Broder ///M3 Evo Sedan RHD
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
airbox allegrowy z naklejkami Jańczak Tuning.
Przyszedl w tragicznym stanie, do tego pekniety na wylot. Jako ze kiedys ogarnialem oklejanie elementow prawdziwym wloknem, to polepilem najlepiej jak moglem i jakos w miare wyglada obecnie + dostal nowa warstwe bezbarwnego bo na calej powierzchni mial "oczka"....
Na razie jezdzi to bez przeplywki, ale plan jest niedlugo zabrac sie za regeneracje vanosa, ktora ogarnie znajomy, a ja zajme sie przerobka airboxa i montazem w nim przeplywki.
Jeszcze takie fotki dzis znalezione
Przyszedl w tragicznym stanie, do tego pekniety na wylot. Jako ze kiedys ogarnialem oklejanie elementow prawdziwym wloknem, to polepilem najlepiej jak moglem i jakos w miare wyglada obecnie + dostal nowa warstwe bezbarwnego bo na calej powierzchni mial "oczka"....
Na razie jezdzi to bez przeplywki, ale plan jest niedlugo zabrac sie za regeneracje vanosa, ktora ogarnie znajomy, a ja zajme sie przerobka airboxa i montazem w nim przeplywki.
Jeszcze takie fotki dzis znalezione
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Jakis czas temu (jeszcze na wyspie) zakupilem jednomasa firmy RUFF, ale dopiero teraz w PL udalo sie go zalozyc.
Generalnie 2 dni walki, ale w koncu sie udalo. Przy okazji zostala zmieniona nowa tarcza sprzegla oragniczna, oraz docisk zregenerowany i wzmocniony przez Radzikowskiego dla TK Mortorsport
Silnik lepiej reaguje na pedal gazu, nic nie szarpie (mimo braku tlumikow drgan na tarczy), ale niestety czasem lubi sobie halasowaclozysko, co chyba jest normalne skoro nawet UUC pisze o tym na swojej stronie.
Niestety zapomnialem zwazyc kolo przed montazem, ale na paczce byla waga 4,5kg
Tej samej firmy mam rowniez short shiftera z regulowanym skokiem biegow i wysokoscia galki
Generalnie 2 dni walki, ale w koncu sie udalo. Przy okazji zostala zmieniona nowa tarcza sprzegla oragniczna, oraz docisk zregenerowany i wzmocniony przez Radzikowskiego dla TK Mortorsport
Silnik lepiej reaguje na pedal gazu, nic nie szarpie (mimo braku tlumikow drgan na tarczy), ale niestety czasem lubi sobie halasowaclozysko, co chyba jest normalne skoro nawet UUC pisze o tym na swojej stronie.
Niestety zapomnialem zwazyc kolo przed montazem, ale na paczce byla waga 4,5kg
Tej samej firmy mam rowniez short shiftera z regulowanym skokiem biegow i wysokoscia galki
Ostatnio zmieniony pt wrz 20, 2013 13:41 przez Broder, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
No no ładny zestawik. Jak włożysz to nakręć filmik bo jestem ciekaw jak sie wkręca w obroty ????
ps były może jednomasy do 38b38 ???
ps były może jednomasy do 38b38 ???
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Dawno teamtu nie aktualizowalem a sporo sie dzialo
Jako ze w aucie jezdzil carbon airbox, W koncu znalazlem czas zeby ogarnac ori airbox w kolor pokrywy zaworow czyli czerwone VHT
Wszystkie laczniki trabek, opaski itp zostaly wyczyszczone, a trabki odmalowane w czarny mat i calosc poskladana do kupy
Zamontowalem tez ori PDC na tyl
Poniewaz halasowalo mocno lozysk oporowe, postanowilem sprobowac jeszcze jednej rzeczy - wymineilem lozysko na nowe + zalozona zostala nowa tarcza Kagera ze sprezynkami z m30 , mialem nadzieje ze to pomoze troche zniwelowac halas lozyska. Przez pare dni bylo ok, praktycznie cisza, ale niestety to byl efekt chwilowy - znow sa odglosy lozyska i przy okazji odkrylem przyczyne powstania mitu szarpania sprzegla z jednomasem - tarcza ze sprezynkami. Na sztywnej tarczy nie szarpalo NIC! A na tej z tlumikiem czuc ze sprezynki "odbijaja" przez co powstaje szarpanie, co jest chyba jeszcze gorsze dla skrzyni/dyfra/walu niz sztywna tarcza... No trudno, nastepnym razem na pewno wleci sztywna tarcza.
