M3 E46 olszi
Re: M3 E46 olszi
https://www.youtube.com/watch?v=Rlur5lazYG8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu jest idealnie pokazane o co mi chodzi i co nam hałasuję w tych S54 nie ma co się dziwić,że pod wpływem obrotów ma to taki dzwięk....
Tu jest idealnie pokazane o co mi chodzi i co nam hałasuję w tych S54 nie ma co się dziwić,że pod wpływem obrotów ma to taki dzwięk....
Re: M3 E46 olszi
Ponoć można z tym jezdzić nawet bmw wydało jakaś tam notkę,że ten typ tak ma ale wiecie czyta się często o tym słynnym kółku co jest na filmie w którym się łamią te zęby zapewne od tego luzu to się robi....
Jeśli chodzi o kwestię sprawności vanosa to ważniejsze są uszczelki i elektrozawory i te 2 wałki aby nie było luzów.
Znam takich co się ścigają np w WPP i oni vanosa usuwają z tego motoru i coś tam jakoś robią na stałe.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o kwestię sprawności vanosa to ważniejsze są uszczelki i elektrozawory i te 2 wałki aby nie było luzów.
Znam takich co się ścigają np w WPP i oni vanosa usuwają z tego motoru i coś tam jakoś robią na stałe.
Pozdrawiam
Re: M3 E46 olszi
Mka była cała malowana oprócz dachu i wnęk drzwi bagażnika tak tylko dookoła i mierzona kilkoma miernikami lakieru uważam,że jak na malowane auto to wyniki na mierniku są dobre jak bym nie wiedział,że malowana to bym pomyślał,że to oryginalny lakier.
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: M3 E46 olszi
Nie no ori lakier po tylu latach to jest okolice 110-120 tyle było u mnie przynajmniej, więc te 180 to wiadomo, że coś malowane
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: M3 E46 olszi
Ale ja mam 100 i 110 nawet na tych co malowałem niektórych a max 180 zobacz sam są miejsca gdzie pokazuje 110 a wiem,że było to malowane.
Re: M3 E46 olszi
Dachu nie ruszałem i pokazuje 90um szkoda,że nie zrobiłem sobie fotek z miernikiem przy aucie jak ją kupowałem bo mierzyłem ale już nie pamiętam dokładnie ile pokazywało...Kolega na prawie nowym bmw z ori lakierem ma tak od 110 do 150um...zawsze myślałem,że powyżej 200um to drugi raz malowane a tu proszę aż sam się zdziwiłem zobacz sam np. błotnik przód i tam któryś tył pokazuje tak 110do 140 a wiem,że malowałem te elementy fakt kazałem lakiernikowi stary lakier zedrzeć ile się da i może też dlatego jest tak jak jest.
Mam drugie auto do jazdy na co dzień i tam coś malowałem i pokazuje mi 220 230um testowałem te wszystkie pomiary kilkoma miernikami....
Wniosek taki,że da się umalować tak żeby było prawie tak jak na ori elemencie no bo w końcu pokazuje 110 120 130um na tych co malowałem..
Mam drugie auto do jazdy na co dzień i tam coś malowałem i pokazuje mi 220 230um testowałem te wszystkie pomiary kilkoma miernikami....
Wniosek taki,że da się umalować tak żeby było prawie tak jak na ori elemencie no bo w końcu pokazuje 110 120 130um na tych co malowałem..
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: M3 E46 olszi
Ale mało ludzi tak robi ale jak widac to sie da
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: M3 E46 olszi
Ja Ci powiem tak poznać wg.mnie można się że na ori lakierze to np.na całym elemencie jest równo 110 czy tam 120 a jak już malował ktoś a nie fabryka to w jednym końcu błotnika jest np.140 5cm dalej 120 a za kawałek 160 a jak fabryka to wg.mnie ta farba jest tak jak by równomiernie położona....
Mi tam malowane nie przeszkadza wolę malowane 2 razy i ładne świeże auto niż ori lakier a zajechany....wiadomo polerka czyni cuda ale są jej granice i rys pewnych nie usuniemy.
