M3 Competition
-
- Posty: 193
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 21:46
- Lokalizacja: Wyszków/WMA
- Kontakt:
Re: M3 Competition
widzialem wczoraj na zywo , tyl siedzi super . przod za wysoko jak dlamnie ale to ma si ewlasicielowi podobac pozatym polerka wykonana dobrze brak hologramow , ciekawi mnei tylko te zabezpieczenie , zapewno wyjdzi ewszystko w praniu
a i przejazd platnym odcinkiem s8 tez zajebisty
a i przejazd platnym odcinkiem s8 tez zajebisty
Re: M3 Competition
Ustaliliśmy że trzeba dać oponę o wyższym profilu i trochę podnieśćHubert_e36 pisze:tyl siedzi super
Jak mówiłem wizualnie mi też się nie podoba, ale użytkowo o niebo lepiejHubert_e36 pisze:przod za wysoko jak dlamnie ale to ma si ewlasicielowi podobac
Byłoby jeszcze lepiej gdyby się nam udało uniknąć opłaty za przejazdHubert_e36 pisze:a i przejazd platnym odcinkiem s8 tez zajebisty
Re: M3 Competition
Po roku czekania w końcu przyszły nowe felgi
Rays TE37SL 8,5x18 ET35 i 9,5x18 ET22 na to poszły opony Federal 595Rs-R 255/35/18 i Toyo R888 265/35/18, ale jak się zużyją to na tył też pójdą Federale.
Trakcja na suchym super, nie porównywalna do żadnej drogowej opony. Chociaż muszę przetestować Michelin Super Sport
Zdjęcia:
Rays TE37SL 8,5x18 ET35 i 9,5x18 ET22 na to poszły opony Federal 595Rs-R 255/35/18 i Toyo R888 265/35/18, ale jak się zużyją to na tył też pójdą Federale.
Trakcja na suchym super, nie porównywalna do żadnej drogowej opony. Chociaż muszę przetestować Michelin Super Sport
Zdjęcia:
Re: M3 Competition
Kilka nowych dodatków:
- wzmocnienie mocowania tylnej belki:
- wzmocnienie przedniej belki:
- aluminiowe tuleje dyfra:
- górne mocowania tylnych amorków pod przyszły gwint KW:
- wzmocnienie mocowania tylnej belki:
- wzmocnienie przedniej belki:
- aluminiowe tuleje dyfra:
- górne mocowania tylnych amorków pod przyszły gwint KW:
Re: M3 Competition
Czy te mocowania górne tylnych amorów nadają sie do ori amorów,
gdie je kupiłeś i ile kosztują ?
gdie je kupiłeś i ile kosztują ?
Sprzedam: Splitery carbon do m3 e9x
Re: M3 Competition
fajne zakupy , ale do mocowania dyfra (samego dyfra, nie chodzi mi o mocowanie ramy w której siedzi dyfer) nie poleca się nawet poliuretanu a co dopiero aluminium. Tak coś tylko do auta wyścigowego, nie na ulice.
Re: M3 Competition
takBroddi pisze:Czy te mocowania górne tylnych amorów nadają sie do ori amorów
http://www.turnermotorsport.com/p-3666- ... -pair.aspxBroddi pisze:gdie je kupiłeś i ile kosztują ?
Oczywiście do tego, tak samo jak do seryjnych zaleca sie wzmocnienie:
http://www.turnermotorsport.com/p-3440- ... t-kit.aspx
ewentualnie oryginalną część BMW o numerze 51 71 8 413 359
Rekin, a mógłbyś rozwinąć? Jakie dokładnie wady się z tym wiążą?
Re: M3 Competition
Kostek w koncu pęknie Ci łapka na dyfer, albo coś w okolicy. Jeżeli jest podobna w swoim kształcie i budowie do tej z E36/3.2 to wręcz napewno
Re: M3 Competition
W e46 dyfer się przykręca bezpośrednio do belki. Z tego co patrzyłem to w zestawie do e36 są 2 aluminiowe a 1 z czegoś innego więc chyba elastyczna.
