Witajcie,
Chciałbym się z Wami podzielić autem, które posiadam od marca tego roku Jest to moje pierwsze BMW w życiu i kupiłem je z prostym przeznaczeniem: auto do zabawy ale również na co dzień ponieważ mój "główny" samochód w sezonie letnim jest wykorzystywany jako auto ślubów to warto mieć coś czym dojadę do pracy w "mokry" dzień, a nawoskowane Audi będzie sobie czekało na kolejną sobotnią uroczystość. Nieźle sobie wytłumaczyłem potrzebę zakupu M3?
Jeszcze tak słowem wstępu... Auto rok temu było sprowadzone z UK. M3 kupiłem jako bardzo zaniedbane (o części rzeczy wiedziałem, a reszta wyszła z czasem).
Przygody z autem na torze i wszystkie prace jakie przy nim są wykonywane opisuję na stronie: >>> https://www.facebook.com/m3projectcar/ <<<
Zachęcam do polajkowania
Po 6 miesiącach jakbym miał napisać co zostało ogarnięte to tak:
Silnik:
- Panewki korbowodowe King Racing
- Olej Liqui Moly 10W-60 (i to już ze 2 razy) + filtr
- Płukanie chłodnicy oleju i podstawy filtra oleju => w planach zewnętrzny termostat
Napęd:
- Regeneracja dyfra u Michała ze Strykowa + szpera "słabe 40%" + przełożenie główne 3,91
- Wymiana gumy łączącej wał ze skrzynią
- Wymiana przegubu łączącego wał z dyfrem
- Wymiana tulei itp elementów prowadzenia lewarka
- Wymiana poduszek silnika i skrzyni
+ do wymiany półosie
Zawieszenie:
- Gwint D2 Racing
- Nowe wahacze z przodu
- Wspawanie wzmocnienia podłogi
- Wymiana gum z tyłu
Hamulce:
- Przód tarcze półpływające ECS Tuning 345mm + jarzma CSL + tymczasowo klocki TRW
+ Plany: pracuję nad BBK w oparciu o zaciski ze 135i i 911
Wnętrze:
- Dekory + tunel oklejone w carbon w połysku.
- Ruda skóra (obszyte jeszcze przez poprzedniego właściciela)
+ Plany: wymiana siedzeń na jakieś łamane kubły
Koła:
- 19" ori M3 do jazdy na co dzień
- 18" ori M3 do jazdy po torze + na zimę
Więcej wyczytacie na stronie https://www.facebook.com/m3projectcar/
ale bede się starał wrzucać info też tutaj Nie mniej jednak zachęcam do polajkowania
ZDJĘCIA (niestety jeszcze nie robiłem jej profi sesji. BTW może ktoś pomóc jak je tutaj zmniejszyć bo chyba parametry size nie działają)
Własnoręcznie ogarnięte dekory:
Wnętrze:
Wlepa która dobrze oddaje ducha jazdy M3 na co dzień:
Nowe tarcze:
Nowy termostat oleju:
M3 e46 project car by Blade
Re: M3 e46 project car by Blade
Znane autko, bardzo fajnie je doprowadziłeś do ładu
Powiedz mi, jak Ci się sprawuje D2 Racing? Masz jakieś porównanie do innych gwintów?
Powiedz mi, jak Ci się sprawuje D2 Racing? Masz jakieś porównanie do innych gwintów?
Re: M3 e46 project car by Blade
Wiem, że Ty już widziałeś ale wszystkim polecam lekturę poprawki.... a w zasadzie zrobionej na nowo przekładki w moim aucie: https://www.facebook.com/m3projectcar/p ... 1281063677" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do gwintu to tak:
> W tym aucie troche jeździłem na serii i wydawała mi się strasznie twarda. Ten D2 Racing ma fajna progresywną charakterystykę. Na lekkich nierównościach jest komfortowy (jak na 19"). A na zakrętach dużo się nie wychyla. Jeszcze nie bawiłem się w regulacje twardości.
> W innym aucie (S6 C5) miałem gwint AP i wcześniej Bilsteina B12. D2 jest bliższy B12 ale zachowuje komfort na lekkich nierównościach który ma AP.
> Jeszcze wczęsniej miałem Bilstein B8 + Eibach Pro-kit - to byla deska..
Co do gwintu to tak:
> W tym aucie troche jeździłem na serii i wydawała mi się strasznie twarda. Ten D2 Racing ma fajna progresywną charakterystykę. Na lekkich nierównościach jest komfortowy (jak na 19"). A na zakrętach dużo się nie wychyla. Jeszcze nie bawiłem się w regulacje twardości.
> W innym aucie (S6 C5) miałem gwint AP i wcześniej Bilsteina B12. D2 jest bliższy B12 ale zachowuje komfort na lekkich nierównościach który ma AP.
> Jeszcze wczęsniej miałem Bilstein B8 + Eibach Pro-kit - to byla deska..