A jak już jesteśmy przy polerowaniu i byłby ktoś chętny na korektę lakieru chętnie pomogę zajmuje się tym tak na poważnie,że tak powiem i poleruje maszyną firmy RUPES która to nie pozostawia żadnych smug hologramów itp i mogę przeprowadzić pełną korektę lakieru i usunąć praktycznie wszystkie rysy ryski i wyprowadzić lakier tak aby wyglądał lepiej jak na nowym aucie w salonie tak tak wiem co piszę.
Pełna korekta tak w skrócie polega na 4 stopniowym etapie polerowania lakieru zaczynając od past mocno ściernych aż do takich co wykańczają lakier no i wiadomo podczas korekty na bieżąco jest robiona inspekcja za pomocą latarki i środka IPA który to zmywa resztki pasty i korektę wykonujemy aż do uzyskania idealnego lakieru...po korekcie możemy nałożyć wosk albo dla bardziej wymagających powłokę ceramiczną CeramicPRO..wiadomo przed korektą auto jest glinkowane mytę itd....
Znowu się rozpisałem hehe
Mi tam malowane nie przeszkadza wolę malowane 2 razy i ładne świeże auto niż ori lakier a zajechany....wiadomo polerka czyni cuda ale są jej granice i rys pewnych nie usuniemy.
A jak już jesteśmy przy polerowaniu i byłby ktoś chętny na korektę lakieru chętnie pomogę zajmuje się tym tak na poważnie,że tak powiem i poleruje maszyną firmy RUPES która to nie pozostawia żadnych smug hologramów itp i mogę przeprowadzić pełną korektę lakieru i usunąć praktycznie wszystkie rysy ryski i wyprowadzić lakier tak aby wyglądał lepiej jak na nowym aucie w salonie tak tak wiem co piszę.
Pełna korekta tak w skrócie polega na 4 stopniowym etapie polerowania lakieru zaczynając od past mocno ściernych aż do takich co wykańczają lakier no i wiadomo podczas korekty na bieżąco jest robiona inspekcja za pomocą latarki i środka IPA który to zmywa resztki pasty i korektę wykonujemy aż do uzyskania idealnego lakieru...po korekcie możemy nałożyć wosk albo dla bardziej wymagających powłokę ceramiczną CeramicPRO..wiadomo przed korektą auto jest glinkowane mytę itd....
Znowu się rozpisałem hehe
Re: M3 E46 olszi
Mam pytanie a raczej chciałbym was zapytać o zdanie co sądzicie o lekkim przyciemnieniu szyb w moim m3 tych z tyłu albo może i nawet wszystkich...?
Re: M3 E46 olszi
Jak juz to tylko tył i lekko dymiony nie smołe.
Re: M3 E46 olszi
Tak też zrobię...
Jakiś czas temu zmieniłem olej na Millersa i muszę przyznać,że przejechałem już od wymiany około 2 może nawet 3 tyś km i powiem tak motorek chodzi super ciszej niż na tym Castrolu i to co jest wg.mnie bardzo istotnie temp. oleju jest nisza przy ostrej jezdzie no i zero ubytku oleju jest dokładnie tyle samo co odrazu po wymianie....a na castrolu po 2tyś km dolałem już około 200ml a tutaj NIE MA ŻADNEGO UBYTKU OLEJU POLECAM MILLERSA 10W60NT.
Jakiś czas temu zmieniłem olej na Millersa i muszę przyznać,że przejechałem już od wymiany około 2 może nawet 3 tyś km i powiem tak motorek chodzi super ciszej niż na tym Castrolu i to co jest wg.mnie bardzo istotnie temp. oleju jest nisza przy ostrej jezdzie no i zero ubytku oleju jest dokładnie tyle samo co odrazu po wymianie....a na castrolu po 2tyś km dolałem już około 200ml a tutaj NIE MA ŻADNEGO UBYTKU OLEJU POLECAM MILLERSA 10W60NT.
Re: M3 E46 olszi
Ja na nim jezdze. Temp nieco nizsza faktycznie. Czy ciszej - nie zanotowalem. Ale moze przez to ze wymieniam olej co 1-2kkm. U mnie nieco ubywa jednak motor czesto w red line uderza wiec musi
Re: M3 E46 olszi
WoW to nieźleStf pisze:Ale moze przez to ze wymieniam olej co 1-2kkm. U mnie nieco ubywa jednak motor czesto w red line uderza wiec musi