M3 3.2 by PSS
-
- Posty: 28
- Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
M3 3.2 by PSS
Witam
Auto zakupione z mysla o startach w GSMP /RSMP w klasie HR.Auto pochodzi z 97 roku.Obecnie staram sie doprowadzic je do stanu idealnego jednak po poprzednim wlascicielu jest to bardzo trudne
*Silnik
Przed zakupem Vanosy zostały wymienione w ASO.Niestety po kilku dniach silnik zaczal lac olejem na kolektor wydechowy.Okazalo sie ze polowa gwintow kapy jest zerwana i sruby wklejone sa na silikon.Podczas naprawy zmierzylismy luzy zaworowe i tez dobrze nie bylo.Auto trafilo bezposrednio na hamownie i wyplulo 299Km takze tragedi nie bylo.Zaraz po hamowni zamontowalem airboxa .Niestety dostepne na rynku programy alphaN to pic na wode i okazało sie ze zdecydowanie najlpeiej auto jezdzi na airboxie z wmontowanym przeplywomierzem.W tym tygodniu montujemy wałki schricka 284* .Ukald wydechowy przestal istniec na ostatniej imprezie takze w chwili obecnej buduje go od zera.Od katalizatorow kompletny wydech Hartge, do katow spawany customowy
*Naped
Sprzeglo musialem wymienic na nowe.Stare doslownie bylo arcydzielem polskiego druciarstwa.Na orginalna tarcz nabite zostaly jakies dziwne okladziny , i to nierowno.Dodatkowo wyciekal olej z silnika i skrzyni takze wymienilismy oba simeringi.
-Tylny dyfer przeszedl przeglad szpery oraz zmienilismy przelozenie na 3.91.Doatakowo obspawana i wzmocniona zostala tylnia lapa dyfra
*Wnetrze
Rozebrane do golej blachy.fotel kierownica pasy OMP z FIA
*Zawieszenie
Budowane w Zerkopolu pod zamowienie zawieszenie gwintowane oparte o bilsteina B8.Twardosc i wysokosc ustawiona pod moje preferencje.Sprezyny takze robione pod zamowienie.Przod sprezyna głowna + hellper tyl sprezyna pojedyncza.Wszystkie gumy w zawieszeniu zamienione na poli.Wszystkie elementy metalowe oczyszczone i pokryte specjalna farba
*Kola/opony
Imprezy torowe 9x18 TSW + slicki pirelli/dunlop
Nierowne nawierzchnie 17ki motorsporty + Toyo
Za całosc prac przy aucie odpowiedzialna jest firma Precison Sport Service zajmujaca sie przygotowaniem aut do sportu.Plany na najblizszy czas sa bardzo napiete.Po nieudanych doswiadczeniach z remapami oraz brakiem wspolpracy seryjnego ecu z Ecumasterem zdecydowalem zakupic komputer SA .Wybor padl na AEM-a za strojenie ktorego odpowiedzialny bedzie zaprzyjazniony z nami Miniac z Promotora .Optymistycznie przyjmuje ze po strojeniu moc bedzie oscylowala w granicach 340-350KM.
Auto przejachalo bezawaryjnie superoes w Poznaniu...no moze nie do konca .Na 2 km przed koncem ostatniego odcinka urwala sie lapa tylnego dyfra.
Superoes
Przygotowania
Wiecej fotek postaram sie dodac jutro.
Pozdrawiam
Jacek
Auto zakupione z mysla o startach w GSMP /RSMP w klasie HR.Auto pochodzi z 97 roku.Obecnie staram sie doprowadzic je do stanu idealnego jednak po poprzednim wlascicielu jest to bardzo trudne
*Silnik
Przed zakupem Vanosy zostały wymienione w ASO.Niestety po kilku dniach silnik zaczal lac olejem na kolektor wydechowy.Okazalo sie ze polowa gwintow kapy jest zerwana i sruby wklejone sa na silikon.Podczas naprawy zmierzylismy luzy zaworowe i tez dobrze nie bylo.Auto trafilo bezposrednio na hamownie i wyplulo 299Km takze tragedi nie bylo.Zaraz po hamowni zamontowalem airboxa .Niestety dostepne na rynku programy alphaN to pic na wode i okazało sie ze zdecydowanie najlpeiej auto jezdzi na airboxie z wmontowanym przeplywomierzem.W tym tygodniu montujemy wałki schricka 284* .Ukald wydechowy przestal istniec na ostatniej imprezie takze w chwili obecnej buduje go od zera.Od katalizatorow kompletny wydech Hartge, do katow spawany customowy
*Naped
Sprzeglo musialem wymienic na nowe.Stare doslownie bylo arcydzielem polskiego druciarstwa.Na orginalna tarcz nabite zostaly jakies dziwne okladziny , i to nierowno.Dodatkowo wyciekal olej z silnika i skrzyni takze wymienilismy oba simeringi.
