///M3Turbo - DYNO film- str.4
///M3Turbo - DYNO film- str.4
Mimo wieku samochodu; nadal "Radość z jazdy"
Dane:
-1993 rok, pełna seria, 3 litry, 286KM(prawdopodobnie są), 320Nm, czarne wnętrze, skórzana tapicerka, manualna klima, słaby komputer
Bez przerwy doprowadzane do ideału(zarówno mechanicznie jak wizualnie)w porozumieniu z kolegą Maleckis`em
Spotkanie w Toruniu...
Obok M3 mojego dobrego znajomego Maleckis`a
Dane:
-1993 rok, pełna seria, 3 litry, 286KM(prawdopodobnie są), 320Nm, czarne wnętrze, skórzana tapicerka, manualna klima, słaby komputer
Bez przerwy doprowadzane do ideału(zarówno mechanicznie jak wizualnie)w porozumieniu z kolegą Maleckis`em
Spotkanie w Toruniu...
Obok M3 mojego dobrego znajomego Maleckis`a
Ostatnio zmieniony ndz kwie 18, 2010 22:43 przez krismax, łącznie zmieniany 9 razy.
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Piękna jest było to moje marzenie ale teraz latam yellow phonix
Pale gume a nie dusze
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Samochód w bardzo ładnym stanie, szczególnie podobają mi sie fotele.
Nie trawie tylko tych brewek
Nie trawie tylko tych brewek
- tomek///M3
- Posty: 32
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 23:08
- Lokalizacja: Germany/Radom
- Kontakt:
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Ladnie sie prezentuje. Kolor uwazam ze pasuje do M3, dziki samochod- dziki kolor. Jedynie brewki mi tez nie pasuja.
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
20 kucy jak na M3 to w sumie nie tragedia... mialem okazje oglądać takie, które miały moce rzędu M3 US
będziesz coś z tym robił czy zostawiasz
będziesz coś z tym robił czy zostawiasz
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Tak ! Właśnie kupiłem i założyłem nowe oryginalne sondy lambda. Jak dla mnie auto żywiej reaguje na pedał gazu. Jak jest z mocą - nie wiem.
BMW E36 M3Turbo
Przedstawiam pierwszą dobrą galerię mojego starego auta
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
wszystkie fotki by Maleckis
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28
wszystkie fotki by Maleckis
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 19:53 przez krismax, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Galeria bardzo ładna, ale mógłbyś jeszcze napisać to i owo o tym fajnym autku a skądinąd wiem że jest o czym pisać
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Ja tez wiem ze jest o czym pisac hahaArtur_M5 pisze:Galeria bardzo ładna, ale mógłbyś jeszcze napisać to i owo o tym fajnym autku a skądinąd wiem że jest o czym pisać
Ladne to auto
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Właśnie, napisz trochę więcej o aucie, tym, którzy nie wiedzą o nim za dużo... jak to się teraz mocowo przedstawia?
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Witam.
Obecnie auto ma zrobione 350km na nowych kutych podzespołach.
W silniku i poza nim wymieniłem bardzo dużo:
- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 630ccm
- pompa paliwa Walbro GSS 340
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem
- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Cometic
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET II by Michał Małecki
Auto jest cały czas docierane, więc o pomiarze mocy nie ma mowy.
Jeśli ktoś ma ochotę popatrzeć na kompletną galerię z budowy auta, zapraszam do wchodzenia na link ponizej
Pozdrawiam
Obecnie auto ma zrobione 350km na nowych kutych podzespołach.
W silniku i poza nim wymieniłem bardzo dużo:
- turbo MasterPower T61
- wastegate HKS Style
- BlowOff HKS II
- Wtryski Lucas 460ccm, obecnie Siemens Deka 630ccm
- pompa paliwa Walbro GSS 340
- kolektor customowy z kwasiaka by MTG
- taśma izolacyjna ThermoTec
- regulator ciśnienia paliwa
- oil catch tank by MTG
- miska i pompa oleju z systamem przelewowym z M3 S50B32
- wydajniejsza chłodnica oleju z 325TDS
- łączniki silikonowe Samco
- customowy filtr powietrza by krismax
- kute tłoki JE Pistons - zepsułem
- obecnie tłoki Wiseco
- kute korbowody SPM
- uszczelka pod głowicę Cometic
- szpilki głowicy ARP
- wymienione wszystkie panewki
- wymieniony rozrząd
- wymienione wałki
- pełen remont głowicy (uszczelniacze, prowadnice, dotarte zawory)
- planowany blok
- wskaźnik doładowania AutoGauge, teraz GReddy
- wskaźnik EGT Greddy
- wskaźnik AFR Greddy i sonda szerokopasmowa Greddy
- intercooler - aluminiowy
- Electronic Boost Controller HKS EVC 5
- świece Denso Iridium Power IXU24 -1st.
- tarcza sprzęgła 6-cio spiekowa
- Strojenie DET II by Michał Małecki
Auto jest cały czas docierane, więc o pomiarze mocy nie ma mowy.
Jeśli ktoś ma ochotę popatrzeć na kompletną galerię z budowy auta, zapraszam do wchodzenia na link ponizej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 19:53 przez krismax, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Czy mógłbyś zdradzić jakie są koszty takich modyfikacji.
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Pewnie między 35-40tys
Re: ///M3Turbo - DYNO film- str.4
Z manualnym regulatorem doładowania miałem mały problem. Był on tez nie do końca dobrze podłączony. Zastąpiłem go więc produktem HKS EVC 5:
Widok pod maską:
Widok na regulatorek:
W "takim" projekcie wstyd było wozić wskaźnik doładowania AutoGauge, więc zamiast niego wszedł elektroniczny wskaźnik GReddy
Map sensor przeniosłem pod maskę z wnętrza auta. Znajduje się w Kinder niespodziance dopóki nie wymyślę czegoś bardziej oryginalnego
W sumie do 5 urządzeń potrzebowałem zasilenia w nadciścnienie-podciśnienie więc wykombinowałem sobie nawet ładny rozgałęźnik:
Od lewej:
1. Map sensor
2. Regulator ciśnienia paliwa
3. Blow off
4. Czujnik ciśnienia wskaźnika GReddy
5. EBC HKS EVC 5 (podłaczony też dodatkowo do ciśnienia zaraz za turbiną)
No i widok ogólny: złączkę Blow off`a wykombinowaną przez MTG zastąpiłem przejściówką SAMCO
Widok pod maską:
Widok na regulatorek:
W "takim" projekcie wstyd było wozić wskaźnik doładowania AutoGauge, więc zamiast niego wszedł elektroniczny wskaźnik GReddy
Map sensor przeniosłem pod maskę z wnętrza auta. Znajduje się w Kinder niespodziance dopóki nie wymyślę czegoś bardziej oryginalnego
W sumie do 5 urządzeń potrzebowałem zasilenia w nadciścnienie-podciśnienie więc wykombinowałem sobie nawet ładny rozgałęźnik:
Od lewej:
1. Map sensor
2. Regulator ciśnienia paliwa
3. Blow off
4. Czujnik ciśnienia wskaźnika GReddy
5. EBC HKS EVC 5 (podłaczony też dodatkowo do ciśnienia zaraz za turbiną)
No i widok ogólny: złączkę Blow off`a wykombinowaną przez MTG zastąpiłem przejściówką SAMCO