///M3 3.0 Coupe
- listek
- Posty: 459
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
z tego co ja wiem to one nie są plastikowe, jest to metal powlekany, a dowodem tego jest częsta rdza na końcówkach
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Wymienione zostały też drążki kierownicze w starych nie można było już odkręcić śrub kontrujących do ustawianie zbieżności + luz na przegubie kulowym.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: ///M3 3.0 Coupe
Chyba tlumik koncowy prosi o wymiane co?
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Jest na liście życzeń, ale wszystko w swoim czasie
Nie ma jeszcze tragedii, nie jest przepalony na wylot, a dzwięk mi odpowiada.
Taki mały update żeby podnieść temperaturę: udało mi się kupić A Grupowy kolektor dolotowy z włókna węglowego (z wkładanym do środka filtrem BMC) razem z dwuczęściowym dolotem. Montaż raczej w przyszłym roku. Będzie trzeba trochę porzeźbić jest naprawdę duży i bez podcięcia rozpórki chyba się nie zmieści.
Nie ma jeszcze tragedii, nie jest przepalony na wylot, a dzwięk mi odpowiada.
Taki mały update żeby podnieść temperaturę: udało mi się kupić A Grupowy kolektor dolotowy z włókna węglowego (z wkładanym do środka filtrem BMC) razem z dwuczęściowym dolotem. Montaż raczej w przyszłym roku. Będzie trzeba trochę porzeźbić jest naprawdę duży i bez podcięcia rozpórki chyba się nie zmieści.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
dawaj foty !!! idzie zima to i czas na montażrutek pisze:udało mi się kupić A Grupowy kolektor dolotowy z włókna węglowego (z wkładanym do środka filtrem BMC) razem z dwuczęściowym dolotem.
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Airbox jeszcze będzie musiał poleżeć na półce, nie tylko rozpórka okazała się problemem ale też listwa z przewodami pod podszybiem. Tak jak pisałem wcześniej, airbox jest ogromny i nawet podłączenie króćców od spodu kolektora jest bardzo utrudnione (chyba będzie trzeba wyciągnąć silnik).
Tak wygląda mój A gr. kolektor, projekt BMW:
I zdjęcia z komory silnika:
Tak wygląda mój A gr. kolektor, projekt BMW:
I zdjęcia z komory silnika:
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
no i pozamiatałeś rutek... pozamiatałeś kur..wa całkowicie...
airbox marzenie... kumbinuj kombinu, musi wejść...
airbox marzenie... kumbinuj kombinu, musi wejść...
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Re: ///M3 3.0 Coupe
Ten dolot jest dedykowany do 3.0 ?
Niebawem ja pokaże co wymyśliłem ale jeszcze musicie poczekać:]
Niebawem ja pokaże co wymyśliłem ale jeszcze musicie poczekać:]
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Można go zamontować do 3.0 jak i do 3.2
W okresie kiedy można było kupić w ASO były dostępne dwa modele. Po zakończeniu produkcji airboxa dedykowanego do 3.0 ten z 3.2 go zastąpił.
Taka jest informacja w katalogu części BMW M3 Gr. A 3,0l + 3,2l
W okresie kiedy można było kupić w ASO były dostępne dwa modele. Po zakończeniu produkcji airboxa dedykowanego do 3.0 ten z 3.2 go zastąpił.
Taka jest informacja w katalogu części BMW M3 Gr. A 3,0l + 3,2l
Re: ///M3 3.0 Coupe
Najlepsze jest to ze w homologacji od a grupy nie ma w ogóle wzmianki o jakimkolwiek dolocie.
Fajne to masz - jakbyś znalazł jeszcze jeden taki to pisz do mnie w ciemno chętnie założe oryginał.
Fajne to masz - jakbyś znalazł jeszcze jeden taki to pisz do mnie w ciemno chętnie założe oryginał.
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
A jak postępy ??? Jak to się sprawuje?? jakieś odczucia, testy wydruki z hamowni?? Cokolwiek????
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
dawaj jakąś aktualizację rutek!
weszło czy nie weszło ?
weszło czy nie weszło ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Jak na razie montaż został wstrzymany. Brak czasu i miejsca żeby wyciągnąć silnik.
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Odświeżę trochę temat. Auto cały czas jest u mnie i jak na 28 letni samochód jeździ się nim bardzo dobrze
Re: ///M3 3.0 Coupe
Nad środkiem można by trochę popracować, chodzi mi głównie o skóry i (to moja prywatna opinia) wizualnie e36 musi mieć: ori radio, względnie taki becker, 18 OBC i brakujący u Ciebie klimatronik. Oprócz tego kozak fajnie Daytona leży, wprawne oko zawsze skuma różnicę vs Techno Słoneczka siedzą idealnie. Mam niemal identycznie zrobionego M-techa w alcantarze. Trzymasz na zawsze?