-Tylny dyfer przeszedl przeglad szpery oraz zmienilismy przelozenie na 3.91.Doatakowo obspawana i wzmocniona zostala tylnia lapa dyfra
*Wnetrze
Rozebrane do golej blachy.fotel kierownica pasy OMP z FIA
*Zawieszenie
Budowane w Zerkopolu pod zamowienie zawieszenie gwintowane oparte o bilsteina B8.Twardosc i wysokosc ustawiona pod moje preferencje.Sprezyny takze robione pod zamowienie.Przod sprezyna głowna + hellper tyl sprezyna pojedyncza.Wszystkie gumy w zawieszeniu zamienione na poli.Wszystkie elementy metalowe oczyszczone i pokryte specjalna farba
*Kola/opony
Imprezy torowe 9x18 TSW + slicki pirelli/dunlop
Nierowne nawierzchnie 17ki motorsporty + Toyo
Za całosc prac przy aucie odpowiedzialna jest firma Precison Sport Service zajmujaca sie przygotowaniem aut do sportu.Plany na najblizszy czas sa bardzo napiete.Po nieudanych doswiadczeniach z remapami oraz brakiem wspolpracy seryjnego ecu z Ecumasterem zdecydowalem zakupic komputer SA .Wybor padl na AEM-a za strojenie ktorego odpowiedzialny bedzie zaprzyjazniony z nami Miniac z Promotora .Optymistycznie przyjmuje ze po strojeniu moc bedzie oscylowala w granicach 340-350KM.
Auto przejachalo bezawaryjnie superoes w Poznaniu...no moze nie do konca .Na 2 km przed koncem ostatniego odcinka urwala sie lapa tylnego dyfra.
Superoes
Przygotowania
Wiecej fotek postaram sie dodac jutro.
Pozdrawiam
Jacek
Re: M3 3.2 by PSS
Brawo i trzymam kciuki za fajny projekt
Nie za duże ambicje ze strojeniem na +30 kuni ?
Nie za duże ambicje ze strojeniem na +30 kuni ?
Re: M3 3.2 by PSS
Wreszcie coś męskiego.
Życzę powodzenia i sukcesów z autem .
Życzę powodzenia i sukcesów z autem .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.2 by PSS
ooo bardzo fajnie sie dzieje ciekawe plany i dotychczasowe posuniecia
jakiego airbox-a montujesz?
jakiego airbox-a montujesz?
BMW nie tylko auto PASJA!!
-
- Posty: 28
- Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Re: M3 3.2 by PSS
Witam.Odswiezam troszke temat.Autko przejechalo kilka imprez i poza urwana lapa dyfra i rozerwanym przednim wozkiem jak narazie spokoj .W tym miesiacu mam miec wreszcie dlugo wyczekiwany termin na strojenie-walki schricka juz sa.
W miedzyczasie poprawilismy troche srodkowa czesc wydechu
ostatni superoes :
http://www.youtube.com/watch?v=EoGiHHGpMho
Co do airboxa to mam wlasna wersje.Uzywam nadal przeplywki.Testowalismy rozne konfiguracje i dlugosci rur.Optymalny dla mocy wariant nie wchodzi narazie w gre- jest niestety za mokro .Niedlugo takie sam airbox trafi do kons6
W miedzyczasie poprawilismy troche srodkowa czesc wydechu
ostatni superoes :
http://www.youtube.com/watch?v=EoGiHHGpMho
Co do airboxa to mam wlasna wersje.Uzywam nadal przeplywki.Testowalismy rozne konfiguracje i dlugosci rur.Optymalny dla mocy wariant nie wchodzi narazie w gre- jest niestety za mokro .Niedlugo takie sam airbox trafi do kons6
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M3 3.2 by PSS
Ty seryjnie masz 2 sondy lambda w kolektorze? Pytam bo patrze na ten wydech i nie widze ich wlasnie, nie widze tez x-pipe.
Katy jakiej produkcji sa ?
Katy jakiej produkcji sa ?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Re: M3 3.2 by PSS
Zamiast x pipe mam sportowa puszke.Cisnienia wyrownuja sie wlasnie w tej puszce.Sondy mam wywalone.Katy stalowe bmw
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: M3 3.2 by PSS
Co to za pucha, skąd ją dorwałeś, jakieś namiary ?