BMW M3 "Pako"

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » śr paź 03, 2012 16:36

PUB pisze:naucz sie czytac takie wyniki po pierwsze, bo ja tam widze 12,92 a nie 13,3 wiec nie wprowadzaj nikogo swiadomie w blad!. Po drugie bylo wiadomo ze na tych zawodach startowal z uszkodzonymi cewkami bo o tym pisal wiec czas i tak byl rewelacyjny. Po trzecie podajesz jakis przyklad pierwszy z brzega, to moze pokaz jakis film innega auta z tym zestawem z jakichkolwiek zawodow? chociazby Pako. skoro porownujesz i mowisz ze jego auto jest szybsze, to jaki on zrobil czas na zawodach, jakichkolwiek? tak dla porownania? Po czwarte prosze, 12,79 przy starcie z ok 2krpm, mowi Ci co cos?->
http://www.youtube.com/watch?v=xuHUeo9HKU0
Tak naprawde nie wiesz nic! nie znasz Kosiniaka a tym bardziej jego auta, gdzies cos slyszales od kogos, to tyle.
Na zawodach nie startuje bo mnie to nie bawi! N
Jak znajde kontakt do ziomka z ferrari to nagramy filmik.
A jak okaże się że wynik będzie podobny tzn na moją korzyść?
To co wtedy, aaa mase mam mniejszą auta, no i z kosiniaka kawał chłopa więc waga auta z drajwerem mniejsza.

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » śr paź 03, 2012 16:54

PAKO pisze:A jak okaże się że wynik będzie podobny tzn na moją korzyść?
To co wtedy, aaa mase mam mniejszą auta, no i z kosiniaka kawał chłopa więc waga auta z drajwerem mniejsza.
to znaczy ze jednak m3 jest szybsze, mowie, duze znaczenie ma tu masa auta a jednak to bedzie min 100kg roznicy miedzy m3 kosiniaka z wkladka a twoim z toba :) pozdr.
PAKO pisze:Na zawodach nie startuje bo mnie to nie bawi! N
nie klam :) byles kiedys przeciez tylko sprzeglo sie podobno slizgalo?

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » śr paź 03, 2012 16:58

PAKO pisze:po drugie mam inne świece u kosiniaka są z fiata nie pamiętam symbolu, po trzecie co do pompy paliwa Kosiniak twierdził że seryjna jak najbardziej starczy i jest bez sensu jej wymiana
on tez mial Boscha 044, ale ta zmiana nie dala nic a nic z tego co wiem, a swiece mial motocyklowe o innej cieplocie, NGK :)

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » śr paź 03, 2012 16:59

PAKO pisze: PUB napewno twoja wiedza teoretyczna może i praktyczna jest wieksza ale prosze cie nie pisz ogólnie o wszystkich np że jak kosiniak miał popękaną podłoge to każda M3 musi tak mieć itp.
to jest przypadlosc nie tylko m3 ale wiekszosci mocnych, upalanych aut RWD i na pewno wiele osob sie ze mna zgodzi :)

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Maros » śr paź 03, 2012 18:55

To ja dodam jeszcze od siebiedla porównania, że moje auto zrobiło na takim setupie 12.36 (na slicku, ale ze słabym 60ft). 100-200 robiłem w ok 9s ztcp.

Aha i Kosiniak nie miał mniejszego kółka, bo nie miał do niego zmodyfikowanego softu. Niestety soft z mojego auta nie podpasował (w nawiasie mówiąc "pożyczony" bez mojej wiedzy i zgody), bo wtedy miałem już zupełnie inny setup.

