Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » N kwi 21, 2013 22:11

Venom napisał(a):Super wrzut, takie coś lubię. Fajnie się czyta i przegląda fotki.
Szacunek za włożoną pracę i kierunek w jakim podążasz

Nie mogę się doczekać tych kółek na aucie:)


Venom nie zgadniesz kto po części był inspiracją prac z zawieszeniem ;)

Dakic napisał(a):Oficjalnie Cie Maniekkk przepraszam ze jak zwykle zauwazylem zbyt duzo defektow i byles zmuszony do wymiany wielu czesci a zwlaszcza panewek


Szymon nie przesadzaj , fakt była to nie miła niespodzianka i nie przewidziany koszt ale lepiej zapobiegać niż leczyć , zwłaszcza jak by panewkę obróciło....

Jeszcze raz dzięki wielkie ;)

Dino444 napisał(a):Nice!!! Fajna robota i ładny efekt koniecznie zapodaj foty z heblami i kołami na aucie!!


Dzięki za miłe słowa , koła już niedługo .

PS. poprawiłem wcześniejsze zdjęcia żeby kompów nie wieszało :-D
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Venom » N kwi 21, 2013 22:15

Wiem kto był inspiracją, bo pamiętam Nasz dialog wtedy jak przywiozłem graty do Szymona :)
Możliwe, że niebawem uda Nam się jakoś u niego spichnąć :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » N kwi 21, 2013 22:39

Bardzo chętnie jeżeli Dakic nie ma mnie jeszcze dość :mrgreen:
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez saron22 » N kwi 21, 2013 23:58

Maniekkk fajne to Twoje M3. Jakby jeszcze mialo ciemne wnetrze i manual to bylby moj ideal.

Ja tez ostatnio mialem zdjeta miske ale nie mialem odwagi zajrzec do panewek... :oops:

Dlaczego ruszales dyfer?? Co sie z nim dzialo??
saron22
 
Posty: 335
Dołączył(a): N cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » Pn kwi 22, 2013 17:57

A widziałeś E36 w tym zestawieniu kolorów na żywo bo jak mówiłem to samo zanim ją zobaczyłem , Smg też daje sporo frajdy .

Ja uważam że masz sporo odwagi skoro nie sprawdziłeś mając wszystko jak na dłoni bo gdyby odpukać teraz Ci się coś stało czego nie życzę to koszty razy 6/7...

Pierwotny plan co do dyfra był żeby go zacieśnić ale po rozebraniu okazał sie być w stanie idealnym więc skoda było go ruszać i został w serii , wszystko zostało wyczyszczone i poskładane na nowych uszczelkach żeby cieszyć się jego stanem jak najdłużej .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Steff » Pn kwi 22, 2013 21:09

Magiel od zetki kupowales nowy czy udalo ci sie gdzies dorwać uzywkę?
Avatar użytkownika
Steff
 
Posty: 195
Dołączył(a): Cz sie 04, 2011 23:11
Lokalizacja: WOT
Auto: BMW

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Pawel_M3GT » Pn kwi 22, 2013 21:27

ale ciezkie te CH :-D chyba ich nie zakladasz co ? :razz:
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1836
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » Pn kwi 22, 2013 22:29

Steff napisał(a):Magiel od zetki kupowales nowy czy udalo ci sie gdzies dorwać uzywkę?


Magie jest z auta Dakica po przebiegu paruset kilometrów od regeneracji z nowymi drążkami .

Pawel_M3GT napisał(a):ale ciezkie te CH chyba ich nie zakladasz co ?


Chyba jednak tak :razz: ale mam drugi kpl. na specjalne okazję :mrgreen:
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez kris/// » Śr kwi 24, 2013 09:57

Fajnie sie czyta I oglada a prace ida pelna para :).Trzeba tam zajechac do kolegi Szymona na odwiedziny :wink:
kris///
 
Posty: 286
Dołączył(a): N lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » Śr maja 08, 2013 22:49

Po dłuższej przerwie zaktualizuje temat swojej łupy jak ją mój kolega nazywa :wink:

Koła już na samochodzie i wyglądają moim zdaniem świetnie , dziś wybrałem się zrobić parę zdjęć jednak zanim udało mi się dotrzeć na miejsca zrobiło się ciemno i większość niestety poszła się jeb...

Jako że zawsze marzyło mi się M3 w wersji GT dołożyłem pewne ustrojstwo pod zderzakiem które zamierzam z czasem uzupełnić o resztę .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeżeli chodzi o hamulce to w przyszłym tygodniu mają być już u mnie, zostały rozebrane na części pierwsze , zregenerowane , wykonane adaptery i na ten moment czekają na malowanie :-D
Ostatnio edytowano Cz maja 09, 2013 08:44 przez Maniekkk, łącznie edytowano 1 raz
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez saron22 » Śr maja 08, 2013 23:30

maniek jak juz pisalem fajne to twoje M3! Moj ulubiony kolor,i felgi tez w pytke. Ale tego wnetrza bym nie przezyl
saron22
 
Posty: 335
Dołączył(a): N cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez kris/// » Cz maja 09, 2013 00:06

autko w pieknym i rzadkim kolorze;)fele tez super.Jakie bede heble cos z BMW Performance? na 6cio tloku?
kris///
 
Posty: 286
Dołączył(a): N lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez m!xeR » Cz maja 09, 2013 01:42

ośmiu tłoczek AMG z przodu i sześciu (również AMG) z tyłu
m!xeR
 
Posty: 254
Dołączył(a): Wt paź 18, 2011 18:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: scirocco r

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Maniekkk » Cz maja 09, 2013 20:00

saron22 napisał(a):maniek jak juz pisalem fajne to twoje M3! Moj ulubiony kolor,i felgi tez w pytke. Ale tego wnetrza bym nie przezyl


Podziękował za miłe słowa , mi to wnętrze odpowiada i jedyne co bym w nim zmienił to fotele bo trzymanie boczne mają trochę lepsze od taboretu .

m!xeR napisał(a):ośmiu tłoczek AMG z przodu i sześciu (również AMG) z tyłu


Maćku trochę przesadziłeś , będzie 8 z przodu ale tylko 4 na tyle .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Avatar użytkownika
Maniekkk
 
Posty: 290
Dołączył(a): Pn lut 13, 2012 23:29
Lokalizacja: Kraków
Auto: M4

Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG

Postprzez Oleg » Cz maja 09, 2013 20:36

Maniekkk napisał(a):Po dłuższej przerwie zaktualizuje temat swojej łupy jak ją mój kolega nazywa :wink:


Kto Ci tak estorilkę obraża?? :mrgreen:
Koła w pytę, ale to już wiesz.... Przyznam, że na żywo ten grafit lepiej wygląda bo na tych zdjęciach taki przytłumiony się wydaje i nie ma w ogóle głębi, w rzeczywistości trochę jej ma. Cały czas się tylko zastanawiam czy nie byłoby jeszcze lepiej odświeżyć je w ori kolorze, na estorilu mogłoby to wyglądać bajecznie i koło byłoby optycznie większe...
Jak wszyscy czekam na te heble nieszczęsne i trzymam kciuki, żeby wszystko podeszło bez niespodzianek :wink:
ORYGINALNE CZĘŚCI BMW / OLEJE MILLERS
BBS / H&R / Eibach / HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Avatar użytkownika
Oleg
Moderator
 
Posty: 831
Dołączył(a): Pn lut 08, 2010 12:11
Lokalizacja: Katowice
Auto: M3 E46/F80

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do E36

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość