Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
tylko czy wahacz w 3.2 ma otwór pod mocowanie krótkiego łącznika ??? nic... zobaczymy jak będzie...
a co do kierownicy MT2, to wybrałem ją dlatego że miałem taką samą w moim poprzednim E36, jest to kierownica z którą jeździ mi się najwygodniej, pewnie za sprawą że jest najmniejsza że wszystkich kierownic do E36
starą kierownicę oczywiście zostawiam, żebym mógł przywrócić samochód do oryginalnego stanu w razie takiej konieczności, aczkolwiek nie przewiduję takiej sytuacji
a co do kierownicy MT2, to wybrałem ją dlatego że miałem taką samą w moim poprzednim E36, jest to kierownica z którą jeździ mi się najwygodniej, pewnie za sprawą że jest najmniejsza że wszystkich kierownic do E36
starą kierownicę oczywiście zostawiam, żebym mógł przywrócić samochód do oryginalnego stanu w razie takiej konieczności, aczkolwiek nie przewiduję takiej sytuacji
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Ma odpowiedni otwór wahacz z 3,2.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Niby mozna wykorzystac krotsze ale wtedy przede wszystkim one zawsze beda troche przekoszone a poza tym dluzsze ramie lacznika 'daje wieksza sztywnosc stabilizatora'.
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Ja łączniki zamawiałem u kolegi co je produkuje.
Zrobił mi z grubszego pręta i przestały się giąć ale dalej się odkręcają mimo tego ze nakrętki na klej i samokontrujące, już był pomysł by je przyspawać
Trzeba z tym żyć.
Zrobił mi z grubszego pręta i przestały się giąć ale dalej się odkręcają mimo tego ze nakrętki na klej i samokontrujące, już był pomysł by je przyspawać
Trzeba z tym żyć.
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Mi sie nie odkrecaly łaczniki tylko wyrywalo z nich kulke po tym jak ruszylo sie ucho mocowania na kolumnie lub cala kolumna.
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Zobaczymy jak u mnie będzie się spisywać... Może założe w końcu w ten weekend
Oczywiście kolejne fanty nadchodzą Co widać na fotkach poniżej
Oczywiście kolejne fanty nadchodzą Co widać na fotkach poniżej
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Przyszły też nowe oponki, bez szału ale mam nadzieję że będą jako tako kleić
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Ja z tych oponek jestem bardzo zadowolony
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
A jak ze sztywnością boków ? Bo są cienkie jak z papieru...
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Pierwsze przymiarki... Seryjna felga + dystans 12mm
Jest jakieś 4-5 mm luzu...
Jest jakieś 4-5 mm luzu...
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Masz dosyć wąskie opony i felgi więc weszło prawie na styk
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
taki był plan
to zdjęcie jeszcze ze stara oponą... nowa też w rozmiaże 225 i też Kumho to powinno być ok... 235 albo inna opona np. z rantem ochronnym i byłaby lipa
to zdjęcie jeszcze ze stara oponą... nowa też w rozmiaże 225 i też Kumho to powinno być ok... 235 albo inna opona np. z rantem ochronnym i byłaby lipa
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
wczoraj cały dzień na torze z przodu twardość amora na 4 z tyłu na 8, warunki deszczowe tak że miejscami woda stała... nie czułem podsterowności niezależnie od prędkości, za to tył uciekał często, ale to tez pewnie za sprawą bardzo wąskich opon...bartus pisze:Druga sprawa ze kupilem ze sprezynami 7/9 i do amatorskiego sportu jest za miekko wiec raczej dobrze wybrales, ale jakbys stwierdzil ze jest za twardo to chetnie sie wymienie .
ale ogólnie bardzo pozytywnie... wyraźnie twardziej niż seria ale nie odczuwam tego na cywilnych drogach, chodź miejscami wcale nie są lepsze od tych polskich
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Tez mam ten sam problem. Nie wystepowala w 3.2 ,ale ta kierownica najwygodniej mi sie operuje szczegolnie przy szybkiej jedzie.Foinix pisze:
a co do kierownicy MT2, to wybrałem ją dlatego że miałem taką samą w moim poprzednim E36, jest to kierownica z którą jeździ mi się najwygodniej, pewnie za sprawą że jest najmniejsza że wszystkich kierownic do E36
W sumie to wazne, ze byla w tej budzie
Kiera piekna w kazdym razie.
