapominałem robić foty.
Na odchodnym strzeliłem jeszcze takie
Przyjechaliśmy w środę, wyjechaliśmy w piątek. Następna wizyta na pewno będzie na dłużej.
Jak się ktoś zastanawia nad wyjazdem i finansami to w/d mnie nie ma się nad czym zastanawiać. Koszty są spore, ale były to najlepiej wydane pieniądze w moim życiu.
Razem z ring taxi, noclegiem, jedzeniem itd. (przy czym cena za taxi podzielona na 3 osoby) budżet się zamknął w 3500 zł nie licząc zużycia opon, hebli itd.
Auto spaliło mi na całym wyjeździe łącznie z jazdą po torze 10.8 l na 100 km. Autostrada to tempomat i 130 km/h.
Czy to sporo, każdy oceni sam. Ja nawet nie patrzę jak można w 1 osobę spędzić tydzień za takie pieniądze bo mnie po prostu nie interesuje leżenie na plaży.
Na 100% następny urlop też tam spędzę
Atmosfery panującej w promieniu 50 km od toru nie da się opisać słowami. Zagęszczenie ikon motoryzacji i motorsportu w jednym miejscu powala na kolana.
Nawet w Aldiku na ścianach są zdjęcia z toru.
Hotel An Der Nordschleife (45 euro za noc ze śniadaniem od osoby) - usytuowany przy 2 wjeździe na tor (mniej więcej w połowie okrążenia). http://www.hotel-an-der-nordschleife.de
Widok z balkonu na 1 piętrze:
100 metrów spacerem już takie widoki
Hotel gorąco polecam wszystkim. Śniadanie na wypasie - można się najeść na cały dzień. Na dzień dobry zapytałem właściciela czy mogę sobie zanieść koła zapasowe i inne graty mechaniczne do pokoju - odpowiedź: Nie ma mowy. I dostałem kluczyk to własnego garażu - kompletnie za free (ja wiem że to pewnie normalne, ale ja jestem z Polski i mnie takie rzeczy dziwią ).
Plusem jest też to że żona właściciela to Polka
W ciągu paru godzin widziałem więcej sztuk e46 csl niż wszystkich modeli m3 w jednym miejscu na raz w życiu.
Parking u nas przed hotelem:
I bezpośrednio przed naszym apartamentem:
Tor.
Tor jaki jest każdy widzi - to powiedzenie się tutaj nie sprawdza. Oglądając wcześniej materiały filmowe z ringu zastanawiałem się dlaczego w niektórych miejscach jak ktoś wypadnie z drogi to uderza kilka razy w bandy odbijając się jak ping-pong i sunie z dobre 500 metrów na zablokowanych kołach.
Teraz już wiem doskonale - filmy i zdjęcia nie oddają tego, ale tor w niektórych miejscach ma nachylenie nawet 17%
17% + spora prędkość i spektakularne nagranie na youtube gotowe.
Ja po torze zrobiłem łącznie 5 kółek - niestety pojechałem tam na kołach i na kołach zamierzałem wrócić.
Chciałem zrobić więcej, ale rozsądek wziął górę. 5 kołek to ponad 100 km. Zjadłem opony na przedniej osi, zjadłem też prawie połowę klocków.
Pierwszy wyjazd na ring, bardziej po to by go pomacać, poznać - na bicie rekordów tam na razie mnie nie stać.
Jednym słowem jeździłem jak ostatnia p*zda
http://youtu.be/8B4J627eILI
Przepaść w technice jazdy widać doskonale na tym filmie
http://youtu.be/YZXVtlI6tpo
Przed wyjazdem dużo oglądałem, trochę grałem też w gran turismo - wszystko po to żeby poznać ten tor. Zapomniałem wszystko co wiedziałem po przejechaniu bramki dostępowej na tor
Jak bardzo nie potrafię jeździć pokazało mi okrążenie tym sprzętem
Kierowca już dawno podtarł się podręcznikiem do fizyki i wyrzucił o przez okno. Przeciążenia panujące w środku są nie do opisania. RingTaxi to koszt 215 euro w tym roku. Do środka wchodzą max 3 osoby (także ta cena się rozbija).
Na 100% przy kolejnej wizycie też będę jechał taxi - takich wrażeń można szukać chyba tylko ze spadochronem, albo bungee.
Taxi jeździ na Michelin Pilot Super Sport. Zapytałem kierowcę na ile im wystarcza komplet nowych opon. Mniej więcej 2 dni - jakieś 40 okrążeń toru. 830 km na komplecie opon - grubo
Na dzień dobry przy torze spotkałem m4. Na razie jeszcze wystawione do macania, nie do jazdy.
Na ringu jest sporo szkół jazdy. Można też wynająć sobie auto - żeby nie tyrać swojego. Wadą jest cena takiej zabawy. Do ceny wynajmu którą znajdziecie w internetach trzeba doliczyć kaucję którą musicie zabezpieczyć (karta kredytowa np.). Za swifta wynosi 2900 euro, za lepsze auta nawet nie pytałem
Kaucja pokrywa uszkodzenia auta poniżej progu udziału własnego ubezpieczenia. Jeżeli rozwalisz lustro za 500 euro - stracisz tylko 500 euro a nie całą kaucję.
Jak jeździłem na ringtaxi niedaleko stała grupa angoli. Cała grupa zrzuciła się na kaucję i jeździli na zmianę wynajętym swiftem.
W hotelu mieliśmy 2 rosjan. Goście przyjeżdżają tam już 5 rok. Siedzą po 2-3 tygodnie i codziennie upalają. Od właściciela hotelu wiem że 1 razem mieli opłacone szkolenie z instruktorami jazdy po ringu (1000 euro). Zawsze jest to jakaś opcja
Pod koniec pobytu zorientowałem się że praktycznie nie porobiłem żadnych zdjęć Atmosfera, adrenalina, i parę innych mądrych słów na A spowodowały że praktycznie zapominałem robić foty.
Na odchodnym strzeliłem jeszcze takie
Przyjechaliśmy w środę, wyjechaliśmy w piątek. Następna wizyta na pewno będzie na dłużej.
Jak się ktoś zastanawia nad wyjazdem i finansami to w/d mnie nie ma się nad czym zastanawiać. Koszty są spore, ale były to najlepiej wydane pieniądze w moim życiu.
Razem z ring taxi, noclegiem, jedzeniem itd. (przy czym cena za taxi podzielona na 3 osoby) budżet się zamknął w 3500 zł nie licząc zużycia opon, hebli itd.
Auto spaliło mi na całym wyjeździe łącznie z jazdą po torze 10.8 l na 100 km. Autostrada to tempomat i 130 km/h.
Czy to sporo, każdy oceni sam. Ja nawet nie patrzę jak można w 1 osobę spędzić tydzień za takie pieniądze bo mnie po prostu nie interesuje leżenie na plaży.
Na 100% następny urlop też tam spędzę
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Dawno nie było takiego fajnego materiału na forum Super przekazałeś swoje emocje. Tylko Ci pozazdrościć takiego urlopu
KM5
Re: 2fast4u E46 M3 SMG Topazblau
Dzięki, ale emocji nie przekazałem nawet w 10%
Zdjęcia z karuzeli i pewnie to co poniżej sobie zamówię w formie wydruku a3 na ścianę pokoju
Zdjęcia z karuzeli i pewnie to co poniżej sobie zamówię w formie wydruku a3 na ścianę pokoju