M3 E46 olszi

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » sob sty 10, 2015 11:40

https://www.youtube.com/watch?v=Rlur5lazYG8" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu jest idealnie pokazane o co mi chodzi i co nam hałasuję w tych S54 nie ma co się dziwić,że pod wpływem obrotów ma to taki dzwięk....

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » sob sty 10, 2015 11:45

Ponoć można z tym jezdzić nawet bmw wydało jakaś tam notkę,że ten typ tak ma ale wiecie czyta się często o tym słynnym kółku co jest na filmie w którym się łamią te zęby zapewne od tego luzu to się robi....

Jeśli chodzi o kwestię sprawności vanosa to ważniejsze są uszczelki i elektrozawory i te 2 wałki aby nie było luzów.

Znam takich co się ścigają np w WPP i oni vanosa usuwają z tego motoru i coś tam jakoś robią na stałe.

Pozdrawiam

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » pn sty 12, 2015 18:50

Fotki M-ki z miernikiem
Załączniki
DSC_1867.JPG
DSC_1864.JPG
DSC_1862.JPG
DSC_1854.JPG
DSC_1851.JPG
DSC_1871.JPG
DSC_1859.JPG
DSC_1858.JPG
DSC_1862-1.JPG
DSC_1852.JPG

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » pn sty 12, 2015 19:18

Mka była cała malowana oprócz dachu i wnęk drzwi bagażnika tak tylko dookoła i mierzona kilkoma miernikami lakieru uważam,że jak na malowane auto to wyniki na mierniku są dobre jak bym nie wiedział,że malowana to bym pomyślał,że to oryginalny lakier.

Awatar użytkownika
Sieniek
Posty: 184
Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
Lokalizacja: Lubuskie

Re: M3 E46 olszi

Post autor: Sieniek » pn sty 12, 2015 23:33

Nie no ori lakier po tylu latach to jest okolice 110-120 tyle było u mnie przynajmniej, więc te 180 to wiadomo, że coś malowane
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » pn sty 12, 2015 23:50

Ale ja mam 100 i 110 nawet na tych co malowałem niektórych a max 180 zobacz sam są miejsca gdzie pokazuje 110 a wiem,że było to malowane.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » wt sty 13, 2015 00:01

Dachu nie ruszałem i pokazuje 90um szkoda,że nie zrobiłem sobie fotek z miernikiem przy aucie jak ją kupowałem bo mierzyłem ale już nie pamiętam dokładnie ile pokazywało...Kolega na prawie nowym bmw z ori lakierem ma tak od 110 do 150um...zawsze myślałem,że powyżej 200um to drugi raz malowane a tu proszę aż sam się zdziwiłem zobacz sam np. błotnik przód i tam któryś tył pokazuje tak 110do 140 a wiem,że malowałem te elementy fakt kazałem lakiernikowi stary lakier zedrzeć ile się da i może też dlatego jest tak jak jest.

Mam drugie auto do jazdy na co dzień i tam coś malowałem i pokazuje mi 220 230um testowałem te wszystkie pomiary kilkoma miernikami....

Wniosek taki,że da się umalować tak żeby było prawie tak jak na ori elemencie no bo w końcu pokazuje 110 120 130um na tych co malowałem..

Awatar użytkownika
Sieniek
Posty: 184
Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
Lokalizacja: Lubuskie

Re: M3 E46 olszi

Post autor: Sieniek » wt sty 13, 2015 00:27

Ale mało ludzi tak robi ale jak widac to sie da :)
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » wt sty 13, 2015 00:45

Ja Ci powiem tak poznać wg.mnie można się że na ori lakierze to np.na całym elemencie jest równo 110 czy tam 120 a jak już malował ktoś a nie fabryka to w jednym końcu błotnika jest np.140 5cm dalej 120 a za kawałek 160 a jak fabryka to wg.mnie ta farba jest tak jak by równomiernie położona....

Mi tam malowane nie przeszkadza wolę malowane 2 razy i ładne świeże auto niż ori lakier a zajechany....wiadomo polerka czyni cuda ale są jej granice i rys pewnych nie usuniemy.

A jak już jesteśmy przy polerowaniu i byłby ktoś chętny na korektę lakieru chętnie pomogę zajmuje się tym tak na poważnie,że tak powiem i poleruje maszyną firmy RUPES która to nie pozostawia żadnych smug hologramów itp i mogę przeprowadzić pełną korektę lakieru i usunąć praktycznie wszystkie rysy ryski i wyprowadzić lakier tak aby wyglądał lepiej jak na nowym aucie w salonie tak tak wiem co piszę.

Pełna korekta tak w skrócie polega na 4 stopniowym etapie polerowania lakieru zaczynając od past mocno ściernych aż do takich co wykańczają lakier no i wiadomo podczas korekty na bieżąco jest robiona inspekcja za pomocą latarki i środka IPA który to zmywa resztki pasty i korektę wykonujemy aż do uzyskania idealnego lakieru...po korekcie możemy nałożyć wosk albo dla bardziej wymagających powłokę ceramiczną CeramicPRO..wiadomo przed korektą auto jest glinkowane mytę itd....

Znowu się rozpisałem hehe

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » śr sty 14, 2015 21:35

M-ka na zimówkach, jakby był ktoś chętny to koła są do sprzedania.
Załączniki
DSC_1916.JPG
DSC_1913.JPG

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » pt sty 16, 2015 00:48

Mam pytanie a raczej chciałbym was zapytać o zdanie co sądzicie o lekkim przyciemnieniu szyb w moim m3 tych z tyłu albo może i nawet wszystkich...?

M3 FAN 1
Posty: 176
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 12:33
Auto: m3

Re: M3 E46 olszi

Post autor: M3 FAN 1 » pn sty 19, 2015 10:55

Jak juz to tylko tył i lekko dymiony nie smołe.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: M3 E46 olszi

Post autor: OLSZI » czw sty 22, 2015 01:35

Tak też zrobię...

Jakiś czas temu zmieniłem olej na Millersa i muszę przyznać,że przejechałem już od wymiany około 2 może nawet 3 tyś km i powiem tak motorek chodzi super ciszej niż na tym Castrolu i to co jest wg.mnie bardzo istotnie temp. oleju jest nisza przy ostrej jezdzie no i zero ubytku oleju jest dokładnie tyle samo co odrazu po wymianie....a na castrolu po 2tyś km dolałem już około 200ml a tutaj NIE MA ŻADNEGO UBYTKU OLEJU POLECAM MILLERSA 10W60NT.

Stf
Posty: 130
Rejestracja: wt mar 12, 2013 20:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 E46 olszi

Post autor: Stf » czw sty 22, 2015 16:41

Ja na nim jezdze. Temp nieco nizsza faktycznie. Czy ciszej - nie zanotowalem. Ale moze przez to ze wymieniam olej co 1-2kkm. U mnie nieco ubywa jednak motor czesto w red line uderza wiec musi ;)

Barton66
Posty: 172
Rejestracja: pt lip 22, 2011 15:20
Auto: 535d f11
Lokalizacja: West

Re: M3 E46 olszi

Post autor: Barton66 » czw sty 22, 2015 16:52

Stf pisze:Ale moze przez to ze wymieniam olej co 1-2kkm. U mnie nieco ubywa jednak motor czesto w red line uderza wiec musi ;)
WoW to nieźle :D

ODPOWIEDZ