
Stf M3
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Stf M3
super filmik mam tylko jedno ale... czemu zastrzymales filmik w momencie poslizgu 

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: Stf M3
tam była meta. slajd zgaszony w ulamku sek - nuda 

Re: Stf M3
Stf - gratulacje świetnych czasów
pyt: rozumiem, że to na slicku było?
i pewnie nie będę pierwszy, który zwrócił uwagę na stopę trzymaną cały czas na sprzęgle
pyt: rozumiem, że to na slicku było?
i pewnie nie będę pierwszy, który zwrócił uwagę na stopę trzymaną cały czas na sprzęgle

Re: Stf M3
na slicku. stopa na sprzęgle to fakt - mam taki kubeł który przy tej pozycji tak tą nogę prowadzi - nie ma jej gdzie odłożyć na razie z uwagi na brak kuwety. mi to nie przeszkadza. sprzęgło na pewno nie cierpi bo używam czułego obuwia.
Re: Stf M3
Dopiero teraz odkryłem ten temat , jeden z lepszych nie jakies tłumiki no name lub inne made in china wizje .
Konkretne pytanka :
1) czy ten zawias przod podszedł pod seryjne jarzam lub jarzma csl ?
2) jaki masz negatyw przód
3) o ile jest obniżone auto względem serii
4) czy już otworzyłeś skrzynie nr1 , ja tez swoja tak zakleszczyłem wiele lat temu poz mianie na nastepna tak lezy , aktualnie przeszedłem na egzemplarze z smg i tego się bede trzymał ale warto wiedzieć co jest w srodku tamtej ...
5) czy już masz zmienione bebechy dyfra - jak tak jakie odczucia rezultaty , z czego zaadoptowane itd.
6) bardziej z ciekawości z jakiej daty masz auto , po klapie widze ze raczej polift ...
Konkretne pytanka :
1) czy ten zawias przod podszedł pod seryjne jarzam lub jarzma csl ?
2) jaki masz negatyw przód
3) o ile jest obniżone auto względem serii
4) czy już otworzyłeś skrzynie nr1 , ja tez swoja tak zakleszczyłem wiele lat temu poz mianie na nastepna tak lezy , aktualnie przeszedłem na egzemplarze z smg i tego się bede trzymał ale warto wiedzieć co jest w srodku tamtej ...
5) czy już masz zmienione bebechy dyfra - jak tak jakie odczucia rezultaty , z czego zaadoptowane itd.
6) bardziej z ciekawości z jakiej daty masz auto , po klapie widze ze raczej polift ...
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: Stf M3
porscheee pisze:Dopiero teraz odkryłem ten temat , jeden z lepszych nie jakies tłumiki no name lub inne made in china wizje .
Konkretne pytanka :
1) czy ten zawias przod podszedł pod seryjne jarzam lub jarzma csl ?
2) jaki masz negatyw przód
3) o ile jest obniżone auto względem serii
4) czy już otworzyłeś skrzynie nr1 , ja tez swoja tak zakleszczyłem wiele lat temu poz mianie na nastepna tak lezy , aktualnie przeszedłem na egzemplarze z smg i tego się bede trzymał ale warto wiedzieć co jest w srodku tamtej ...
5) czy już masz zmienione bebechy dyfra - jak tak jakie odczucia rezultaty , z czego zaadoptowane itd.
6) bardziej z ciekawości z jakiej daty masz auto , po klapie widze ze raczej polift ...
1. Podszedł pod seryjne zwrotnice. Jarzma pod hebel porsche mam dorobione.
2. Przód -3,5st, tył za sprawą:

został ustawiony na -3,6st. Jednak tył na wolne pojeżdżawki jest za mocny - trzeba zejść do poziomu ok. -2,0st. Na ringu -3,6 było ok.
3. Trudno powiedzieć o ile. Nie mierzyłem dokładnie - jest grubo w dół. Obecna wysokość niezmieniona od pół roku - wygląda tak:

4. niestety nie otworzyłem

5. dyfer seria.
6. polift - koniec 2003.
Re: Stf M3
dzięki za odp , kolejne : z tyłu tez chyba masz większe heble - zacisk inny ? jaka szerokość slicka na foto - z jakich korzystasz rozmiarów ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: Stf M3
z tylu seria hebel. Slick 27/65/18 michelin lub na zdjeciu 265/660/18 dunlop.
Re: Stf M3
sam dorabiałes te jarzma nie masz obaw ? od jakiej dokładnie panamery ten zacisk - on jest 6 tłoczkowy rozumiem ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: Stf M3
zestaw hebli wraz z jarzmami kupilem od pavel z allegro.
Re: Stf M3
ok , znam człowieka , rozumiem ze heble idelanie pasowały i dobrze wspolpracuja z seryjna pompa i reszta układu hamulcowego ( przod względem tyłu itd. ) ? tez się nad tym zestawem zastanowię na przyszły sezon jeżeli wszystko ok
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
Re: Stf M3
nie wykluczone że będę pozbywał się zestawu hebli z przodu. prawdopodobnie będę odchudzał auto mocniej i jeśli osiągnę okolice zamierzonych 1200kg to chciałbym zapodać hebel z m3 e46 csl czyli powrócić do seryjnego małego zacisku i większej tarczy. jeśli byłbyś chętny na zestaw to myślę że łatwo doszlibyśmy do porozumienia.
Re: Stf M3
ok daj znac
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Stf M3
mozesz wrzucic dokladne zdjecia tylnej rozporki? miejsc gdzie jest mocowana itp. ? na tym jednym cos nic nie widac. dzieki
Re: Stf M3
mam tylko takie klatki pod ręką. roll bar idzie do podstawki mocowanej do nadkola, wcześniej jest zastrzał do mocowania do amora i te mocowania łączy rozpórka złapana w dwóch miejscach do podłogi.







