M3 dylu

juma
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 23:05
Auto: M3 E36 i M5 E39

Re: M3 dylu

Post autor: juma » pt wrz 25, 2015 09:29

Na moje oko, skóry spokojnie do uratowania. Proponuje na starcie: odkurzanie, czyszczenie mokrą szmatką, później Colorlocka do czyszczenia, a na koniec Gliptone do czarnych skór :) Efekt będzie super. U mnie wychodziło bardzo fajnie, ale do pełni szczęścia trzeba oddać do detalingowców. Ja u siebie, w końcu oddałem i teraz wygląda to tak:
Obrazek

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M3 dylu

Post autor: dylu » pt wrz 25, 2015 11:19

Nie wiem czy mokra szmatka to dobry pomysł,ponieważ z tego co wiem największym wrogiem skóry jest woda.
Jednakże dziękuje za podpowiedz i mam nadzieje że efekty będą porównywalne ;)

Awatar użytkownika
listek
Posty: 459
Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
Auto: M3 3.0, M3 E46
Lokalizacja: KOŁOBRZEG
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: listek » pt wrz 25, 2015 11:26

właśnie ostatnia fotka, najgorsze są boczki bo już się skurczyły a z rozściągnięciem już trochę trzeba powalczyć i jak dobrze pamiętam to na tylnej kanapie już pękła w jednym miejscu nić więc się przyjrzyj
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 dylu

Post autor: Pawel_M3GT » pt wrz 25, 2015 12:07

listek pisze:właśnie ostatnia fotka, najgorsze są boczki bo już się skurczyły a z rozściągnięciem już trochę trzeba powalczyć i jak dobrze pamiętam to na tylnej kanapie już pękła w jednym miejscu nić więc się przyjrzyj
Przebieg prawie sie nie zmienil, a tak podupadla..
masakra

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: Foinix » pt wrz 25, 2015 12:10

no i widać że ktoś sobie przytulił carbonową listwę ze schowka :sad:

cud że spojler jeszcze jest... ale będzie dobrze, na pewno :)
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
listek
Posty: 459
Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
Auto: M3 3.0, M3 E46
Lokalizacja: KOŁOBRZEG
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: listek » pt wrz 25, 2015 13:18

były właściciel ma tez 328 e36 coupe może tam powędrowała
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M3 dylu

Post autor: dylu » pt wrz 25, 2015 16:20

Jestem w stałym kontakcie z poprzednim wł i rzeczywiście takowa listwa się znajdowała w aucie,ale szczerze mówiąc nie wyglądała zbyt dobrze z resztą wnętrza (według mnie) i nie tęsknie za nią zbytnio.
Jednakże jeżeli jest to element całego pakietu,to szkoda jakby jej zabrakło.
Gwarantuje ze auto będzie w stanie idealnym bez względu na koszty,zakochałem się w tym aucie,a do tego zawsze marzyłem żeby mieć e36 coupe i nie spodziewałem się ze będzie to M :grin:
Jeżeli chodzi o brak mocy,to chciałbym bardzo żeby jedynym problemem był nieszczelny wydech który powoduje ze sonda "wariuje",sam wydech jest niechlujnie pospawany,nasmarkane spawów,dużo mikro pęknięć itd.
Paweł co z katalizatorami,bo wygląda jakby ktoś przy nich grzebał?(nowe w ASO 9tys).

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: Foinix » pt wrz 25, 2015 16:42

dylu pisze:Jednakże jeżeli jest to element całego pakietu,to szkoda jakby jej zabrakło.

oryginalnie jej nie było w twoim samochodzie, listwa pochodzi z pakietu od M3 GT 3.0, tak sam jak spojler co masz na klapie

do pełnego pakietu brakuje jeszcze kilku elementów jak listwy progowe carbonowe, konsola środkowa z carbonu i popielniczki, oraz listwy drzwiowe z emblematami Motorsport
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M3 dylu

Post autor: dylu » pt wrz 25, 2015 17:44

Jaka jest różnica miedzy przekładnia kierownicza ze zwykłej M3,a wersji GT?
Pewnie ilość obrotów lock to lock,ale czy są jeszcze jakieś?
Warto pomyśleć ;)?

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 dylu

Post autor: Pawel_M3GT » pt wrz 25, 2015 17:47

dylu pisze:Jestem w stałym kontakcie z poprzednim wł i rzeczywiście takowa listwa się znajdowała w aucie,ale szczerze mówiąc nie wyglądała zbyt dobrze z resztą wnętrza (według mnie) i nie tęsknie za nią zbytnio.
Jednakże jeżeli jest to element całego pakietu,to szkoda jakby jej zabrakło.
Gwarantuje ze auto będzie w stanie idealnym bez względu na koszty,zakochałem się w tym aucie,a do tego zawsze marzyłem żeby mieć e36 coupe i nie spodziewałem się ze będzie to M :grin:
Jeżeli chodzi o brak mocy,to chciałbym bardzo żeby jedynym problemem był nieszczelny wydech który powoduje ze sonda "wariuje",sam wydech jest niechlujnie pospawany,nasmarkane spawów,dużo mikro pęknięć itd.
Paweł co z katalizatorami,bo wygląda jakby ktoś przy nich grzebał?(nowe w ASO 9tys).
Ja przy katalizatorach nie grzebalem, z tego co pamietam nie było na nich oslony termicznej, dlatego moze to wygladac dziwnie.
Skoro mówisz, ze z brakuje polowy mocy to na pewno nie jest to wina niszczelnosci wydechu, te auta nie sa wrażliwe na takie rzeczy.
Sondy masz nowe , tzn przed sprzedaża je wymieniłem , a nowi wlascicile wogole nia nie jeździli, wiec powinny być sprawne.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 dylu

Post autor: Pawel_M3GT » pt wrz 25, 2015 17:50

dylu pisze:Jaka jest różnica miedzy przekładnia kierownicza ze zwykłej M3,a wersji GT?
Pewnie ilość obrotów lock to lock,ale czy są jeszcze jakieś?
Warto pomyśleć ;)?
M3 E36 GT miało taka sama przekladne jak zwykla M3 E36 3.0
3.2 miała gorsza przekladnie bo dluzsza niż te w 3 litrowych wersjach.

Awatar użytkownika
porutaaaa
Posty: 186
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 08:02
Auto: M3
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: porutaaaa » pt wrz 25, 2015 18:42

Gratki spelnienia marzen i powodzenia w modzeniu ;)
Pamietam dawala rade na obwodnicy :)

Jakies 6 lat temu :)
Obrazek
Obrazek

http://www.bmw-motorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M3 dylu

Post autor: dylu » pt wrz 25, 2015 19:14

Dzięki bardzo :)
Ja będę bardziej szedł w kierunku oryginału,oczywiście nie będę już zmieniał lotki itd,bo pewnie zostałbym wychłostany ;)
Modziłem wszystkie auta poza emkami i ten musi zostać ori 8)

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 dylu

Post autor: Bombel » sob wrz 26, 2015 00:38

Przerażające jest to, że takie wozy, tj. do remontu zawieszenia, ze zniszczonym wnętrzem, siadającą szpachlą sprzedawane są jako bezwypadkowe, idealne i kolekcjonerskie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

dylu
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 05, 2007 22:53
Lokalizacja: gdynia

Re: M3 dylu

Post autor: dylu » sob wrz 26, 2015 08:36

Każdy ma inny punkt widzenia i oceny stanu stanu samochodu według własnych kryteriów.
Niestety poprzedni właściciel nie zdawał sobie sprawy,że auto nie użytkowane "marnieje" dużo szybciej niż pojazdy które jeżdżą codziennie.
Co do szpachli,to bym nie przesadzał..auto miało delikatne mechaniczne uszkodzenie (wgniotke) która pozostawiona narobiłaby jeszcze więcej szkody .
Można mieć tylko pretensje do sposobu naprawy..

ODPOWIEDZ