Powymieniane zostalo sporo elementow zawieszenia , czesc gum zostala zastapiona zoltymi polibuszami z Olkusza.
Carbonowa dokladka z przodu polegla na trasie poznan-wroclaw w nocy na jakiejs padlinie ktorej nie zauwazylem...
Wpadly GT Eckeny ktore tez polegly, i to 2 komplety. Wszystko w ciagu jednego tygodnia
W koncu udalo mi sie podkladac hamulce na przod z 135i 6 tlokow i tarcza 337x30mm
http://img23.imageshack.us/img23/4189/1ybn.jpg
o dziwo weszly na zyletki w widoczne felgi 17"
w feldze 18" wygladaja na male no ale na zywo jest zupelnie inaczej
reszte dopisze pozniej
Jako ze w aucie jezdzil carbon airbox, W koncu znalazlem czas zeby ogarnac ori airbox w kolor pokrywy zaworow czyli czerwone VHT
Wszystkie laczniki trabek, opaski itp zostaly wyczyszczone, a trabki odmalowane w czarny mat i calosc poskladana do kupy
Zamontowalem tez ori PDC na tyl
Poniewaz halasowalo mocno lozysk oporowe, postanowilem sprobowac jeszcze jednej rzeczy - wymineilem lozysko na nowe + zalozona zostala nowa tarcza Kagera ze sprezynkami z m30 , mialem nadzieje ze to pomoze troche zniwelowac halas lozyska. Przez pare dni bylo ok, praktycznie cisza, ale niestety to byl efekt chwilowy - znow sa odglosy lozyska i przy okazji odkrylem przyczyne powstania mitu szarpania sprzegla z jednomasem - tarcza ze sprezynkami. Na sztywnej tarczy nie szarpalo NIC! A na tej z tlumikiem czuc ze sprezynki "odbijaja" przez co powstaje szarpanie, co jest chyba jeszcze gorsze dla skrzyni/dyfra/walu niz sztywna tarcza... No trudno, nastepnym razem na pewno wleci sztywna tarcza.
Powymieniane zostalo sporo elementow zawieszenia , czesc gum zostala zastapiona zoltymi polibuszami z Olkusza.
Carbonowa dokladka z przodu polegla na trasie poznan-wroclaw w nocy na jakiejs padlinie ktorej nie zauwazylem...
Wpadly GT Eckeny ktore tez polegly, i to 2 komplety. Wszystko w ciagu jednego tygodnia
W koncu udalo mi sie podkladac hamulce na przod z 135i 6 tlokow i tarcza 337x30mm
http://img23.imageshack.us/img23/4189/1ybn.jpg
o dziwo weszly na zyletki w widoczne felgi 17"
w feldze 18" wygladaja na male no ale na zywo jest zupelnie inaczej
reszte dopisze pozniej
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Fajna tylko ten negatyw z tyłu razi strasznie.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Negatyw jest 4 stopnie na kazdym kole, przod i tyl.
Auto jest robione na styl "stance" , zgodnie z idea forum ktorego jestem jednym z zalozycieli (raceism.pl) o czym juz chyba kiedys pisalem.
doszly tez dystanse i zmienilem opony z przodu, obecne parametry kol to:
8,5j ET13 i 15mm dystansu co daje ET-2 , opona T1R 205/35, do tego zmieniona tarcza ktora jest grubsza niz seryjne wiec dochodiz jeszcze jakies 2mm dystansu z samej tarczy
10j ET25 i 10mm dystansu czyli ET15, opona T1R 235/30
Obszyta zostala tez kierownica - 3 nici, cala w alcantarze, szyta na wzor kierownicy BMW Performance z e9x, do tego mieszki recznego i biegow tez w alcantarze, przeszyte czarna nitka jak w oryginale.
