BMW e36 ///M3

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 1893
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: ///M
Lokalizacja: ///M

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Pawel_M3GT » śr mar 11, 2009 17:10

Pietrek///M3 pisze: jakie jest wasze zdanie :roll:

Moim zdaniem felgi z duzym rantem wogole nie pasuja do M3. Poza tym, sa za szerokie, maja zle ET, wystaja poza opone, ktora jest nienaturalnie naciagnieta i robi sie z niej "grzybek"
Szkoda tez niszczyc ladne auto i rozklepywac blotniki.
Mi osobioscie sie to nie podoba.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: czarny8800 » śr mar 11, 2009 17:43

Fajnie wyglądało, ale na mojej E30 Cabrio do E36 całkowicie mi się nie widzi.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Pietrek///M3 » pn kwie 13, 2009 13:10

A wiec postanowiłem M3 doprowadzic do stanu orginalnego,bez jakis chromideł czy szerokich felg,brewek itd :grin:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pietrek///M3

KROPA_BMW 530d
Posty: 263
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: KROPA_BMW 530d » pn kwie 13, 2009 13:35

Widze felgi znalazły się na e46. I bardzo dobrze. W oryginale jest piękna :smile: I w dodatku czarna mmmmm :grin:

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2259
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Bombel » pn kwie 13, 2009 13:38

Poprawnie :D
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02

--==maly==----
Posty: 2334
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: --==maly==---- » wt kwie 14, 2009 10:35

Fajnie dużo lepiej niż wcześniej.
Dwie rzeczy mnie zainteresowały lusterka masz jakieś dziwne i kompletny brak plastików za zderzakiem pozbieraj je bo słabo to wygląda.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Pietrek///M3 » wt kwie 14, 2009 18:02

Lusterka 100% Orginalne, a plastiki mam w garażu bo akurat wymieniałem chłodnice klimatyzacji i jeszcze nie założone :grin:
Pietrek///M3

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Venom » wt kwie 14, 2009 19:26

piekna czarna bestia :) Ladny masz srodek !

Pietrek///M3
Posty: 90
Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
Lokalizacja: Chałupki
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Pietrek///M3 » czw mar 25, 2010 20:20

Wiosna juz prawie jest wiec i ja cos zmieniłem w M3 Zawieszenie gwintowane KW VARIANT 2. Autko stoi jeszcze na zimowych oponach i z tyłu jest za wysoki profil ale juz niebawem będą nowe letnie oponki Sorry za te brewki ale przynajmniej nie sa z allegro tylko Rieger.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 17:14 przez Pietrek///M3, łącznie zmieniany 1 raz.
Pietrek///M3

--==maly==----
Posty: 2334
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: --==maly==---- » czw mar 25, 2010 21:37

Piękna emka ale te brewki naprawdę bardzo ją szpecą porównaj sobie z poprzednimi zdjęciami bez brewek w tym temacie.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Dino444
Posty: 1342
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Dino444 » czw mar 25, 2010 21:55

Piekna jest tylko te brewki zlikfidyj i bedzie gitarra! Jedna z ladniejszych e36 na forum.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Idzik » czw mar 25, 2010 22:15

Bardzo bardzo ładne to M3 !!

Awatar użytkownika
Marcin86
Posty: 190
Rejestracja: czw gru 25, 2008 13:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: Marcin86 » czw mar 25, 2010 22:33

Dino444 pisze:Piekna jest tylko te brewki zlikfidyj i bedzie gitarra! Jedna z ladniejszych e36 na forum.
+1

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: kostek_ja » czw mar 25, 2010 22:45

Przód obniżony perfekcyjnie. Tyłu trochę nie widać, ale pewnie zostanie dokładnie ustawiony jak zostaną założone letnie opony ;)

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 ///M3

Post autor: piotr e38 » pt mar 26, 2010 00:35

Bardzo fajnie wygląda na tym zawiasie, ogólnie widać że zadbany egzemplarz, podoba mi się dokładka pod zderzak.

Teraz minusy, strasznie nie podobają mi się brewki i jakieś tuningowe lampy z ringami, ale to Twoje auto i Tobie ma się podobać, ja po prostu nie lubię żadnych zbędnych dodatków chromideł, rameczek itp..

Pozdrawiam :wink:

PS Gdzie można za nabyć, najlepiej drogą kupna taką dokładkę pod zderzak a-la GT.?

Zablokowany