BMW E36 M3 Coupe 3.0

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » ndz maja 03, 2015 00:02

Witam, na forum jestem od jakiegoś czasu, eMkę mam też już jakiś czas więc czas ją moze też pokazać :)

Model description: M3
Market: Europa
Type: BF91
E-Code: E36 (2)
Chassis: Coupé
Steering: links
Doors: 2
Engine: S50 - 3,00l (210kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Arktissilber Metallic (309)
Upholstery: (0522)
Production date: 28.10.1993
Assembled in: Regensburg


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band
S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S473A Armlehne vorne Armrest front
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S530A Klimaanlage Air conditioning
S556A Aussentemperaturanzeige Outdoor temperature indicator
S687A Radiovorbereitung Radio preparation
L813A Länderausführung Frankreich NATIONAL VERSION FRANCE
S854A Sprachversion französisch Language version French

Autko znalazłem na aukcji internetowej we Francji, silnik oryginalny s50b30, przebieg 199,300 km kolor jak widać z vinu, delikatnie doposażona tak aby nie naruszać oryginalności auta, został tylko gwint ale ze względu na trackdaye zostaje na aucie :) Kilka razy wystawiałem autko na aukcje, stoi teraz prawdopodobnie po raz ostatni, nie mam zamiaru oddać za psi grosz a potem żałować jak ojciec po E31 5.4 :) Samochód sprawia dużo frajdy z jazdy, jak to BMW :) Ma jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia, ale będą skutecznie usuwane z biegiem czasu :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » wt cze 30, 2015 01:14

Kilka fotek z dwóch treningów na lotnisku w Białej Podlaskiej :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek

Dino444
Posty: 1342
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Dino444 » wt cze 30, 2015 22:44

Fajna! Na foto wygląda bardzo przyzwoicie. Gratki! Teraz tęsknie za swoja M3! :?
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » ndz sie 09, 2015 15:14

Dzięki :)
Jeszcze jedna fotka się znalazła z Białej Podlaskiej :)
Obrazek

W samochodzie pojawiła się już 2 z przodu na przebiegu, ciekawie nie jest... Ostatnio byłem nim na wakacjach, trasa 200 km w jedna strone jak na razie najdłuższa tym samochodem, bardzo przyjemnie się jechało :) Jakiś czas temu poszły elektrozawory do regeneracji do użytkownika Lato, różnica w pracy w niektórych momentach już jest, teraz trzeba się umówic na regeneracje całego vanosa w pakiecie z wycieczką do Krakowa :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ogólnie przymierzam się do założenia przednich zacisków z BMW E38 735i 4-tłoczkowych brembo, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

piotrek89
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 23, 2014 11:47
Auto: e36

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: piotrek89 » pt sie 28, 2015 13:41

ładna sztuka :) i użytkowana zgodnie z przeznaczeniem :D a u siebie ten mam zaciski z e32 4 tłoczkowe , niezłe to hamuje , ale gorszy wybór z jakimiś lepszymi klockami do tych zacisków

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » sob sie 29, 2015 00:52

Dzieki ;) dwa razy bylem w bialej i pewnie te dwa razy byly ostatnie bo koncowki kierownicze luzow dostaly, szkoda mi auta na taka nawierzchnie, jakby byl tor z dobrym asfaltem to nie ma problemu ;) co do zaciskow to moze zima sie zrobi jakies probne adaptery ;) ogolnie auto stoi juz miesiac od powrotu z wakacji, czeka na naprawiony licznik z ktorym nie moga sie uporac chlopaki z bielska-bialej, trzeba tez skrzynie zrzucic bo symering na wale sie zaczyna pocic...robota jak zwykle jest ;)

Awatar użytkownika
listek
Posty: 391
Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
Auto: M3 3.0
Lokalizacja: KOŁOBRZEG
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: listek » ndz sie 30, 2015 21:54

tak z ciekawości
masz 3.0 z 93 roku a zamontowany jest klimatronik, śmiga dobrze? sam przerabiałeś?
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » ndz sie 30, 2015 22:40

Tak sam, byla zwykla klima ale zeby bylo ladniej to zalozylem klimatronik ;) p&p w moim przypadku ;) podobno czasami trzeba lutowac dodatkowa kostke ale u mnie tego nie bylo