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » śr paź 03, 2012 19:39

Maros pisze:(w nawiasie mówiąc "pożyczony" bez mojej wiedzy i zgody)
jak sie chciales pozbyc kompresora to podobno mowiles cos innego. Pozniej zadzwoniles do MRMotors z jakimis zalami ze chca mu wgrac twoj soft, ktory nota bene nie byl mu juz potrzebny bo auto i tak pojechalo do Sportmile. Adam tez mial soft z ESS bo skladal dwie takie M3, ktory dodatkowo modyfikowal Poniedzialek. Ten sam soft ma aktualnie Pako.. Dziwne podejscie, jak sie o tym dowiedzialem to az nie moglem uwierzyc, ze tak sie zachowales, to zwykle swinstwo! soft kosztowal mniej niz kompresor a bez tego softu, lezal by u Ciebie czy Bombla do dzis. Na szczescie sa w Polsce dobrzy ludzie i pomogli, nie wszyscy sa jednak tak zawistni. To ma zwiazek z tym ze Ci auta nie potrafia zlozyc a jak komus jezdzi to ty zly?
Maros pisze:Kosiniak nie miał mniejszego kółka, bo nie miał do niego zmodyfikowanego softu
pytales jego czy kogo? mial mniejsze kolko, ktore dorabial mu Mario, ale przeciez ty wiesz lepiej.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Maros » śr paź 03, 2012 22:11

PUB pisze:ak sie chciales pozbyc kompresora to podobno mowiles cos innego.
Pozniej zadzwoniles do MRMotors z jakimis zalami ze chca mu wgrac twoj soft, ktory nota bene nie byl mu juz potrzebny bo auto i tak pojechalo do Sportmile. Adam tez mial soft z ESS bo skladal dwie takie M3, ktory dodatkowo modyfikowal Poniedzialek. Ten sam soft ma aktualnie Pako.. Dziwne podejscie, jak sie o tym dowiedzialem to az nie moglem uwierzyc, ze tak sie zachowales, to zwykle swinstwo! soft kosztowal mniej niz kompresor a bez tego softu, lezal by u Ciebie czy Bombla do dzis. Na szczescie sa w Polsce dobrzy ludzie i pomogli, nie wszyscy sa jednak tak zawistni.
Głupoty wypisujesz. Mylisz też softy. Ten oryginalny ESS miałem gdzieś, mogłem go dać skopiować i tak tez powiedziałem. Nigdzie też nie dzwoniłem z żalami. Dowiedziałem się w sumie przypadkiem, że soft z mojego auta zgrał Poniedziałek z Adamem (tak to przynajmniej mi zostało przedstawione). MRmotors nie odegrało w tym żadnej roli. Nie wiem skąd masz takie info, ale proponuje zmienić informatora.
Pisze o sofcie za mniejsze kółko (na 9psi) a nie za oryginalny soft do kółka na 7.5psi.
Ten soft kupiłem oddzielnie, nie w ESS tylko w CA Automotive. Zreszta w sumie nie ważne. Jakby ktokolwiek się mnie spytał to pewnie bym się zgodził, ale zgrywanie softu bez pozwolnia to zywkła kradzież. Na szczęście nie odstawiłem auta do Tomaracing z softem 9psi tylko z 13psi i większym kompresorem przez co sam soft był bezuzyteczny.

To że Poniedziałek modyfikował soft do seryjnego komputera eMki to poprostu śmiech. Nikt w Polsce nie potrafi tego zrobić a zwłaszcza Pan Poniedziałek.

Maros pisze:Kosiniak nie miał mniejszego kółka, bo nie miał do niego zmodyfikowanego softu
pytales jego czy kogo? mial mniejsze kolko, ktore dorabial mu Mario, ale przeciez ty wiesz lepiej.[/quote]

Kółko może i miał, ale softu nie miał więc jeździć nie mógł. Ale może się mylę. Popraw mnie jak tak jest.

