Estorilblau Cabrio M3 3.2 e36
: sob gru 05, 2015 17:06
Witam! Ponad rok jestem szczesliwym posiadaczem kultowego modelu M3 e36. Auto dotychcasz nie znane na forum( chyba ). Wiec startujemy... zakupione w padzierniku 2014, niedaleko Gdanska , z rak "mechanika" na wlasnej dzialanosci, ale o tym pozniej. Rejestrowany w kraju od 3 lat, rowniez w posiadaniu poprzednika 3 lata, przejachan w tym okresie ok 20tys. Stan licznika przy zakupie 180tys, po dokladnych ogledzinach moich jak i specow ///M, stan auta okazal sie dobry, nie biorac pod uwage drobnych poprawek tu i tam. Wszystko oryginal, bez modow, od radia poczawszy przez latarke w schowku i kompletna skrzynke narzedzi. Buda przemiernikowana , od spodu od srodka wszystko cale , nie bite
Co prawda dokumentacja wykazuje pare rys , dlatego boki byly tez juz lakierowane.(duzo wczesniej) Ksiazka i mase dokumenacji do auta, nie wykazaly dzwona. Obdzwonilem serwis BMW Niemcy, u nich rowniez nic nie jest odnotowane. Jedyna rzecz ,ktora przed zakupem zniechecila mnie troszku, to fakt , ze krotko mowiac, buda anglik po przekladce. Jednakze stan techniczny i KOLOR tak mnie urzekly , ze schowalem dume w kieszen i dokonalem transakcji zakupu:P Po zakupie nowe swiece olej filtry i rok przelatany bezproblemowo, serducho, vanos bez szmerow . Dach ma swoje lata ale trzyma sie. otwiera zamyka , ale dla tego modelu znany problem, ze przyciera o klape (gumy stelarza do wymiany) Mozna spomoc recznie , podciagajac od srodka za ostatni palak, podczas otwierania. Wprowadzilem male mody, mala kierownica Momo, radio na inne gdzy slabiutko gralo, bez CD (ori lezy zapakowane) kola Alpina 18" i podswietlana galka z e46 M3 . Planowalem delikatne obnizenie, lecz po przemysleniach zrezygnowalem i dzis za nic bym juz nie zmienil, zostaje fabryka, auto lezy na zakrecie pieknie, komfort w sam raz na nasze piekne drogi. Opony Dunlop Sport kleja sie az milo. w komplecie nie otrzymalem windshot'a ani hardtop'a, poprzednik sprzedal jakos wczesniej
nie zrozumie nigdy jego chorego, pomyslu ale coz zrobic, shota dokupilem, hardtop nie jest w sumie potrzebny, auto stoji w garazu, w mokre dni nie jezdze ani zima, od tego jest dupowoz.
dane z BMW Archive i zdjecia z dnia 5.12.2015 ponizej.
http://tufotki.pl/AQdxw
Silnik suchy, wszystie gumy tylnego zawieszenia zrobione przez poprzedniego wlasciciela. Pare rzeczy jednak musialem doprowadzic do porzadku, na wydechu za kolektorem wstawil "mechanik spec" zlaczke (w celu lepszego demontazu wydechu) o srednicy 1,5 cm mnijesz niz ori! Akumulator padl mi niedawno, nie sprawdzilem wczesniej ze latam na 55Ah 460 A
wymieniony na 77Ah 770A. Nie bede juz wspominal , ze jedna swieca byla niedekrecona! (wymienione po zakupiem dokrecone jak trzeba) , olej tez byl w spalony... Tyle o koledze mechaniku znawcy BMW
Sezon zimowy 2015 wykorzystam na regeneracje Vanos'a, nowe glosniki (moze piec ,aczkolwiek nie jestem jeszcze dokonca przekonany, czy jest mi az tak wazne, tuba w sumie wystarczy) koniecznie nowe gumy na tyl.
Sorki za brak znakow pl. mam niemiecka klawke i mi tak wygodnie.
Pozdrawiam


dane z BMW Archive i zdjecia z dnia 5.12.2015 ponizej.
http://tufotki.pl/AQdxw
Silnik suchy, wszystie gumy tylnego zawieszenia zrobione przez poprzedniego wlasciciela. Pare rzeczy jednak musialem doprowadzic do porzadku, na wydechu za kolektorem wstawil "mechanik spec" zlaczke (w celu lepszego demontazu wydechu) o srednicy 1,5 cm mnijesz niz ori! Akumulator padl mi niedawno, nie sprawdzilem wczesniej ze latam na 55Ah 460 A


Sezon zimowy 2015 wykorzystam na regeneracje Vanos'a, nowe glosniki (moze piec ,aczkolwiek nie jestem jeszcze dokonca przekonany, czy jest mi az tak wazne, tuba w sumie wystarczy) koniecznie nowe gumy na tyl.
Sorki za brak znakow pl. mam niemiecka klawke i mi tak wygodnie.
Pozdrawiam
