Antyrzuf by metalurg

Awatar użytkownika
Jay
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 01, 2009 18:02
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: Jay » czw paź 01, 2009 18:58

Auto prezentuje się idealnie ! Sedan z ostatnich fotek też fajny ;)

Ps: czy również mógłbym otrzymać info odnośnie kierunków?

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » czw paź 01, 2009 23:49

kebap pisze:Czy mozesz zdradzic tajemnice gdzie takie ladne nerki sprzedaja ?
Szkoda, ze na czarnym z czarnymi dodatkami nie jest tak ladnie.. :(
Ładne nerki były na niemieckim eBayu, jak nie znajdziesz, to pisz na PW.
Właśnie dlatego czarnej nie chciałem :)

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » czw paź 01, 2009 23:59

robert///m3 pisze:auto prezentuje się extra :mrgreen: widze że zaczynałeś tak jak ja ;) ja miałem identyczną 328 ten sam kolor z dołożonym M-pakietem może nawet to ta moja ex po jej sprzedaniu kupiłem M3 w identycznym albo podobnym kolorze bo na żywo nie widziałem twojej M zresztą byleś u mnie ogladać moją tylko sie nie dogadaliśmy ale myśle że Twoja na żywo też jest piekna zresztą jak bedziesz miał chwile i chęci to daj znać mieszkamy blisko siebie więc możemy umowić się na wspólne foty emek.Pozdrawiam
Dzięki za opinię i cieszę się, że się odzywasz :) 328i na pewno nie była po Tobie, kupiłem ją 6 lat temu w okolicach Białegostoku. A co do emki, to Twoja była naprawdę ekstra, ale wtedy nie był to jeszcze ten czas dla mnie. Ale nie żałuję, bo obecna jest równie fajna i dwa lata młodsza. Kolor jest inny - Twoja była Steel Grey, ta jest Silver Grey. Ale to są w sumie dwa kolory, które w M3 E46 podobają mi się najbardziej. Co do spotkania, bardzo chętnie, tylko teraz może być trudno o pogodę. W sumie moglibyśmy nawet kilka emek umówić z łódzkiego gdzieś na plener, ale teraz będzie trudno, może na wiosnę lub latem ludzie chętniej wyjadą.

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » ndz gru 13, 2009 02:13

Antyrzuf dostał świąteczny prezent:

Obrazek Obrazek

Przy okazji mam dwa pytania. Czy ktoś wie czy Koni Yellow są fabrycznie na najbardziej miękkich ustawieniach? W serwisie poprosili mnie, żebym przywiózł nowe odboje i osłony. To pierwsze jest jasne, ale z drugim mam trochę kłopot. Może ktoś mi pomoże i wskaże na rysunku, którą część wymienia się przy zmianie amortyzatora?

Obrazek

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: Koki » ndz gru 13, 2009 19:19

Najlepiej by było jakbyś kupił numery z rysunku:
1 - górne mocowania jeżeli są gumowe, jeżeli nie to wszystkie inne elementy gumowe jak podkładki pod sprężynę ( nr.11 ? ) i tym podobne
9 - odbój
10 - osłona sztycy , chyba że jest w komplecie z amortyzatorami.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: mateush » ndz gru 13, 2009 23:55

1 - sa metalowe (aluminiowe?)
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Marcin86
Posty: 190
Rejestracja: czw gru 25, 2008 13:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: Marcin86 » pn gru 14, 2009 00:25

a gdzie masz nowe sprężyny??

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pn gru 14, 2009 02:30

na amorach żółtych masz na górze reg. jeśli w lewo nie da sie kręcić to jest najmiększe ustawienie a do końca dwa obroty w prawo masz najtrwardsze tłumienie, ustaw na poczatek po środku
m5 e34 3,6 13.747 et

Lejkers
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:09
Lokalizacja: Warszawa

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: Lejkers » pn gru 14, 2009 15:28

Nie wiem jak w E46, ale u mnie w E34, jak kiedyś miałem takie koni, to wydawały mi się za miękkie, nawet na najtwardszym ustawieniu i trochę nerwowo się samochód prowadził, a poza tym chyba trochę za delikatny jest ten amor na nasze drogi bo mi się wylały. Oczywiście każdy ma swoje subiektywne odczucia i dla jednego to co jest za miękkie dla innego może być twarde i wystarczające dla jego potrzeb. Na pewno jest to dobry amor, ale chyba raczej na niemcownie, gdzie mają drogi...
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » pn gru 14, 2009 16:07

Sprężyny są już na aucie, Eibach Prokit. Czytałem, że dobrze współpracują z żółtymi Koni. Na oryginalnych amorach auto z tymi sprężynami podskakuje i to potwierdzam.

W komplecie są jeszcze śruba i nakrętka oraz białe, plastikowe podkładki z nacięciem, o średnicy mniej więcej obudowy amortyzatora.

Nie do końca wiem, które elementy na rysunku są gumowe.

Co do regulacji, to przód można pokrętłem, ale podobno na samochodzie ono i tak nie mieści się w kielichu, końcówka amortyzatora jest za nisko. Z tyłem jest trudniej.

Czytałem o różnych ustawieniach, ktoś np. poleca 50% przód i 75% tył, ale wiadomo, że trzeba dobrać pod siebie.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: mateush » wt gru 15, 2009 00:20

metalurg pisze:Czytałem o różnych ustawieniach, ktoś np. poleca 50% przód i 75% tył, ale wiadomo, że trzeba dobrać pod siebie.
Twardszy przod -> podsterownosc
Twardszy tyl -> nadsterownosc
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » śr gru 16, 2009 01:00

Logicznie tak, ale chłopaki z Ameryki jakoś się tym nie przejmują, nikt nie wspomina ani słowa o nadsterowności czy podsterowności przy różnych ustawieniach przodu i tyłu.

Sporo różnych opinii, ale dość popularne ustawienie to 1/4 skrętu od pełnego softu z przodu i z tyłu. Ewentualnie przód trochę twardziej. Można poczytać np. tu:

http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=267946

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: metalurg » ndz paź 10, 2010 21:55

Dawno nie pisałem, a w międzyczasie sporo się zmieniło. Oto lista zmian:

Angel Eyes Orion V2
Dyfuzor CSL
Boczne grille z karbonu
Przyciemnione szyby
Sprzęt audio (gutbaj HK ;) )
Nowe sprzęgło (po torze w Ułężu ;) )
Nowa świnia (teraz w duecie straszą ludzi)

Z zewnątrz auto jest już prawie kompletne, brakuje mu tylko klapy i zderzaka CSL do pełni szczęścia, ale nie wiem czy będę w to inwestował. Porównując do zdjęć z początku i tak jest bez porównania lepiej, mam nadzieję, że się zgadzacie :)

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: Marcin_Os » ndz paź 10, 2010 22:44

Mój werdykt: Wzorzec Rasy.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: Antyrzuf by metalurg

Post autor: robert///m3 » ndz paź 10, 2010 23:05

na zdięciach extra. Na żywo widziałem u Tłoka w serwisie na wymiane sprzęgła czekała :mrgreen: ale bolec do holowania po wkręceniu pocharatał Ci zderzak przy zatyczce teraz widze że naprawione i jest ok pozdrawiam
prawdziwa BMK-a to M-ka

Zablokowany