Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: chudini3 » czw maja 05, 2016 21:32

Piękna jest, ale daj jej dystanse bo trochę dziwnie to wygląda ;-)

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » czw maja 05, 2016 21:53

już są dystense wsadzone, 12 mm przód i tył, na fotkach tego nie widać ale od opony do błotnika to może 2-3 mm luzu
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
2fast4u
Posty: 181
Rejestracja: pn kwie 22, 2013 08:54
Lokalizacja: Kraków

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: 2fast4u » czw maja 05, 2016 22:11

umyj ją czasem :D :P
Obrazek

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: chudini3 » pt maja 06, 2016 07:49

Foinix pisze:już są dystense wsadzone, 12 mm przód i tył, na fotkach tego nie widać ale od opony do błotnika to może 2-3 mm luzu
Bedzie tarlo na winklach

Awatar użytkownika
Norberte30
Posty: 252
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
Lokalizacja: Warszawa

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Norberte30 » pt maja 06, 2016 08:09

Foinix ma na tył 7,5J także nie powinno trzeć.

Ja uważam, że samochody jak M3 są stworzone do tego by nimi jeździć nie tylko po bułki. Trzeba wykorzystywać ich potencjał, a najlepszym miejscem na to są różnego rodzaju tory. Zapierdalając po mieście jest większa szansa, że w coś wypakujemy niż na torze gdzie granica jest sporo dalej. Emka na bank najlepiej się czuje jak ją Foinix zabiera na pojeżdzawkę, także oby tak dalej.

A jeśli chodzi o ceny to co można powiedzieć o gościach upalających CSL-e czy GTs-y na ringu, oni mają troche droższe zabawki.

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » pt maja 06, 2016 13:49

chudini3 pisze:
Foinix pisze:już są dystense wsadzone, 12 mm przód i tył, na fotkach tego nie widać ale od opony do błotnika to może 2-3 mm luzu
Bedzie tarlo na winklach

po ostatnim wyjeździe na tor oglądałem dokładnie opony i krawędzie błotników, nie znalazłem śladów otarć więc jest ok :)

A jutro 7 maja, pierwsza runda Time Attack na torze Falkenberg :)

Obrazek

Jeden z szybszych torów w Szwecji, będzie to moja pierwsza wizyta na tym obiekcie. Cel to przejechać spokojnie bez przygód i czerpać radość z jazdy :)
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: chudini3 » pt maja 06, 2016 14:12

Myślałem że masz 8,5 na tyle, a przy 7,5 będzie dobrze ;-)

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » ndz maja 08, 2016 19:54

Wczoraj cały dzień na torze... Było bardzo fajnie :) Momentami czułem się jak na plaży... Piasek w zębach :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Pawel_M3GT » pn maja 09, 2016 20:23

elegancko :) i ladne zdjęcia. Fajnie, ze ema jest prawidłowo uzytkowana ;)
Jak się trzymala? na takich drogowych oponach to chyba szalu nie było ?
Szkoda, ze u nas nie ma takich obiektow..

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: chudini3 » pn maja 09, 2016 22:11

Piękna jest, coraz bardziej mi się podoba ;-)

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » wt maja 10, 2016 10:14

Pawel_M3GT pisze:Jak się trzymala? na takich drogowych oponach to chyba szalu nie było ?
generalnie te Kumho KU36, to bardzo tania guma która plasuje się gdzieś pomiedzy UHP, a Semi-Slick (coś jak Federal 595)

producent określą ją jako "torową" z homologacją drogową i chyba taka też jest... czuć jak zmienia się trakcja po dogrzaniu (na lepsze) generalnie to wytrzymały dłużej niż hamulce... bo po około 12 okrążeniach non-stop (okrążenie 1833m) przy pełnym hamowaniu na końcu prostej guma nadal trzymała bez uślizgów, a ja musiałem stawać na hamulcu i na następnych okrążeniach przesuwać strefę hamowania bo tarcza już chyba się poddała...

efekt widać na foto... nie dohamowałem się i wycieczka poza tor, na szczęście urwany tylko GT Ecken i poluzowana dokładka z jednej strony...

wyjazd jak dla mnie bardzo udany, trochę lepiej poznałem swój samochód...
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » czw maja 12, 2016 21:31

GT Ecken już na swoim miejscu...

Fotki dramat bo robione tosterem... Wrzuce coś lepszego jak żona zrobi swoim aparatem :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » czw maja 19, 2016 23:19

Fajnie było :D

Obrazek
Obrazek
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Norberte30
Posty: 252
Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
Lokalizacja: Warszawa

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Norberte30 » pt maja 20, 2016 09:59

no ładnie, ja to wymieniałem, bo przy tych tulejkach zaczynało pękać, ale na środku :)

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Foinix - E36 ///M3 3.2 - Lekka Wersja

Post autor: Foinix » śr cze 08, 2016 23:36

no to tego...

przed...

Obrazek

i po 8)

Obrazek
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

ODPOWIEDZ