MaRoS's E46 M3

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » pn paź 17, 2011 22:20

Oleg, nie mam linka, bo ztcw nie było to nigdzie opisane. Właściciel chce zatrzymać to dla siebie.

PUB, aż tak źle nie jest. Minęło 1,5 roku od wybuchu... ale trochę się to rzeczywiście przeciąga... oby już więcej niespodzianek nie było.

Bombel, fak ju ;)

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PAKO » pn paź 17, 2011 22:29

650koni masakra a jak z trakcja i ogolnie przeniesieniem tej mocy na kola bo powiem ci ze u mnie problem polega na przeniesieniu tej mocy jedynka poprostu nie istnieje zero przyczepnosci 2bieg podobnie poprostu mnie to wkurw... jak jakis mocny czterolap z pod swiatel robi mnie jak chce a ja go musze gonic na jakich oponkach najlepiej latac bo ja juz sam nie wiem nawet te toyo r888 slizgaly

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » pn paź 17, 2011 22:31

Takie życie. Za to Ty nie masz takich strat przy wiekszych prędkościach jak czterołap ;)
Ja już dawno się pogodziłem z tym, że 1 i 2 nie istnieją...

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Oleg » pn paź 17, 2011 22:35

Artur, trakcji na 1-nce nie będziesz miał nawet w seryjnym M3, jak R888 będzie zimne. Ta opona wymaga rozgrzania, potem można myśleć o złapaniu przyczepności.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: kostek_ja » wt paź 18, 2011 16:46

Potwierdzam. Mam 265/35/18 R888 i na zimno nie trzymają. Niskie obroty na 2 ślizga mi się na każdym zakręcie.

Jedyną opcją jest szeroki Michelin Pilot Super Sport lub coś tej klasy żeby na zimno w miarę trzymało. Przynajmniej ja nie widzę lepszej opcji na ulicę.

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Oleg » wt paź 18, 2011 16:52

kostek_ja pisze:Potwierdzam. Mam 265/35/18 R888 i na zimno nie trzymają. Niskie obroty na 2 ślizga mi się na każdym zakręcie.

Jedyną opcją jest szeroki Michelin Pilot Super Sport lub coś tej klasy żeby na zimno w miarę trzymało. Przynajmniej ja nie widzę lepszej opcji na ulicę.
Też mi się wydaje, że coś pokroju PSSów jest najmądrzejszym rozwiązaniem w wypadku Artura. R888 daje lepszą trakcję, ale musi się dogrzać, a jak ktos jeździ tylko po ulicach bez Track Dayów, 1/4 mili etc. To dogrzewanie opon co wyjazd z garażu, "żeby być gotowym" na ewentualne starcia na dordze lub żeby po prostu szybciej sprzętem polatać jest taką trochę sztuką dla sztuki. EOT.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PUB » wt paź 18, 2011 17:41

z tego co wiem Kosiniak przetestowal tego troche i jedynie semi slicki Yokohama w rozm. 2800/650/18 nie sprawialy zadnego problemu na 2 biegu, ba nawet na 1 szlo wystatowac lepiej niz awd :)

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » wt paź 18, 2011 17:51

Ja byłem bardzo zadowolony z trakcji na Michelinach Super Sport 275/30/19

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PAKO » wt paź 18, 2011 20:32

:mrgreen: A continental sport contact 5p to dobra oponka ktos testowal albo slyszal jakies opinie?

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PUB » wt paź 18, 2011 20:51

bardzo wazne to chyba jest to, ze jak dupa sie rozjezdza to i na walcu trakcji nie bedzie. Pako ty obspawales podloge wogole?

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PAKO » wt paź 18, 2011 21:34

Nie obspawalem i jak na razie nie ma takiej potrzeby autko jest pod stala opieka mevhanikow jak na razie nic nic mu nie dolega wiec odnawiam srodek lakier itp...:)

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PUB » wt paź 18, 2011 21:52

tak, we wszystkich jest tylko w twojej nie ma. To albo upalasz albo nie? nie ma m3 w ktorej nie trzeba robic tylnego zawiasu i mocowania dyfra, no chyba ze ktos sie toczy, ale nie wierze ze tego problemu nie maja ludzie szukajacy trakcji.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Camil » wt paź 18, 2011 21:57

PUB, moze masz jakies tam doswiadczenia czy wiedze, ale czasem przeginasz z wszechwiedza, nie wiesz co kto ma w swoim prywatnym egzemplarzu. Sorry Maros za OT, ale powoli to jest meczaca ta ciagla krytyka wszystkiego co kto napisze przez PUBa.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: PAKO » wt paź 18, 2011 22:59

Ja juz do krytycznych uwag kolegi pub-a zdarzylem sie przyzwyczaic no ale dla pewnosc sprawdze ta podloge na zime to auto i tak stoi w wiec porozbieramy i zdiagnozujemy a tal wogole to moja emka to szrot z bezsensownym wtryskimv metanolu i przeklamajacymi zegarami egt i afr:) przepraszam maros za ot w twoim temacie

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » śr paź 19, 2011 00:06

Spoko, zaraz sobie tu posprzątam ;)

U mnie tez nigdy nie było problemów z podłoga, a auto lekko nie miało. Sprawdzane ok 1000km temu.

ODPOWIEDZ