Awatar użytkownika
listek
Posty: 391
Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
Auto: M3 3.0
Lokalizacja: KOŁOBRZEG
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: listek » pn sie 31, 2015 21:37

a to ciekawe z tym p&p
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » pn sie 31, 2015 23:00

Oczywiscie musisz przerzucic cala nagrzewnice ;)

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » sob lis 14, 2015 17:47

Czas leci a auto zbiera kurz :) co jakiś czas tylko przejazd po miescie i obwodnicy :) Powoli zbieram graty żeby wszystko było ładne i sprawne. Dostałem w końcu licznik oryginalny z 3.0 w normalnych pieniądzach, pare gratów z aso przyszło min znaczek, spinki, zaslepki itp których brakowało lub były w jakiś sposób uszkodzone. Zupełnie przez przypadek natrafiłem na kierownice BBS z nabą do E36 ale chyba wizualnie nie bedzie bardzo pasowała do M3 :) Bardziej podchodzi do E34 według mnie :)

Obrazek
Obrazek

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » pn mar 21, 2016 01:01

Nowy sezon juz sie powoli rozpoczyna więc trzeba się brać za M3 :D
Tak jak mówiłem wczesniej kompletowalem cala wiazke pod naglosnienie Hi-Fi. Kupiłem praktycznie kompletna wiazke oryginalna, oryginalna zmieniarke i komplet wzmacniaczy antenowych na podwojny kabel. Zabralem sie na poczatku za przygotowanie wiazki pod wlozenie jej do auta, cala wiazka zostala przejrzana, tam gdzie odlatywala stara sparciala izolacja zostala zamieniona na nowa bardzo podobna do oryginalu, w wiazce ktora kupilem brakowalo tylko 4 koncowek od przednich glosnikow, zostaly dobrane, zacisniete, zalutowane i zabezpieczone, w takiej formie wiazka trafila do auta po wczesniejszym wybebeszeniu prawie calego srodka i wycieciu wrecz starej wiazki.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Po sprawdzeniu czy całe naglosnienie dziala poprawnie. czy radio łapie fale radiowe podczas jazdy cała operacje uznalem za sukces :D Zostalo tylko sprawdzic zmieniarke ktora miala byc tak sprawna a teraz musze kupic druga... no ale kabel sprawdzony, jest dobry takze srodek mozna skladac. Na tyl zalozylem rowniez odswiezona tylna polke, zostala ona pofarbowana preparatem do tego przeznaczonym. Nie jest idealnie smolista czarna, troche fiolet przebija ale dzieki temu nie bardzo odroznia sie stopniem zuzycia od innych elementow w srodku auta.
ObrazekObrazekObrazek
Auto zostanie jutro poskladane prawie do konca, zostalo zamontowac cala konsole srodkowa, vadery, oslone pod nogami kierowcy i schowek. Ten ostatni bedzie zamontowany pewnie jakos pozniej bo do samochodu dojdzie jeszcze oryginalny sterownik centralnego zamka tak, aby mozna bylo samochod otwierac z pilota :) po konsultacjach z osoba znana w tym temacie trzeba wpiac w modul komfortu okolo 4-5 kabli wiec zaden problem a wygoda otwierania o wiele wieksza :) Na samochod mam takze kupiony wosk i wszystko co jest potrzebne do jego nalozenia, moze mi sie uda przed swietami, sezon tuz tuz :)

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Skrzeku » śr kwie 20, 2016 20:36

Samochód poskładany, nawoskowany pojechał do nowego własciciela ;)

Można zamknąć.

Awatar użytkownika
spa
Posty: 127
Rejestracja: śr wrz 18, 2013 00:10
Auto: e36 M3 3.0 cab

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: spa » pn kwie 25, 2016 13:39

kurde szkoda, po cichu liczyłem że z 2 miesiące jeszcze ją potrzymasz a potem może ją łyknę..
gratuluję nowemu właścicielowi, a ja dalej szporuję;)

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 855
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: M3 E46/F80, M5 E60
Lokalizacja: Katowice

Re: BMW E36 M3 Coupe 3.0

Post autor: Oleg » pn kwie 25, 2016 14:33

Na prośbę autora temat zamykam.
Jeżeli nowy właściciel jest na forum i będzie chciał kontynuować wątek tego auta to proszę o pw.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / H&R / SUPERSPRINT
OZ RACING / HRE / EISENMANN /

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Zablokowany