Broder ///M3 Evo Sedan RHD
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
W programie do edycji video
Po sciezce dzwiekowej i obrazie znalazlem klatke w ktorej zaczynam ruszac + klatke na ktoren wskazowka przechodzi przez licznikowe 100km/h . Na wybrany fragment nalozylem timer.
Czuje ze zaraz bedzie drugi smolensk
Po sciezce dzwiekowej i obrazie znalazlem klatke w ktorej zaczynam ruszac + klatke na ktoren wskazowka przechodzi przez licznikowe 100km/h . Na wybrany fragment nalozylem timer.
Czuje ze zaraz bedzie drugi smolensk
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
jak zmierzyłeś ten czas?
Jeszcze takiej wersji nie słyszałem. Mistrzostwo świata.Po sciezce dzwiekowej i obrazie znalazlem klatke w ktorej zaczynam ruszac + klatke na ktoren wskazowka przechodzi przez licznikowe 100km/h . Na wybrany fragment nalozylem timer.
No ale pi razy drzwi się pokrywa.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Film ma 25 ramek na sekundę, więc całkiem dokładnie można to obliczyć w sumie, jeżeli by pominąć błąd licznikowy i paralaksy.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
chyba ze film kinowy to 24 a jak telewizyjne sd z przeplotem to 50 polpul
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
ewentualnie nagrywane w trybie ntsc 30fps , tylko jakie to ma znaczenie
tak jak pisalem wczesniej, dla mnie auto nie musi robic takiego czasu, jedynie utweirdzilo mnie to ze silnik jest w miare dobrej kondycji i tyle
Prawdziwym powodem dla ktorego sprawdzalem przyspieszenie byl... klient na auto
Lokalnie wystawilem je na sprzedaz, przyjechal ziomek, wlasciciel e46 330i cabrio w kolorze zlotej sraczki z lustrami z calibry, chinskim korkiem oleju mpower + rozporka ta-tesco.
Nie przygladajac sie za dlugo autu zapytal o jazde testowa, zgodzilem sie i to byl blad. Auto zgaslo mu z 4 razy przy starcie, wjechal chyba w kazda mozliwa dziure, zderzakiem musnal kraweznik, prawie zahaczyl 1 auto, a biegi zmienial szybciej niz DSG przy pedale gazu wcisnietym na 15%.
Na koniec stwierdzil ze jego 330i jest szybsze
Pozegnalem pana a sam pojechalem nagrac filmik i sprawdzic jak to wyglada.
Fakt jest taki ze jezdzac po miescie sam mam wrazenie ze auto jest slabe, ale jest to efekt glosnego wydechu i ciezko chodzacego pedalu gazu. Zapewne typ od e46 byl przyzwyczajony do lekko chodzacego elektornicznego pedalu i myslal ze wcisnal juz max w m3.
temat odkopaliscie to zrobie zalegly update
kupilem dystanse 10mm z centrowaniem produkcji FK, zastapily one 5mm bez centrowania
jest niewąsko
pare dodatkowych zdjec, auto ujebane na maxa, stoi pod drzewem a jesien na calego, to cale w lisciach i jakims bialym czyms co ciezko domyc
dodatkowo zakupilem modul wycieraczek WI-WA II + SRA ECE
Mozna zlalezc informacje ze sa moduly ktore maja programowalne odstepy czasowe wycieraczek. Jak moj przyszedl, poszukalem info w necie jeszcze raz i sie okazuje ze nikt chyba jeszcze nie testowal czarnego modulu z koncowka numeru 473, wszedzie opisywany jest bialy modul 474 z dopiskiem US, ktory jest juz uwazany przez handlarzy za "rarytas".
Jak sie okazuje ten 473 tez dziala i da rade programowac
Montaz jest p&p - wyciagasz stary modul, wpinasz nowy i to wszystko
male demo
http://www.youtube.com/watch?v=eucUgooQFns
tak jak pisalem wczesniej, dla mnie auto nie musi robic takiego czasu, jedynie utweirdzilo mnie to ze silnik jest w miare dobrej kondycji i tyle
Prawdziwym powodem dla ktorego sprawdzalem przyspieszenie byl... klient na auto
Lokalnie wystawilem je na sprzedaz, przyjechal ziomek, wlasciciel e46 330i cabrio w kolorze zlotej sraczki z lustrami z calibry, chinskim korkiem oleju mpower + rozporka ta-tesco.
Nie przygladajac sie za dlugo autu zapytal o jazde testowa, zgodzilem sie i to byl blad. Auto zgaslo mu z 4 razy przy starcie, wjechal chyba w kazda mozliwa dziure, zderzakiem musnal kraweznik, prawie zahaczyl 1 auto, a biegi zmienial szybciej niz DSG przy pedale gazu wcisnietym na 15%.
