Antyrzuf by metalurg
Re: Antyrzuf by metalurg
Auto prezentuje się idealnie ! Sedan z ostatnich fotek też fajny
Ps: czy również mógłbym otrzymać info odnośnie kierunków?
Ps: czy również mógłbym otrzymać info odnośnie kierunków?
Re: Antyrzuf by metalurg
Ładne nerki były na niemieckim eBayu, jak nie znajdziesz, to pisz na PW.kebap pisze:Czy mozesz zdradzic tajemnice gdzie takie ladne nerki sprzedaja ?
Szkoda, ze na czarnym z czarnymi dodatkami nie jest tak ladnie..
Właśnie dlatego czarnej nie chciałem
Re: Antyrzuf by metalurg
Dzięki za opinię i cieszę się, że się odzywasz 328i na pewno nie była po Tobie, kupiłem ją 6 lat temu w okolicach Białegostoku. A co do emki, to Twoja była naprawdę ekstra, ale wtedy nie był to jeszcze ten czas dla mnie. Ale nie żałuję, bo obecna jest równie fajna i dwa lata młodsza. Kolor jest inny - Twoja była Steel Grey, ta jest Silver Grey. Ale to są w sumie dwa kolory, które w M3 E46 podobają mi się najbardziej. Co do spotkania, bardzo chętnie, tylko teraz może być trudno o pogodę. W sumie moglibyśmy nawet kilka emek umówić z łódzkiego gdzieś na plener, ale teraz będzie trudno, może na wiosnę lub latem ludzie chętniej wyjadą.robert///m3 pisze:auto prezentuje się extra widze że zaczynałeś tak jak ja ja miałem identyczną 328 ten sam kolor z dołożonym M-pakietem może nawet to ta moja ex po jej sprzedaniu kupiłem M3 w identycznym albo podobnym kolorze bo na żywo nie widziałem twojej M zresztą byleś u mnie ogladać moją tylko sie nie dogadaliśmy ale myśle że Twoja na żywo też jest piekna zresztą jak bedziesz miał chwile i chęci to daj znać mieszkamy blisko siebie więc możemy umowić się na wspólne foty emek.Pozdrawiam
Re: Antyrzuf by metalurg
Antyrzuf dostał świąteczny prezent:
Przy okazji mam dwa pytania. Czy ktoś wie czy Koni Yellow są fabrycznie na najbardziej miękkich ustawieniach? W serwisie poprosili mnie, żebym przywiózł nowe odboje i osłony. To pierwsze jest jasne, ale z drugim mam trochę kłopot. Może ktoś mi pomoże i wskaże na rysunku, którą część wymienia się przy zmianie amortyzatora?
Przy okazji mam dwa pytania. Czy ktoś wie czy Koni Yellow są fabrycznie na najbardziej miękkich ustawieniach? W serwisie poprosili mnie, żebym przywiózł nowe odboje i osłony. To pierwsze jest jasne, ale z drugim mam trochę kłopot. Może ktoś mi pomoże i wskaże na rysunku, którą część wymienia się przy zmianie amortyzatora?
Re: Antyrzuf by metalurg
Najlepiej by było jakbyś kupił numery z rysunku:
1 - górne mocowania jeżeli są gumowe, jeżeli nie to wszystkie inne elementy gumowe jak podkładki pod sprężynę ( nr.11 ? ) i tym podobne
9 - odbój
10 - osłona sztycy , chyba że jest w komplecie z amortyzatorami.
1 - górne mocowania jeżeli są gumowe, jeżeli nie to wszystkie inne elementy gumowe jak podkładki pod sprężynę ( nr.11 ? ) i tym podobne
9 - odbój
10 - osłona sztycy , chyba że jest w komplecie z amortyzatorami.
Re: Antyrzuf by metalurg
1 - sa metalowe (aluminiowe?)
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Antyrzuf by metalurg
a gdzie masz nowe sprężyny??
-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: Antyrzuf by metalurg
na amorach żółtych masz na górze reg. jeśli w lewo nie da sie kręcić to jest najmiększe ustawienie a do końca dwa obroty w prawo masz najtrwardsze tłumienie, ustaw na poczatek po środku
m5 e34 3,6 13.747 et
Re: Antyrzuf by metalurg
Nie wiem jak w E46, ale u mnie w E34, jak kiedyś miałem takie koni, to wydawały mi się za miękkie, nawet na najtwardszym ustawieniu i trochę nerwowo się samochód prowadził, a poza tym chyba trochę za delikatny jest ten amor na nasze drogi bo mi się wylały. Oczywiście każdy ma swoje subiektywne odczucia i dla jednego to co jest za miękkie dla innego może być twarde i wystarczające dla jego potrzeb. Na pewno jest to dobry amor, ale chyba raczej na niemcownie, gdzie mają drogi...
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
Re: Antyrzuf by metalurg
Sprężyny są już na aucie, Eibach Prokit. Czytałem, że dobrze współpracują z żółtymi Koni. Na oryginalnych amorach auto z tymi sprężynami podskakuje i to potwierdzam.
W komplecie są jeszcze śruba i nakrętka oraz białe, plastikowe podkładki z nacięciem, o średnicy mniej więcej obudowy amortyzatora.
Nie do końca wiem, które elementy na rysunku są gumowe.
Co do regulacji, to przód można pokrętłem, ale podobno na samochodzie ono i tak nie mieści się w kielichu, końcówka amortyzatora jest za nisko. Z tyłem jest trudniej.
Czytałem o różnych ustawieniach, ktoś np. poleca 50% przód i 75% tył, ale wiadomo, że trzeba dobrać pod siebie.
W komplecie są jeszcze śruba i nakrętka oraz białe, plastikowe podkładki z nacięciem, o średnicy mniej więcej obudowy amortyzatora.
Nie do końca wiem, które elementy na rysunku są gumowe.
Co do regulacji, to przód można pokrętłem, ale podobno na samochodzie ono i tak nie mieści się w kielichu, końcówka amortyzatora jest za nisko. Z tyłem jest trudniej.
Czytałem o różnych ustawieniach, ktoś np. poleca 50% przód i 75% tył, ale wiadomo, że trzeba dobrać pod siebie.
Re: Antyrzuf by metalurg
Twardszy przod podsterownoscmetalurg pisze:Czytałem o różnych ustawieniach, ktoś np. poleca 50% przód i 75% tył, ale wiadomo, że trzeba dobrać pod siebie.
Twardszy tyl nadsterownosc
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Antyrzuf by metalurg
Logicznie tak, ale chłopaki z Ameryki jakoś się tym nie przejmują, nikt nie wspomina ani słowa o nadsterowności czy podsterowności przy różnych ustawieniach przodu i tyłu.
Sporo różnych opinii, ale dość popularne ustawienie to 1/4 skrętu od pełnego softu z przodu i z tyłu. Ewentualnie przód trochę twardziej. Można poczytać np. tu:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=267946
Sporo różnych opinii, ale dość popularne ustawienie to 1/4 skrętu od pełnego softu z przodu i z tyłu. Ewentualnie przód trochę twardziej. Można poczytać np. tu:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=267946
Re: Antyrzuf by metalurg
Dawno nie pisałem, a w międzyczasie sporo się zmieniło. Oto lista zmian:
Angel Eyes Orion V2
Dyfuzor CSL
Boczne grille z karbonu
Przyciemnione szyby
Sprzęt audio (gutbaj HK )
Nowe sprzęgło (po torze w Ułężu )
Nowa świnia (teraz w duecie straszą ludzi)
Z zewnątrz auto jest już prawie kompletne, brakuje mu tylko klapy i zderzaka CSL do pełni szczęścia, ale nie wiem czy będę w to inwestował. Porównując do zdjęć z początku i tak jest bez porównania lepiej, mam nadzieję, że się zgadzacie
Angel Eyes Orion V2
Dyfuzor CSL
Boczne grille z karbonu
Przyciemnione szyby
Sprzęt audio (gutbaj HK )
Nowe sprzęgło (po torze w Ułężu )
Nowa świnia (teraz w duecie straszą ludzi)
Z zewnątrz auto jest już prawie kompletne, brakuje mu tylko klapy i zderzaka CSL do pełni szczęścia, ale nie wiem czy będę w to inwestował. Porównując do zdjęć z początku i tak jest bez porównania lepiej, mam nadzieję, że się zgadzacie
Re: Antyrzuf by metalurg
Mój werdykt: Wzorzec Rasy.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Antyrzuf by metalurg
na zdięciach extra. Na żywo widziałem u Tłoka w serwisie na wymiane sprzęgła czekała ale bolec do holowania po wkręceniu pocharatał Ci zderzak przy zatyczce teraz widze że naprawione i jest ok pozdrawiam
prawdziwa BMK-a to M-ka