Zaluje tylko ze nie zostala pogrubiona, bo alcantara w stosunku do zwyklej skory jest strasznie chuda i kierownica wyszla dosyc cienka
Pare fotek
W drodze na Mapet The Best Of
Prezentacja auta
Nagroda w kategorii Performance
Felgi zostaly odmalowane na ciemny grafit metalic, przy okazji wypelnione zostaly ubytki felg od kraweznikow bo byly na calym obwodzie kol. Byl to nowy kolor w palecie kolegi od malowania piecowego i zarazem eksperyment jak wyjdzie, po powrocie do PL prawdopodobnie wroci czarny mat/pol-mat
Pare zdjec i filmik na zakonczenie sezonu ze zlotu Style'd w Poznaniu
https://vimeo.com/74043641#at=0
Autem odwiedzilem zaledwie 3 zloty pod koniec sezonu, a bilans jest taki:
LowDaily - najladniejsza komora silnika
Mapet The Best Of - nagroda w Top3 kategoria Performance
Style Poznań (Style'd) - nagroda w Top10
Najlepsza fotka tego sezonu
Autem od ok tygodnia znow jestem na wyspie Man, trasa ~2000km przebiegla bez zadnego problemu
jeszcze taka fotka od mistrza JLZ1.com
Za grosze trafilo sie radyjko CD z Rovera, nawet nie wiem czy dziala i w ogole czy je zamontuje bo i tak nie uzywam radia i nie sadze zeby chcialo mi sie nagrywac CD Audio
W miare niedlugim czasie chyba zrobie jakas sesyjke bo bede przeprowadzal sie na wyspie do innego miasteczka z ciekawymi widoczkami i miejscami wiec Stay Tuned
Auto jest robione na styl "stance" , zgodnie z idea forum ktorego jestem jednym z zalozycieli (raceism.pl) o czym juz chyba kiedys pisalem.
doszly tez dystanse i zmienilem opony z przodu, obecne parametry kol to:
8,5j ET13 i 15mm dystansu co daje ET-2 , opona T1R 205/35, do tego zmieniona tarcza ktora jest grubsza niz seryjne wiec dochodiz jeszcze jakies 2mm dystansu z samej tarczy
10j ET25 i 10mm dystansu czyli ET15, opona T1R 235/30
Obszyta zostala tez kierownica - 3 nici, cala w alcantarze, szyta na wzor kierownicy BMW Performance z e9x, do tego mieszki recznego i biegow tez w alcantarze, przeszyte czarna nitka jak w oryginale.
Zaluje tylko ze nie zostala pogrubiona, bo alcantara w stosunku do zwyklej skory jest strasznie chuda i kierownica wyszla dosyc cienka
Pare fotek
W drodze na Mapet The Best Of
Prezentacja auta
Nagroda w kategorii Performance
Felgi zostaly odmalowane na ciemny grafit metalic, przy okazji wypelnione zostaly ubytki felg od kraweznikow bo byly na calym obwodzie kol. Byl to nowy kolor w palecie kolegi od malowania piecowego i zarazem eksperyment jak wyjdzie, po powrocie do PL prawdopodobnie wroci czarny mat/pol-mat
Pare zdjec i filmik na zakonczenie sezonu ze zlotu Style'd w Poznaniu
https://vimeo.com/74043641#at=0
Autem odwiedzilem zaledwie 3 zloty pod koniec sezonu, a bilans jest taki:
LowDaily - najladniejsza komora silnika
Mapet The Best Of - nagroda w Top3 kategoria Performance
Style Poznań (Style'd) - nagroda w Top10
Najlepsza fotka tego sezonu
Autem od ok tygodnia znow jestem na wyspie Man, trasa ~2000km przebiegla bez zadnego problemu
jeszcze taka fotka od mistrza JLZ1.com
Za grosze trafilo sie radyjko CD z Rovera, nawet nie wiem czy dziala i w ogole czy je zamontuje bo i tak nie uzywam radia i nie sadze zeby chcialo mi sie nagrywac CD Audio
W miare niedlugim czasie chyba zrobie jakas sesyjke bo bede przeprowadzal sie na wyspie do innego miasteczka z ciekawymi widoczkami i miejscami wiec Stay Tuned
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Czujniki parkowania to troche nieporozumienie w M3 , szczegolnie przy ospoilerowaniu a'la GT , osobiscie bym je wywalil.
