Broder ///M3 Evo Sedan RHD

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Pn wrz 17, 2012 17:19

W programie do edycji video
Po sciezce dzwiekowej i obrazie znalazlem klatke w ktorej zaczynam ruszac + klatke na ktoren wskazowka przechodzi przez licznikowe 100km/h . Na wybrany fragment nalozylem timer.
Czuje ze zaraz bedzie drugi smolensk :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Marcin_Os » Wt paź 16, 2012 01:03

jak zmierzyłeś ten czas?


Po sciezce dzwiekowej i obrazie znalazlem klatke w ktorej zaczynam ruszac + klatke na ktoren wskazowka przechodzi przez licznikowe 100km/h . Na wybrany fragment nalozylem timer.


Jeszcze takiej wersji nie słyszałem. Mistrzostwo świata. :mrgreen:
No ale pi razy drzwi się pokrywa.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Bombel » Wt paź 16, 2012 09:46

Film ma 25 ramek na sekundę, więc całkiem dokładnie można to obliczyć w sumie, jeżeli by pominąć błąd licznikowy i paralaksy.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02
Avatar użytkownika
Bombel
 
Posty: 2244
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez wania » Wt paź 16, 2012 11:20

chyba ze film kinowy to 24 a jak telewizyjne sd z przeplotem to 50 polpul ;)
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Śr paź 17, 2012 05:24

ewentualnie nagrywane w trybie ntsc 30fps , tylko jakie to ma znaczenie :P
tak jak pisalem wczesniej, dla mnie auto nie musi robic takiego czasu, jedynie utweirdzilo mnie to ze silnik jest w miare dobrej kondycji i tyle

Prawdziwym powodem dla ktorego sprawdzalem przyspieszenie byl... klient na auto :-D

Lokalnie wystawilem je na sprzedaz, przyjechal ziomek, wlasciciel e46 330i cabrio w kolorze zlotej sraczki z lustrami z calibry, chinskim korkiem oleju mpower + rozporka ta-tesco.
Nie przygladajac sie za dlugo autu zapytal o jazde testowa, zgodzilem sie i to byl blad. Auto zgaslo mu z 4 razy przy starcie, wjechal chyba w kazda mozliwa dziure, zderzakiem musnal kraweznik, prawie zahaczyl 1 auto, a biegi zmienial szybciej niz DSG przy pedale gazu wcisnietym na 15%.
Na koniec stwierdzil ze jego 330i jest szybsze :oops:
Pozegnalem pana a sam pojechalem nagrac filmik i sprawdzic jak to wyglada.
Fakt jest taki ze jezdzac po miescie sam mam wrazenie ze auto jest slabe, ale jest to efekt glosnego wydechu i ciezko chodzacego pedalu gazu. Zapewne typ od e46 byl przyzwyczajony do lekko chodzacego elektornicznego pedalu i myslal ze wcisnal juz max w m3.

temat odkopaliscie to zrobie zalegly update

kupilem dystanse 10mm z centrowaniem produkcji FK, zastapily one 5mm bez centrowania
Obrazek

jest niewąsko ;)

Obrazek

pare dodatkowych zdjec, auto ujebane na maxa, stoi pod drzewem a jesien na calego, to cale w lisciach i jakims bialym czyms co ciezko domyc :x

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

dodatkowo zakupilem modul wycieraczek WI-WA II + SRA ECE
Mozna zlalezc informacje ze sa moduly ktore maja programowalne odstepy czasowe wycieraczek. Jak moj przyszedl, poszukalem info w necie jeszcze raz i sie okazuje ze nikt chyba jeszcze nie testowal czarnego modulu z koncowka numeru 473, wszedzie opisywany jest bialy modul 474 z dopiskiem US, ktory jest juz uwazany przez handlarzy za "rarytas".
Jak sie okazuje ten 473 tez dziala i da rade programowac
Montaz jest p&p - wyciagasz stary modul, wpinasz nowy i to wszystko

male demo
http://www.youtube.com/watch?v=eucUgooQFns
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez DawanBMW » Śr paź 17, 2012 14:15

Elegancko :)

A kapsli nie zakładasz?

P.s
Mysle ze nie bawem tez bede miał Em czy :)
DawanBMW
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt paź 05, 2012 19:56
Lokalizacja: Koszalin

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Venom » Śr paź 17, 2012 23:50

Fajne, klimatyczne fotki :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Pn paź 22, 2012 15:46

Dzieki ;)
Kapsli raczej zadnych nie planuje

Dzis przyjechaly stolki D2 i szelki Sabelta
moze nie jakis super ekskluzywny zestaw, ale dopuki nie trafi sie cos na prawde fajnego to beda siedziec w m3
2x stolki D2 (zeby ktos nie pomyslal ze ten w tle jest dla pasazera :lol:) i 2x szelki Sabelta pod kolor auta :lol:

Obrazek

Teraz tylko przerobic szyny, mocowania..... czyli lipiec 2015 powinny byc juz w aucie :roll:
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Dino444 » Pn paź 22, 2012 16:33

Rajdowo!! Będziesz startował gdzieś w czymś?? Czy tylko taki kaprys??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Pn paź 22, 2012 17:06

Raczej kaprys bo auto ogolnie buduje w takim stylu , ale na pewno po zjezdzie do kraju na jakies latanie po torze sie wybiore wiec lepsze trzymanie sie przyda ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Pt maja 24, 2013 01:21

Dawno nic tu nie pisalem , wiec wklejam linka do arta na blogu RCSM gdzie sa najswiezsze fotki nie publikowane nigdzie wczesniej

http://www.raceism.pl/M3_BRODER.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Venom » So maja 25, 2013 13:34

Super zdjęcia, super opis :) Fajne detale :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez nastar » Śr cze 26, 2013 20:36

no...bania modelka prezentuje sie zacnie:)
Avatar użytkownika
nastar
 
Posty: 79
Dołączył(a): Cz lip 07, 2011 13:03
Lokalizacja: z osiedla
Auto: arrow M3

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Broder » Pt cze 28, 2013 00:55

We wrocku odbyl sie organizowany przez nas event Raceism, dosyc glosno odbil sie echem w sieci, co prawda auta "stance'owe", moglem sobie pozwolic na troche odmienny styl - torowy, ale ze spasowaniem kolo/nadkole

W skrocie nowe mody:
- Nowy numer rejestracyjny BMN 111M
- Shortshifter regulowany firmy RUFF
- Dokladka przod carbon wzor ACS
- Carbon Airbox
- Rollbar Staffa
- BBS RC 300/301
- Lekkie kolo zamahowe, jednomas ok 5kg (jeszcze niezalozone) firmy RUFF

Nie mialem sprzetu foto ze soba, wiec posiadam tylko fotki znlezione w necie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Broder
 
Posty: 146
Dołączył(a): Pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM

Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition

Postprzez Dino444 » Pt cze 28, 2013 15:13

Czy to nie ten airbox z ebay-a UK jakiś miesiąc temu??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do E36

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość