--==maly==---- pisze:Ja akurat nie palę gumy i nie pałuje auta używam go do jazdy codziennej dla radości z jazdy.
U mnie akurat panewka zaczęła stukać przy spokojnej jeździe.
Z rana przejechałem może z 10km nie przekraczając 3tyś obrotów.
Przy kolejnym ruszeniu ze świateł już słyszałem,że coś jest nie tak.
Co do panewek wg mnie to wada w E-46 była nawet akcja serwisowa.
Moze widocznie miales pecha. Nie wiesz co z nia ktos robil wczesniej, angole znani sa z tego ze np. nie wymieniaja oleju i jezdza na paliwie 95
W E46 do 03r byla wada fabryczna panewek. Tylko jaki to ma zwiazek z E36? Zaden.
--==maly==---- pisze:Co do 300V Competition to chyba olej 15w50 ja jednak wole coś o oznaczeniu 10w60.
A powiedz jak z czystością Motula zachowuje przejrzystość czy szybko ciemnieje?
Motul bardzo dlugo zachowuje przejrzystosc i nie ciemnieje ( odporny na spalanie )
Moge Ci dac pewien przyklad.
Znajomy zrobil remont w 911, mial zly, za rzadki olej, poszla panewa..
Po zrobieniu silnika i dotarciu go, zlalismy go 300V competition.
Auto zrobilo 3 tys km na pelnym ogniu. Olej byl przejrzysty jak miod , nie spalony.
Jezdzil nim pozniej przez ponad rok, i nie bylo zadnych problemow, a auto dostawalo ognia non stop. Wlasciwie jego jazda nie roznila sie niczym od wyscigu
Uzywam motula od 5lat, nigdy mnie ten olej nie zawiodl i nigdy nie zmienie go na inny.
Znajomy posiada M3 E36 DTM, ktorym scigal sie w WSMP (Wyscigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski) silnik S14 b25 380PS, jedna z 3 sztuk na swiecie. Auto jezdzi na MOTULU.