A w ogóle to miło się czyta teksty typu "zawiść" i "świństwo" po tym jak pokazałem auto, sprzedałem kompresor, pozwoliłem użyczyć oryginalny soft i jak tylko mogłem to pomagałem w tym projekcie. Bardzo miło nie powiem.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: kostek_ja » czw paź 04, 2012 01:12

Z tego co ja pamiętam to Kosiniak miał mniejsze kółko, na ok. 9PSI. Narzekał na to że soft od ESS'a jest beznadziejny gdyż po podniesieniu doładowania cofa mu zapłon.
PUB pisze:Fajne macie pojecie, jak cos nie kosztuje 1000000000000zl, to jest gorsze. Ciekwe czy dlatego ze takie same, czy ze tansze i ktos umial to zrobic sam nie wydajac przy tym fortuny?
Gdyby Kosiniak skopiował zestaw w 100% to nikt by takich wniosków nie wyciągał. Chciał zrobić taniej i mu się to udało z bardzo fajnym efektem. Można polemizować na temat uczciwości i wpływu takich projektów na branżę. Jest to coś porównywalnego do ściągania filmów i muzyki z internetu. Nie mniej jednak fakty są takie iż zestaw nie był 100% ESS CFR550. Dolot był spawany z podejściem aby tylko pasował, wyglądał podobnie do ESS'owego i wytrzymywał doładowanie. Pierwotnie użyto seryjnego airboxa ale się rozleciał. Na ile przepływ w tym dolocie jest gorszy niż w ESS'owym. Ciężko powiedzieć. Ileś koni na tym stracił. Może 20, a może 0,5. Nie wiadomo.

Samochód jeździł na sofcie który miał podlaną górę. Nie była to ani dawka dobierana na hamowni, ani w ogóle pod kątem mocy. Dawka paliwa została zwiększona tylko ze względów bezpieczeństwa. Na tym też ileś mocy stracił. Ile? ciężko powiedzieć. Może to była i dobra decyzja gdyż samochód jeździł bezawaryjnie, a podobno silniki strzelają dosyć często tylko nikt się nie chwali i udaje że wszystko jest świetnie :)
PUB pisze:Duzo rozmawialem z Kosiniakiem na temat jego auta, duzo tez sie dowiedzialem przy okazji na temat auta Pako, ktory dosc czesto zwracal sie do niego z prosba o pomoc w sprawie auta, czy to wyboru sprzegla, pompy paliwa, swiec, zmiany silnika, czy tez lokalizacji brakow mocy itd.. Dodatkowo, wykresy z hamownii same mowia za siebie, auto Pako mialo mniej mocy, wiec skad wasze wnioski?
Generalnie z Kosiniaka porządny i kontaktowy chłopak :) Też z nim rozmawiałem, rozmawiałem też z jego mechanikiem który mu to wszystko składał.

Ja bym problemy Pako wrzucił w tą samą kategorię co moje, czyli problemy z serwisem. Myślę że Pako jest podobnego zdania z tego co z nim rozmawiałem i podobnie jak u mnie gówniany serwis zepsuł mu silnik. Ale niech on się wypowie :)

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » czw paź 04, 2012 11:33

kostek_ja pisze:Na ile przepływ w tym dolocie jest gorszy niż w ESS'owym. Ciężko powiedzieć. Ileś koni na tym stracił. Może 20, a może 0,5. Nie wiadomo.
tego nikt nie wie, czy gorszy czy moze lepszy?
Maros pisze:To że Poniedziałek modyfikował soft do seryjnego komputera eMki to poprostu śmiech. Nikt w Polsce nie potrafi tego zrobić a zwłaszcza Pan Poniedziałek.
to czemu nikomu nie udalo sie zaaplikowac softu poza Poniedzialkiem? Zarowno ja jak i Kosiniak mamy na ten temat swoje zdanie i obaj wiemy ze Poniedzialek to kretyn, co jednak nie zmienia faktu ze to zrobil
Maros pisze:Dowiedziałem się w sumie przypadkiem, że soft z mojego auta zgrał Poniedziałek z Adamem (tak to przynajmniej mi zostało przedstawione)
soft nie byl z twojego auta, soft byl bezposrednio z ESS, wyslany miedzy innymi do auta z Poznania.
Maros pisze:A w ogóle to miło się czyta teksty typu "zawiść" i "świństwo" po tym jak pokazałem auto, sprzedałem kompresor, pozwoliłem użyczyć oryginalny soft i jak tylko mogłem to pomagałem w tym projekcie.
poza sprzedaza kompresora oraz FMIC i otwarciem maski, nie pomogles przeciez w niczym!? no chyba ze ja o czyms nie wiem? bo Kosiniak w sumie tez nie kojazy w czym mu jeszcze pomogles? Podkresle jeszcze raz, soft nie byl od Ciebie bo MRMotors nie wgralo go po twoim telefonie i auto pojechalo do Sportmile.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Maros » czw paź 04, 2012 12:09

PUB pisze:poza sprzedaza kompresora oraz FMIC i otwarciem maski, nie pomogles przeciez w niczym!? no chyba ze ja o czyms nie wiem? bo Kosiniak w sumie tez nie kojazy w czym mu jeszcze pomogles? Podkresle jeszcze raz, soft nie byl od Ciebie bo MRMotors nie wgralo go po twoim telefonie i auto pojechalo do Sportmile.
Pomogłem na tyle na ile zostałem o to poproszony. Niczego nie ukrywałem, chciałem pomóc. Dlatego czytanie teraz takich tekstów na swój temat jest niezbyt przyjemne.
Po raz kolejny też pisze, że nie było żadnego telefonu do MRmotors.
PUB pisze:soft nie byl z twojego auta, soft byl bezposrednio z ESS, wyslany miedzy innymi do auta z Poznania.
Czytaj ze zrozumieniem. Wiem, że soft w aucie Kosiniaka nie był mój. Ten zgrany z mojego auta soft (przez Poniedziałka, bo moje auto wtedy było w Tomaracing na wymianie intercoolera) nikomu się nie przydał, bo był to indywidualny soft pod idnywidualny setup. Ale sam fakt zgrania softu się liczy. Zwykła kradzież.
PUB pisze: to czemu nikomu nie udalo sie zaaplikowac softu poza Poniedzialkiem?
Zaaplikować w sensie wgrać? No w to to wierze, bo co to za problem wgrać gotowca? Pisałem o tym, że Poniedziałek nie był w stanie zmodyfikować softu pod mniejsze kółko na 9psi. No chyba, że znowu zostałem wprowadzony w błąd to mnie popraw.

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PUB » czw paź 04, 2012 12:45

Maros pisze:Poniedziałek nie był w stanie zmodyfikować softu pod mniejsze kółko na 9psi. No chyba, że znowu zostałem wprowadzony w błąd to mnie popraw.
podobno byl, bynajmniej tak twierdzil, ale Kosiniak nie ufal mu na tyle by powierzyc mu takie zadanie. Czekal na Rogala bo mial juz check sumy, sumy kontrolne, ale w miedzy czasie sprzedalo sie auto.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » czw paź 04, 2012 15:48

Posiada ktoś soft pod mniejsze kółko na 9psi? Bo powiem szczerze byłbym zainteresowany:-)

Awatar użytkownika
Żołnierz
Posty: 58
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 11:25
Lokalizacja: Śląsk

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Żołnierz » czw paź 04, 2012 18:09

Serwus. Byłem dzisiaj u tych gości. Twierdzą, że to nie były auta od nich, że ferrari jest niemal nówka więc tam wszystko cyka tak jak ma cykać i oni wiślanką nie jeżdżą tylko a1 (nie wiem skąd dojeżdżają). Jaki kolor był tego cayene'a, bo Ci mają czarne.

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: PAKO » czw paź 04, 2012 18:30

Ferrari czerwone rejestracja katowicka
Porche turbo s białe rej DW

Awatar użytkownika
Żołnierz
Posty: 58
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 11:25
Lokalizacja: Śląsk

Re: BMW M3 "Pako"

Post autor: Żołnierz » czw paź 04, 2012 19:12

W Żorach jest jeszcze jedno ferrari, też czerwone ale na Żorskich blachach. Jakby co to można pokusić się o ustawkę z tymi typami z hurtowni paliw w Żorach. Wyszło by nawet lepiej bo 100% zdrowe ferrari i cayene (przy tych furach jakie tam podjeżdżają wątpie by to było coś innego niż turbo s :) ).

Zablokowany