1700 pln.MP pisze:Ile płacisz za amorki jesli można wiedzieć?Marcin_Os pisze:
Tak przy okazji, amortyzatory Koni Sport i Powerflex w drodze .
M3 3.0
Re: M3 3.0
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
To ten koleś był http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=559868Tomas_M5 pisze:a co dolegało tym srubom?? masz moze kontakt do goscia z allegro? jesli to był nowy produkt to cena mega dobra, u nas chcą za taką 800.Marcin_Os pisze:Rozpórka kosztowała jakieś +/- 300 pln, wyszukałem ją na allegro. Musiałem przerobić śruby kontrujące bo średnio pasowały. Teoretycznie to carbon i wyrób Wiechers'a. Generalnie nie ma dużej zmiany w prowadzeniu auta.
Wtedy miał wyprzedaż
Śruby były za szerokie, nie dało się założyć rozpórki z tymi śrubami, po założeniu mniejszych wszystko jest ok.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
W końcu po trzech tygodniach oczekiwania przyszły PowerFlex'y.
W przyszłym tygodniu zostaną zamontowane do auta razem z nową pompą paliwa.
W przyszłym tygodniu zostaną zamontowane do auta razem z nową pompą paliwa.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
ile za te flexy?? i skąd to ze tak długo?? napisz jaki efekt, tez mam wrazenie ze w E36 dupa jakos dziwnie pływa, wydaje sie taka miekka.
Re: M3 3.0
Przyjechały z GB ale i tak coś za długo szły. Normalnie to max dwa tygodnie. Ja płaciłem ok. 600 pln za gumy na przednie i tylne wahacze.Tomas_M5 pisze:ile za te flexy?? i skąd to ze tak długo?? napisz jaki efekt, tez mam wrazenie ze w E36 dupa jakos dziwnie pływa, wydaje sie taka miekka.
Samochód zrobił się wyraźnie sztywniejszy, czuć sztywność całego zawieszenia, jeździ się bardzo fajnie.
Teraz brakuje mi tylko stabilizatorów .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
X-brace w drodze
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
no no Os_ szaleje
Re: M3 3.0
Jeszcze muszę tylko stabilizatorów poszukać i będzie full w temacie zawieszenia.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=G6m2tODfsg4
jak dla mnie bardzo kulturalnie i ładnie Nie tak dresiarsko jak u mnie
jak dla mnie bardzo kulturalnie i ładnie Nie tak dresiarsko jak u mnie
Re: M3 3.0
A jednak skusiłeś sięMarcin_Os pisze:Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
Re: M3 3.0
Skusiłem ale nie na ten o którym rozmawialiśmyMP pisze:A jednak skusiłeś sięMarcin_Os pisze:Tłumik końcowy Bastuck w drodze.
Coś w tym stylu, tylko na filmie masz jakiąś wersje z US.MaRoS pisze:coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=G6m2tODfsg4
jak dla mnie bardzo kulturalnie i ładnie Nie tak dresiarsko jak u mnie
Bardziej będzie podchodziło pod to - http://www.youtube.com/watch?v=2Yc4Kr_0wvc
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
X-brace z bliska:
I jeszcze taki mały lansik, znaczek na listwę z M3GT (zdjęcie z komórki)
I jeszcze taki mały lansik, znaczek na listwę z M3GT (zdjęcie z komórki)
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Jaką rolę spełnia X-brace? Dodatkowe usztywnienie?
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG
E85 M54B306S3 mit SG
Re: M3 3.0
Makinen pisze:Jaką rolę spełnia X-brace? Dodatkowe usztywnienie?
tak. w standardzie jest to w cabrio, mozna załozyc do zwykłej zeby usztywnic.