M3 3.2 by PSS
: śr wrz 29, 2010 02:09
Witam
Auto zakupione z mysla o startach w GSMP /RSMP w klasie HR.Auto pochodzi z 97 roku.Obecnie staram sie doprowadzic je do stanu idealnego jednak po poprzednim wlascicielu jest to bardzo trudne
*Silnik
Przed zakupem Vanosy zostały wymienione w ASO.Niestety po kilku dniach silnik zaczal lac olejem na kolektor wydechowy.Okazalo sie ze polowa gwintow kapy jest zerwana i sruby wklejone sa na silikon.Podczas naprawy zmierzylismy luzy zaworowe i tez dobrze nie bylo.Auto trafilo bezposrednio na hamownie i wyplulo 299Km takze tragedi nie bylo.Zaraz po hamowni zamontowalem airboxa .Niestety dostepne na rynku programy alphaN to pic na wode i okazało sie ze zdecydowanie najlpeiej auto jezdzi na airboxie z wmontowanym przeplywomierzem.W tym tygodniu montujemy wałki schricka 284* .Ukald wydechowy przestal istniec na ostatniej imprezie takze w chwili obecnej buduje go od zera.Od katalizatorow kompletny wydech Hartge, do katow spawany customowy
*Naped
Sprzeglo musialem wymienic na nowe.Stare doslownie bylo arcydzielem polskiego druciarstwa.Na orginalna tarcz nabite zostaly jakies dziwne okladziny , i to nierowno.Dodatkowo wyciekal olej z silnika i skrzyni takze wymienilismy oba simeringi.
-Tylny dyfer przeszedl przeglad szpery oraz zmienilismy przelozenie na 3.91.Doatakowo obspawana i wzmocniona zostala tylnia lapa dyfra
*Wnetrze
Rozebrane do golej blachy.fotel kierownica pasy OMP z FIA
*Zawieszenie
Budowane w Zerkopolu pod zamowienie zawieszenie gwintowane oparte o bilsteina B8.Twardosc i wysokosc ustawiona pod moje preferencje.Sprezyny takze robione pod zamowienie.Przod sprezyna głowna + hellper tyl sprezyna pojedyncza.Wszystkie gumy w zawieszeniu zamienione na poli.Wszystkie elementy metalowe oczyszczone i pokryte specjalna farba
*Kola/opony
Imprezy torowe 9x18 TSW + slicki pirelli/dunlop
Nierowne nawierzchnie 17ki motorsporty + Toyo
Za całosc prac przy aucie odpowiedzialna jest firma Precison Sport Service zajmujaca sie przygotowaniem aut do sportu.Plany na najblizszy czas sa bardzo napiete.Po nieudanych doswiadczeniach z remapami oraz brakiem wspolpracy seryjnego ecu z Ecumasterem zdecydowalem zakupic komputer SA .Wybor padl na AEM-a za strojenie ktorego odpowiedzialny bedzie zaprzyjazniony z nami Miniac z Promotora .Optymistycznie przyjmuje ze po strojeniu moc bedzie oscylowala w granicach 340-350KM.
Auto przejachalo bezawaryjnie superoes w Poznaniu...no moze nie do konca .Na 2 km przed koncem ostatniego odcinka urwala sie lapa tylnego dyfra.
Superoes
Przygotowania
Wiecej fotek postaram sie dodac jutro.
Pozdrawiam
Jacek
Auto zakupione z mysla o startach w GSMP /RSMP w klasie HR.Auto pochodzi z 97 roku.Obecnie staram sie doprowadzic je do stanu idealnego jednak po poprzednim wlascicielu jest to bardzo trudne
*Silnik
Przed zakupem Vanosy zostały wymienione w ASO.Niestety po kilku dniach silnik zaczal lac olejem na kolektor wydechowy.Okazalo sie ze polowa gwintow kapy jest zerwana i sruby wklejone sa na silikon.Podczas naprawy zmierzylismy luzy zaworowe i tez dobrze nie bylo.Auto trafilo bezposrednio na hamownie i wyplulo 299Km takze tragedi nie bylo.Zaraz po hamowni zamontowalem airboxa .Niestety dostepne na rynku programy alphaN to pic na wode i okazało sie ze zdecydowanie najlpeiej auto jezdzi na airboxie z wmontowanym przeplywomierzem.W tym tygodniu montujemy wałki schricka 284* .Ukald wydechowy przestal istniec na ostatniej imprezie takze w chwili obecnej buduje go od zera.Od katalizatorow kompletny wydech Hartge, do katow spawany customowy
*Naped
Sprzeglo musialem wymienic na nowe.Stare doslownie bylo arcydzielem polskiego druciarstwa.Na orginalna tarcz nabite zostaly jakies dziwne okladziny , i to nierowno.Dodatkowo wyciekal olej z silnika i skrzyni takze wymienilismy oba simeringi.
-Tylny dyfer przeszedl przeglad szpery oraz zmienilismy przelozenie na 3.91.Doatakowo obspawana i wzmocniona zostala tylnia lapa dyfra
*Wnetrze
Rozebrane do golej blachy.fotel kierownica pasy OMP z FIA
*Zawieszenie
Budowane w Zerkopolu pod zamowienie zawieszenie gwintowane oparte o bilsteina B8.Twardosc i wysokosc ustawiona pod moje preferencje.Sprezyny takze robione pod zamowienie.Przod sprezyna głowna + hellper tyl sprezyna pojedyncza.Wszystkie gumy w zawieszeniu zamienione na poli.Wszystkie elementy metalowe oczyszczone i pokryte specjalna farba
*Kola/opony
Imprezy torowe 9x18 TSW + slicki pirelli/dunlop
Nierowne nawierzchnie 17ki motorsporty + Toyo
Za całosc prac przy aucie odpowiedzialna jest firma Precison Sport Service zajmujaca sie przygotowaniem aut do sportu.Plany na najblizszy czas sa bardzo napiete.Po nieudanych doswiadczeniach z remapami oraz brakiem wspolpracy seryjnego ecu z Ecumasterem zdecydowalem zakupic komputer SA .Wybor padl na AEM-a za strojenie ktorego odpowiedzialny bedzie zaprzyjazniony z nami Miniac z Promotora .Optymistycznie przyjmuje ze po strojeniu moc bedzie oscylowala w granicach 340-350KM.
Auto przejachalo bezawaryjnie superoes w Poznaniu...no moze nie do konca .Na 2 km przed koncem ostatniego odcinka urwala sie lapa tylnego dyfra.
Superoes
Przygotowania
Wiecej fotek postaram sie dodac jutro.
Pozdrawiam
Jacek