Zapodaj jakies zdjecia rollbara , zdjecia tylu - jak rozwiazales miejsce pod kanapa ? obiles to jakas wykladzina itp?
Zapodaj jakies zdjecia rollbara , zdjecia tylu - jak rozwiazales miejsce pod kanapa ? obiles to jakas wykladzina itp?
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Autem jezdze na codzien i parktronic fajna rzecz tym bardziej ze auto jest nisko, a on wyczuwa nawet (te wyzsze) krawezniki, dzieki temu oszczedzam puszke wydechu i koncowki parkujac tylem.
Obecnie jestem na wyspie i mam normalnie uzbrojone auto w kanape itd wiec zdjec rolla nie zrobie. Do budy mam przyspwane krotkie gwinty i do nich przykrecam rollbara. Spod kanapy wyciagam wszelkie wygluszenia, a pod spodem mam gola blache estoril w idealnym stanie wiec niczym nie musze zakrywac.
Z ostatnich zmian:
- Tlumik scorpiona zamieniony na rowniez scorpiona ale z koncowkami DTM
- zakupiony nowiutki ori Schwert M3 GT , mocowania beda spawane
- Lustra ori DTM, produkcji Racing Dynamics , zadna chinszczyzna z adapterami
Niedlugo jakies aktualniejsze fotki, jak tylko zaloze wszystko na auto
Obecnie jestem na wyspie i mam normalnie uzbrojone auto w kanape itd wiec zdjec rolla nie zrobie. Do budy mam przyspwane krotkie gwinty i do nich przykrecam rollbara. Spod kanapy wyciagam wszelkie wygluszenia, a pod spodem mam gola blache estoril w idealnym stanie wiec niczym nie musze zakrywac.
Z ostatnich zmian:
- Tlumik scorpiona zamieniony na rowniez scorpiona ale z koncowkami DTM
- zakupiony nowiutki ori Schwert M3 GT , mocowania beda spawane
- Lustra ori DTM, produkcji Racing Dynamics , zadna chinszczyzna z adapterami
Niedlugo jakies aktualniejsze fotki, jak tylko zaloze wszystko na auto
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Szczerze zazdroszczę lusterek, możesz powiedzieć jaki koszt mniej więcej?
Co do PDC to uważam, że dobrze się spisuje, sam mam i korzystam codziennie poarkując tyłem pod domem. Mam czujniki też w drugim samochodzie z 2011r. i nie widzę żadnej różnicy w działaniu.
pzdr
Co do PDC to uważam, że dobrze się spisuje, sam mam i korzystam codziennie poarkując tyłem pod domem. Mam czujniki też w drugim samochodzie z 2011r. i nie widzę żadnej różnicy w działaniu.
pzdr
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Pawel_M3GT sprzedawal takie lustra zdaje sie w kwocie 500pln, ja wymienielm sie ze znajomym, dalem mu w zamian carbonowe lustra manualne, wzor ACS.
Wydaje mi sie ze ciezko bedzie trafi c tkie lustra RD do coupe
tutaj foto na szybko jak wygladaja na aucie
Wydaje mi sie ze ciezko bedzie trafi c tkie lustra RD do coupe
tutaj foto na szybko jak wygladaja na aucie
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Broder ///M3 Evolution RHD 2nd Edition
Wyglądają idealnie. ACS-y też są super, ale mam nadzieje, że przyzwyczaje się do oryginalnych, bo póki co nie są moim ulubionym elementem w samochodzie
Re: Broder ///M3 Evo Sedan RHD
Obecnie zjechalem do polski, pedzilem na Raceism Event
Zaszlo pare zmian
- gt eckeny + gt schwert
- zaslepki halogenow w kolorze
- na felgi powrocil czarny mat
- zainstalowalem ori czerwone pasy BMW Motorsport
Na samym evencie nie focilem, zrobilem sobie fotki juz po
rozmiar zdjec dosc spory, wiec otwierajcie sobie w nowym oknie
Jutro wraca ori sprzeglo, a zestaw z jednomasem poleci do Radzikowskiego na przerobki. Zakladam nowy przewod w stalowym oplocie do sprzegla i usuwam CDV, nowa pompa wspomagania, nowy przegub walu ten przy dyfrze bo obecny ma spory luz prez co autem szarpie, swierzy olej Valvoline VR1 10w60 a przed nim plukanka silnika liqui moly. Chyba jutro dojdzie tez rozporka OMP na podmiane bo z obecna nie ma dostepu do regulacji twardosci amorow i camberow.