Do jazd torowych polecam jednak kierownice z odsadzeniem. W E36 mialem zawsze problem z pozycja za kierownica , tzn kierownica jest za daleko od kierowcy, a regulacja niestety jest gora-dol , zamiast przod-tyl tak jak np w E34.
Zamontuj kierownice z odsadzeniem np jakas sparco czy omp corsica ,zobaczysz bedzie przepasc w prowadzeniu.
PS. wiem ze tor to naturalne srodowisko M3 i uzytkujesz ja zgodnie z przeznaczeniem, ale czy nie szkoda Ci troche meczyc ladna oryginalna sztuke? szczegolnie przy dzisiejszych cenach. Tor to nie jest szybka jazda po ulicach, dowala samochod bardziej, ryzyko dzwona itp Moze warto sobie cos zbudowac ze zwyklej E36 do takich jazd?
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja
Z kierownicy jestem mega zadowolony, dobrej jakości materiał + odpowiednia rękawiczka i jest super pewny chwyt, bez porównania z oryginalną 4 ramienną kierownicą (wielką jak w autobusie)
Co do jazdy po torze to masz 100% racji i trochę szkoda mi samochodu dlatego jest też taki plan jak piszesz... Zbudować sobie wyścigówkę do zawodów na torze... I tu już będzie można zastosować odpowieni osprzęt bez kompromisów
2 tygodnie temu obyłem i zaliczyłem z pozytywnym rezultatem szkolenie na licencje wyścigową (debiutancką) i mogę startować w takich zawodach jak tutejszy BMW Cup, gdzie wymagany oczywiście jest odpowiednio zbudowany samochód wyścigowy, ale musi to trochę poczekać. Tymczasem chcę wystartować czasem w rundzie BMW Time Attack, mamy 5 rund w ciągu roku. Oczywiście z umiarem bez jakiegoś ciśnienia, tak aby mieć troche frajdy z jazdy a nie skończyło się jakąś przykrą niespodzianką.
Myślę że parę takich wyjazdów w roku nie zaszkodzi mojej M Zawsze jest jakieś ryzyko, ale jestem tego świadom. Oczywiście jest jeszcze plan na Nürburgring tak jak rok temu, też oczywiście rekreacyjnie
Tymczasem parę fotek z wycieczki z kolegami. M3 w "naturalnym" leśnym środowisku
Co do jazdy po torze to masz 100% racji i trochę szkoda mi samochodu dlatego jest też taki plan jak piszesz... Zbudować sobie wyścigówkę do zawodów na torze... I tu już będzie można zastosować odpowieni osprzęt bez kompromisów
2 tygodnie temu obyłem i zaliczyłem z pozytywnym rezultatem szkolenie na licencje wyścigową (debiutancką) i mogę startować w takich zawodach jak tutejszy BMW Cup, gdzie wymagany oczywiście jest odpowiednio zbudowany samochód wyścigowy, ale musi to trochę poczekać. Tymczasem chcę wystartować czasem w rundzie BMW Time Attack, mamy 5 rund w ciągu roku. Oczywiście z umiarem bez jakiegoś ciśnienia, tak aby mieć troche frajdy z jazdy a nie skończyło się jakąś przykrą niespodzianką.
Myślę że parę takich wyjazdów w roku nie zaszkodzi mojej M Zawsze jest jakieś ryzyko, ale jestem tego świadom. Oczywiście jest jeszcze plan na Nürburgring tak jak rok temu, też oczywiście rekreacyjnie
Tymczasem parę fotek z wycieczki z kolegami. M3 w "naturalnym" leśnym środowisku
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva