Strona 2 z 5
Re: Spełnione marzenie Foinix'a - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wers
: śr maja 06, 2015 21:34
autor: Foinix
Re: Spełnione marzenie Foinix'a - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wers
: pt cze 26, 2015 18:34
autor: Foinix
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: sob wrz 26, 2015 16:27
autor: Foinix
Fotka w doborowym towarzystwie z miejscowego spotu
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: sob lis 14, 2015 13:46
autor: Foinix
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: pn mar 14, 2016 21:40
autor: Foinix
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: wt mar 15, 2016 21:34
autor: Foinix
Jest zawias to teraz trzeba będzie jakoś wyhamować
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: wt mar 15, 2016 21:52
autor: chudini3
Sprężyny 10k... Bedzie mega beton
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: wt mar 15, 2016 22:31
autor: Foinix
Mam nadzieję że jednak żelbeton (co będzie troche pracować) a nie sam beton
Generalnie twardy zawias na tor to 12-14kg i więcej w przypadku E36 z S50
Liczę że samochód nie będzie się kładł zbytnio w łukach, tak jak na seryjnym zawiasie, a jeśli będzie to wlecą jeszcze stabilizatory H&R
Pierwsze testy mam nadzieję 7 maja na torze Falkenberg
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: czw mar 17, 2016 06:56
autor: wojtasm5
U nas nie ma takich nawierzchni dla takich zawiasów, drążki kupuj natychmiast mam u siebie używanego Eibacha i też jest lala. Czekam z ciekawością na post z odczuciami po pierwszych testach.
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: czw mar 24, 2016 17:11
autor: pumba
Ja mam ten zestaw u siebie z H&R i jest przyjemnie.
Zawias ustawiony jest na najmiększym i H&R też.
Jak był bardziej twardo to wyjeżdżał przodem , walczę jeszcze z geometrią - testy tylko na Kielcach i Tychach , może na innych torach będzie potrzebne inne ustawienie.
Notorycznie odkręcają się łączniki stabilizatora a już dwa zgiołem
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: sob mar 26, 2016 15:03
autor: Foinix
pumba pisze:Notorycznie odkręcają się łączniki stabilizatora a już dwa zgiołem
bardzo mnie tym zaniepokoiłeś... właśnie ogólnie dziwne rozwiązanie z tym regulowanym łacznikiem... i co dostałes nowe na gwarancji ?
Tymczasem coś nowego do wnętrza...
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: ndz mar 27, 2016 19:10
autor: bartus
U mnie tez sie mocowania lacznikow odkrecaly. Zdarzylo sie tez ze przekrecila sie cala kolumna w mocowaniu do zwrotnicy. Dostalem na gwarancji nowe nakretki kontrujace ale na wszelki wypadek zostalo to skrecone na klej.
Druga sprawa ze kupilem ze sprezynami 7/9 i do amatorskiego sportu jest za miekko wiec raczej dobrze wybrales, ale jakbys stwierdzil ze jest za twardo to chetnie sie wymienie
.
Jeszcze jedno - nie wiem na jakich kolach bedziesz jezdzil i jak masz zrobione blotniki, ale ja u siebie musialem usunac helpery bo inaczej musialbym dac dystans z ktorym kola nie miescily sie w "granicach' blotnika.
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: pn mar 28, 2016 18:20
autor: Foinix
Dzięki za info
A może mi jeszcze powiecie jak ustawialiście ten uchwyt od łącznika stabilizatora ? Czy na tej samej wysokości jak w seryjnym amortyzatorze czy może zmienialiście jego położenie ? Jeśli tak to jak (wyżej, niżej?) i dlaczego ?
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: pn mar 28, 2016 19:02
autor: bartus
Ustaw najpierw wysokosc amortyzatora, a pozniej dostosuj miejsce uchwytu na lacznik zeby sie nie kosil i dalo sie go normalnie zamontowac.
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
: pn mar 28, 2016 19:02
autor: Bombel
Mozna wykorzystac krotkie laczniki od 3,0 mocowane do wahacza.
Dlaczego zdecydowales sie na kiere ktora w 3,2 nie wystepowala?