E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » pt cze 25, 2010 22:02

Przedstawiam moją "Czarnulke"

Produkcja 12/1995 Pierwsza rejestracja 12/1998
Przebieg 193tys km
Calkowita seria (narazie...)
Dodaje zdjecie vanosow by uprzedzic dywagacje na temat tego czy to 3.0 czy 3.2 (dekiel z 3.0 bo z 3.2 pekniety) Kierownica rowniez nie M3 (poprzedni wlasciciel po przetarciu skory wymienil na "zwykla" i niestety nieposiadam pierwotnej...)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Venom » pt cze 25, 2010 23:44

Witaj na forum. Bardzo ladne auto. Podoba mi sie oryginalnosc :)

Jestes z Pszczyny (dlaczego nie SPS?)?

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Camil » pt cze 25, 2010 23:46


patryczken16
Posty: 196
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
Lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: patryczken16 » sob cze 26, 2010 01:01

jakie plany?

--==maly==----
Posty: 2321
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: --==maly==---- » sob cze 26, 2010 01:45

Auto wizualnie ładne jednak słyszałem o nim sporo złego jeden znajomy je oglądał ale mam nadzieje,że będziesz zadowolony.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » sob cze 26, 2010 07:06

Jest po zamieszkach ulicznych i byla malowana skora wymaga delikatnego odswierzenia vanosy terkaly ale to juz zrobilem mocy niebylo powniewaz guma za przelywomierzem byla dzirawa od dolu.... po usunieciu tego problemu chodzi jak zloto :mrgreen: Wiem co kupilem ogladalem ja bardzo dokladnie i tez odpowiednia cene wynegocjowalem... Pozdrawiam :wink:
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

patryczken16
Posty: 196
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
Lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: patryczken16 » sob cze 26, 2010 09:08

ogladalem to auto jeden dzien przed Toba :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Venom » sob cze 26, 2010 11:28

Dakic zapraszam na DNND 02.
viewtopic.php?p=39571#39571

mrbeem
Posty: 205
Rejestracja: sob paź 24, 2009 02:16
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: mrbeem » pn cze 28, 2010 01:23

Ladne autko naprawde ale jakos sie zastanawiam dlaczego we wnetrzu jest klimatronik a nie manualna klima skoro auto jest z 1995? No i kierownica z wczesnych 3.2 z 96r. To wnetrze mi bardziej wyglada na z 3.2. No chyba ze sie myle i BMW zrobilo upgrade wnetrza w M3 juz w grudniu 95. Zewnetrznie za to nerka jest juz typ po lifcie ktory jak wiemy mial miejsce w 1996 roku. Ponadto silnik S50b32... myslalem ze go montowali od 96r... ale moge sie mylic. Jeszcze ma do tego pokrywe z napisem BMW M Power od S50b30. I wogole brawo za odwage kupowania nie do konca znanego M3 E36 w Polsce ;). Ja tez kiedys probowalem i po obejrzeniu 3 "rodzynkow" w PL postanowilem kupic auto w UK. Mimo wszystko jednak Twoja wyglada naprawde ladnie.

P.S. Co zrobiles ze ci Vanos przestal tyrkac? Moj tez troche halasuje w okolicy 1000rpm i 1600rpm i zdecydowalem sie na odrestaurowanie go przez firme MrVanos (robia to samo co DrVanos tyle ze firma miesci sie w anglii). Ciekawi mnie jednak czy sa na to jeszcze jakies inne patenty np ten ktory zastosowales Ty.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2251
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Bombel » pn cze 28, 2010 02:01

3,2 produkowali od września 95.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » pn cze 28, 2010 07:09

WBSBG91010EW35490 - prosze o rozkodowanie jak ktos moze

Co do vanosa to opisze z fotorelacja jak bede mial wiecej czasu... Pozdro
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Marcin_Os » pt lip 02, 2010 00:56

Ja w sedanie 3.0 z 95 mam taką samą kierownicę. U Ciebie też taka była seryjnie, opcja 255.

Vehicle information
VIN long WBSBG91010EW35490
Type code BG91
Type M3 (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine S50
Cubical capacity 3.20
Power 236
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Upholstery TEILLEDER W.N./SCHWARZ (N5SW)
Prod. date 1995-12-04

Order options
No. Description
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
554 ON-BOARD COMPUTER
670 RADIO BMW PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
801 GERMANY VERSION
806 3RD STOP LIGHT
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » pt lip 30, 2010 13:30

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 1876
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: ///M
Lokalizacja: ///M

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Pawel_M3GT » pt lip 30, 2010 16:42

Bardzo ladny koń :-) w slusznej wersji kolorystycznej i na najladniejszych oryginalnych felgach. Nie widzi mi sie jedynie to cos przylepione do klapy i galka biegow.
Fajnie ze coraz wiecej widze tu E36 ///M , ten gatunek powoli zaczyna juz wymierac.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » pt lip 30, 2010 19:37

Ta lotka to oryginalna czesc zakupiona w ASO.... pochodzi od m3 e46... Gałka jest oryginalna
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

ODPOWIEDZ