Zaszlo pare zmian
- gt eckeny + gt schwert
- zaslepki halogenow w kolorze
- na felgi powrocil czarny mat
- zainstalowalem ori czerwone pasy BMW Motorsport
Na samym evencie nie focilem, zrobilem sobie fotki juz po
rozmiar zdjec dosc spory, wiec otwierajcie sobie w nowym oknie
Jutro wraca ori sprzeglo, a zestaw z jednomasem poleci do Radzikowskiego na przerobki. Zakladam nowy przewod w stalowym oplocie do sprzegla i usuwam CDV, nowa pompa wspomagania, nowy przegub walu ten przy dyfrze bo obecny ma spory luz prez co autem szarpie, swierzy olej Valvoline VR1 10w60 a przed nim plukanka silnika liqui moly. Chyba jutro dojdzie tez rozporka OMP na podmiane bo z obecna nie ma dostepu do regulacji twardosci amorow i camberow.
Re: Broder ///M3 Evo Sedan RHD
To auto miażdzy. Nie chciałem wymienić swojej byłej e30 na e36 sedana... dopóki nie zobaczyłem zdjęć Twojego projektu!
Jedynie nie jestem fanem tych "gleb", negatywów i upychania coraz szerszych kół w nadkola. Cała reszta = ideał!
Gratulacje!
Jedynie nie jestem fanem tych "gleb", negatywów i upychania coraz szerszych kół w nadkola. Cała reszta = ideał!
Gratulacje!
Re: Broder ///M3 Evo Sedan RHD
Dzieki
Dawno nic nie pisalem, pojawil sie art o aucie tu i tam, ale 2 najwazniejsze na Raceism.com (na nasyzm blogu ) oraz UltimateKlasse.com, czyli liga swiatowa!
http://ultimateklasse.com/blog/2014/12/ ... das-e36-m3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://raceism.com/evergreen-neckbreaker-bmw-e36-m3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do lekturki
Dawno nic nie pisalem, pojawil sie art o aucie tu i tam, ale 2 najwazniejsze na Raceism.com (na nasyzm blogu ) oraz UltimateKlasse.com, czyli liga swiatowa!
http://ultimateklasse.com/blog/2014/12/ ... das-e36-m3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://raceism.com/evergreen-neckbreaker-bmw-e36-m3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do lekturki
Re: Broder ///M3 Evo Sedan RHD
Do auta wpadl nowy gwincior. Po czesci jest to custom, bo w ofercie w takiej konfiguracji nie wystepuje.
BC Racing wersja RM na grubym tloku, 30 stopni regulacji (przod Inverted /up side down/, tyl troche krotszy od serii BR)
Sprezyny przod 14kg , tyl 18kg ! bedzie taczka
Poduszki acentryczne (jak na M3 przystalo) z camberem, talezyki z lozyskami koyo + unibale w camberach
porownanie zwykla poduszka vs acentryk z M3
regulacja przodu od spodu, wymuszona przez prace amora "do gory nogami" i gruby tlok
jutro montaz
gwint juz na aucie ale na razie nie jezdzone. Znow trzeba ustwiac katy, wysokosci i inne regulacje...
BC Racing wersja RM na grubym tloku, 30 stopni regulacji (przod Inverted /up side down/, tyl troche krotszy od serii BR)
Sprezyny przod 14kg , tyl 18kg ! bedzie taczka
Poduszki acentryczne (jak na M3 przystalo) z camberem, talezyki z lozyskami koyo + unibale w camberach
porownanie zwykla poduszka vs acentryk z M3
regulacja przodu od spodu, wymuszona przez prace amora "do gory nogami" i gruby tlok
jutro montaz
gwint juz na aucie ale na razie nie jezdzone. Znow trzeba ustwiac katy, wysokosci i inne regulacje...