M3 3.0

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Idzik » wt paź 02, 2012 21:14

Wpadaj do mnie po klape !

Bo skoroduje jeszcze :wink:

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt paź 02, 2012 22:36

A wpadnę, i tak może temat do Ciebie będę miał :)
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » śr mar 20, 2013 23:40

Takie same pytania zadałem w innych wątkach interesujących mnie mocnych M3, także proszę o wyrozumiałość.

Jak się ma auto? Możesz opowiedzieć się jak się sprawuje? Jak zadowolenie z jazdy, użytkowania? ? Dzieje się coś?

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » czw mar 21, 2013 23:36

:smile:

Generalnie z silnikiem nie dzieje się absolutnie nic. Auto zapierdziela i jest git, choć czasem już robi się za mało. Jakiś czas temu nawet pociągnąłem ją do 280 km/h.
Auto było i jest "nerwowe" ale ja to lubię więc zadowolenie mam ogromne, jedyne czego mi brakuje to ALS :twisted: . Aktualnie stoi ze zmielonym dyfrem i zużytym sprzęgłem. :sad: Nie mam czasu, mam jeszcze Imprezę STI i robię tam mały remoncik, jak skończe zajmę sie eMą.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » pt mar 22, 2013 01:51

Jak coś Osik to mam lekko luźny dyfer więc możemy się dogadać :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » pt mar 22, 2013 16:07

Dzięki za info :) no to widzę, że silnik zdrowy :)
Przypomnij jakie to robisz czasy 100-200 i ile waży Twoje auto?

Rozeznawałeś już sprawę zrobienia ALS? Michał by się tego podjął?
Ostatnio zmieniony pt mar 22, 2013 16:12 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.

--==maly==----
Posty: 2330
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: --==maly==---- » pt mar 22, 2013 16:11

Ja wiem,że to nie forum o subaru ale możesz powiedzieć co Cię zafascynowało w tym wozie po tylu emkach,że się zdecydowałeś na STI?
I jak wrażenia jak koszty jak awaryjność?
Chodzi mi od dłuższego czasu takie auto po głowie i ciekawe było by porównanie do emek a trochę tych samochodów miałeś.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pt mar 22, 2013 23:36

Maros pisze:Jak coś Osik to mam lekko luźny dyfer więc możemy się dogadać
pomyślimy :)
Venom pisze:Przypomnij jakie to robisz czasy 100-200 i ile waży Twoje auto?

Rozeznawałeś już sprawę zrobienia ALS? Michał by się tego podjął?
Nie mam pojęcia, nigdy nie ważyłem.
100 - 200 - 8.9s
ALS - na ecumasterze nie jest to łatwo zrobić, Michał coś sobie w głowie poukładałe, wiec zobaczymy, jak się jakoś pozbieram to pojadę, ale to pewnie dopiero w wakacje.
--==maly==---- pisze:Ja wiem,że to nie forum o subaru ale możesz powiedzieć co Cię zafascynowało w tym wozie po tylu emkach,że się zdecydowałeś na STI?
I jak wrażenia jak koszty jak awaryjność?
Chodzi mi od dłuższego czasu takie auto po głowie i ciekawe było by porównanie do emek a trochę tych samochodów miałeś.
Zawsze chciałem mieć, to po 1. Po 2, strasznie mnie jara jazda po innych nawierzchniach niż równy asfalt :-P . Po 3 4x4 i śnieg (i nie w tym sensie, że dla bezpieczeństwa :twisted: ).
Akurat ja kupiłem samochód już porobiony, 425 KM, szpery, zawieszenie, hamulce, itd. Więc jakoś to nawet jedzie. Wrażenia są, jest oczywiście ogólnie wolniejsze niż M3, z dołu nie jedzie w ogóle.
Awaryjność, hmm, właśnie robię remont silnika bo się paneweczka obróciła. Akurat w 2.0 STi to podobno standard. Ja już miałem "dobrze" zrobiony silnik ale dobrze okazało się "bardzo chujowo". Teraz robię strokera na 2.2 wiec z dołu powinna być mocniejsza.
Koszty, zrobienie silnika w porównaniu do M3 to "drobne koszty". Tak za 10 - 15.000 przerabiasz swój silnik na 400+ KM na bardzo porządnych podzespołach.
Podsumowując, następne będzie pewnie jakieś EVO.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

chudini3
Posty: 501
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
Auto: GTR 90', CL600 93'

Re: M3 3.0

Post autor: chudini3 » sob lip 11, 2015 10:55

Ktoś się orientuje co się dzieje z projektem?

ODPOWIEDZ