Na koniec stwierdzil ze jego 330i jest szybsze
Pozegnalem pana a sam pojechalem nagrac filmik i sprawdzic jak to wyglada.
Fakt jest taki ze jezdzac po miescie sam mam wrazenie ze auto jest slabe, ale jest to efekt glosnego wydechu i ciezko chodzacego pedalu gazu. Zapewne typ od e46 byl przyzwyczajony do lekko chodzacego elektornicznego pedalu i myslal ze wcisnal juz max w m3.
temat odkopaliscie to zrobie zalegly update
kupilem dystanse 10mm z centrowaniem produkcji FK, zastapily one 5mm bez centrowania
jest niewąsko
pare dodatkowych zdjec, auto ujebane na maxa, stoi pod drzewem a jesien na calego, to cale w lisciach i jakims bialym czyms co ciezko domyc
dodatkowo zakupilem modul wycieraczek WI-WA II + SRA ECE
Mozna zlalezc informacje ze sa moduly ktore maja programowalne odstepy czasowe wycieraczek. Jak moj przyszedl, poszukalem info w necie jeszcze raz i sie okazuje ze nikt chyba jeszcze nie testowal czarnego modulu z koncowka numeru 473, wszedzie opisywany jest bialy modul 474 z dopiskiem US, ktory jest juz uwazany przez handlarzy za "rarytas".
Jak sie okazuje ten 473 tez dziala i da rade programowac
Montaz jest p&p - wyciagasz stary modul, wpinasz nowy i to wszystko
male demo
http://www.youtube.com/watch?v=eucUgooQFns
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Elegancko
A kapsli nie zakładasz?
P.s
Mysle ze nie bawem tez bede miał Em czy
A kapsli nie zakładasz?
P.s
Mysle ze nie bawem tez bede miał Em czy
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Dzieki
Kapsli raczej zadnych nie planuje
Dzis przyjechaly stolki D2 i szelki Sabelta
moze nie jakis super ekskluzywny zestaw, ale dopuki nie trafi sie cos na prawde fajnego to beda siedziec w m3
2x stolki D2 (zeby ktos nie pomyslal ze ten w tle jest dla pasazera ) i 2x szelki Sabelta pod kolor auta
Teraz tylko przerobic szyny, mocowania..... czyli lipiec 2015 powinny byc juz w aucie
Kapsli raczej zadnych nie planuje
Dzis przyjechaly stolki D2 i szelki Sabelta
moze nie jakis super ekskluzywny zestaw, ale dopuki nie trafi sie cos na prawde fajnego to beda siedziec w m3
2x stolki D2 (zeby ktos nie pomyslal ze ten w tle jest dla pasazera ) i 2x szelki Sabelta pod kolor auta
Teraz tylko przerobic szyny, mocowania..... czyli lipiec 2015 powinny byc juz w aucie
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Rajdowo!! Będziesz startował gdzieś w czymś?? Czy tylko taki kaprys??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Raczej kaprys bo auto ogolnie buduje w takim stylu , ale na pewno po zjezdzie do kraju na jakies latanie po torze sie wybiore wiec lepsze trzymanie sie przyda
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Dawno nic tu nie pisalem , wiec wklejam linka do arta na blogu RCSM gdzie sa najswiezsze fotki nie publikowane nigdzie wczesniej
http://www.raceism.pl/M3_BRODER.html
http://www.raceism.pl/M3_BRODER.html
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
no...bania modelka prezentuje sie zacnie:)
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
We wrocku odbyl sie organizowany przez nas event Raceism, dosyc glosno odbil sie echem w sieci, co prawda auta "stance'owe", moglem sobie pozwolic na troche odmienny styl - torowy, ale ze spasowaniem kolo/nadkole
W skrocie nowe mody:
- Nowy numer rejestracyjny BMN 111M
- Shortshifter regulowany firmy RUFF
- Dokladka przod carbon wzor ACS
- Carbon Airbox
- Rollbar Staffa
- BBS RC 300/301
- Lekkie kolo zamahowe, jednomas ok 5kg (jeszcze niezalozone) firmy RUFF
Nie mialem sprzetu foto ze soba, wiec posiadam tylko fotki znlezione w necie
W skrocie nowe mody:
- Nowy numer rejestracyjny BMN 111M
- Shortshifter regulowany firmy RUFF
- Dokladka przod carbon wzor ACS
- Carbon Airbox
- Rollbar Staffa
- BBS RC 300/301
- Lekkie kolo zamahowe, jednomas ok 5kg (jeszcze niezalozone) firmy RUFF
Nie mialem sprzetu foto ze soba, wiec posiadam tylko fotki znlezione w necie
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Czy to nie ten airbox z ebay-a UK jakiś miesiąc temu??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??