Założę, zobaczymy. Tylko jeszcze nie wiem gdzie to wszystko zrobić.
Założę, zobaczymy. Tylko jeszcze nie wiem gdzie to wszystko zrobić.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Tak na szybko przychodzi mi do głowy Trax Racing, ale pewnie w Wawie i okolicy jest masa zakładów, które to bez problemu ogarną.kostek_ja pisze: Tylko jeszcze nie wiem gdzie to wszystko zrobić.
http://www.traxracing.pl/
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 Competition
Akurat powiem CI, że po tym co zrobili z moim autem, był by to ostatni warsztat jaki bym polecał...
Re: M3 Competition
Ogólnie moje M3 jest w dosyć rzadkiej konfiguracji. Ten kolor był dostępny tylko z pakietem Competition, a owy pakiet nie był oferowany jakoś specjalnie długo. Ogólnie M3 e46 nie jest jakimś mega często spotykanym samochodem więc mocno się zdziwiłem kiedy stanęła koło mnie niemalże taka sama eMka
W samochodzie ostatnio nic się nie dzieje ciekawego. Wczoraj jedynie rozebrałem trochę wnętrza żeby sprawdzić wtyczkę od anteny bluetooth bo coś mi fiksuje. Ogólnie moim zdaniem problem leży w tym iż stelaż tej anteny nie jest przykręcony, a jedynie przypięty na jakieś kiepskie zapinki które trzymają go bardzo słabo.
Ja zastąpiłem je bardzo podobnymi spinkami BMW ale z gwintem i teraz jest ładnie i sztywno.
Od dłuższego czasu chodziło mi po głowie wywalenia snap-in'a gdyż nowsze adaptery są szersze i nie pasują do tunelu w e46. Można teoretycznie popróbować z przycięciem tego plastiku i dopasowaniem adaptera do snap-in'a, ale jest to rzeźba z ryzykiem zniszczenia czegoś drogiego. Dodatkowo od dawna brakuje mi uchwytu na kubki. Tylko że przycisk parowania jest w snap-in'ie i bluetooth mógłby bez niego nie działać, a na pewno nie dało by się sparować go z nowym telefonem. Znalazłem fajną instrukcję z numerami części w której występuje oddzielnie sam przycisk i podłącza się go pod wtyczkę w którą idzie snap-in. Niestety w ASO owe numery kompletnie nie działają i taka część w ogóle nie istnieje. Musiałem znaleźć inne rozwiązanie. Odpiąłem Snap-in'a i sprawdziłem czy bluetooth działa bez niego. Test wypadł pomyślnie. Uchwyt na kubki wychodzi za pomocą mocniejszego pociągnięcia więc w razie potrzeby sparowania nowego telefonu (zbyt często telefonów nie zmieniam ) wystarczy wyjąć uchwyt sięgnąć po kabel, podpiąć snap-in'a, sparować, wypiąć i włożyć uchwyt.
Dzisiaj zamówiłem uchwyt na kubki.
Dodatkowo zaczęło fiksować mi wejście AUX. Chciałem sprawdzić czy wtyczka się nie wypięła, ale okazało się że wyjęcie monitora bez specjalnego narzędzia to nie taka prosta sprawa. Zamówiłem narzędzie, a eMka (żeby drugi raz nie rozbierać) aktualnie wygląda tak:
W samochodzie ostatnio nic się nie dzieje ciekawego. Wczoraj jedynie rozebrałem trochę wnętrza żeby sprawdzić wtyczkę od anteny bluetooth bo coś mi fiksuje. Ogólnie moim zdaniem problem leży w tym iż stelaż tej anteny nie jest przykręcony, a jedynie przypięty na jakieś kiepskie zapinki które trzymają go bardzo słabo.
Ja zastąpiłem je bardzo podobnymi spinkami BMW ale z gwintem i teraz jest ładnie i sztywno.
Od dłuższego czasu chodziło mi po głowie wywalenia snap-in'a gdyż nowsze adaptery są szersze i nie pasują do tunelu w e46. Można teoretycznie popróbować z przycięciem tego plastiku i dopasowaniem adaptera do snap-in'a, ale jest to rzeźba z ryzykiem zniszczenia czegoś drogiego. Dodatkowo od dawna brakuje mi uchwytu na kubki. Tylko że przycisk parowania jest w snap-in'ie i bluetooth mógłby bez niego nie działać, a na pewno nie dało by się sparować go z nowym telefonem. Znalazłem fajną instrukcję z numerami części w której występuje oddzielnie sam przycisk i podłącza się go pod wtyczkę w którą idzie snap-in. Niestety w ASO owe numery kompletnie nie działają i taka część w ogóle nie istnieje. Musiałem znaleźć inne rozwiązanie. Odpiąłem Snap-in'a i sprawdziłem czy bluetooth działa bez niego. Test wypadł pomyślnie. Uchwyt na kubki wychodzi za pomocą mocniejszego pociągnięcia więc w razie potrzeby sparowania nowego telefonu (zbyt często telefonów nie zmieniam ) wystarczy wyjąć uchwyt sięgnąć po kabel, podpiąć snap-in'a, sparować, wypiąć i włożyć uchwyt.
Dzisiaj zamówiłem uchwyt na kubki.
Dodatkowo zaczęło fiksować mi wejście AUX. Chciałem sprawdzić czy wtyczka się nie wypięła, ale okazało się że wyjęcie monitora bez specjalnego narzędzia to nie taka prosta sprawa. Zamówiłem narzędzie, a eMka (żeby drugi raz nie rozbierać) aktualnie wygląda tak:
Re: M3 Competition
Jednak nie mogłem do końca przeżyć takiego rozwiązania. Bardzo chcę mieć tak jak wychodziło w oryginale:
Są nawet podane dokładne wymiary w którym miejscu ma być ten guzik. Szkoda tylko że BMW przestało go robić oddzielnie. Rozebrałem Snap-in i wiązka wygląda tak:
Kabel od anteny wyleci całkowicie (w sumie to docelowo wyleci też cała antena, czyli ta płetwa na dachu). Muszę tylko znaleźć kogoś kto mi wytnie mocowanie przycisku z snap-in'a i wklei w tunel środkowy w oryginalne miejsce, oraz dorobi mocowanie pod tą drugą płytkę.
Docelowo mam zamiar też uruchomić sterowanie głosem. Są 2 rozwiązania. Jedno teoretycznie lepsze (poprawia ogólnie działanie całego systemu bluetooth), a drugie prawie 2 razy tańsze (porównując cenę nowych części). Muszę jeszcze dokładniej zgłębić temat, ale raczej skłaniam się ku pierwszej opcji
Są nawet podane dokładne wymiary w którym miejscu ma być ten guzik. Szkoda tylko że BMW przestało go robić oddzielnie. Rozebrałem Snap-in i wiązka wygląda tak:
Kabel od anteny wyleci całkowicie (w sumie to docelowo wyleci też cała antena, czyli ta płetwa na dachu). Muszę tylko znaleźć kogoś kto mi wytnie mocowanie przycisku z snap-in'a i wklei w tunel środkowy w oryginalne miejsce, oraz dorobi mocowanie pod tą drugą płytkę.
Docelowo mam zamiar też uruchomić sterowanie głosem. Są 2 rozwiązania. Jedno teoretycznie lepsze (poprawia ogólnie działanie całego systemu bluetooth), a drugie prawie 2 razy tańsze (porównując cenę nowych części). Muszę jeszcze dokładniej zgłębić temat, ale raczej skłaniam się ku pierwszej opcji
Re: M3 Competition
Kiedyś było tak:
Teraz jest tak:
Ciekawe na ile wygodny jest ten cały coinbox.
Teraz jest tak:
Ciekawe na ile wygodny jest ten cały coinbox.
Re: M3 Competition
Gdzie kupiłeś uchwyt na kubki, jaki koszt?
M3 e92 Competition Dkg Edc Mdm ///MPerformance Gts Akrapović Vorsteiner Tecnocraft Seibon Eibach