
Każda z tych kresek (większych) to stopnie? Niezłą ma regulacje

Do reguacji kątów.kostek_ja pisze:Widzę że przeróbki idą w najlepszym kierunku. Olać komfort. Ten samochód ma po prostu zapier... . Nic tylko zazdrościć![]()
Oświecisz nas do czego są te regulacje?
haha chyba dawno tego samochodu nie widziałeśkostek_ja pisze:Widzę że przeróbki idą w najlepszym kierunku. Olać komfort. Ten samochód ma po prostu zapier... . Nic tylko zazdrościć![]()
Niestety. Od dawna nie widziałem żadnej eMkiidzik pisze:haha chyba dawno tego samochodu nie widziałeśkostek_ja pisze:Widzę że przeróbki idą w najlepszym kierunku. Olać komfort. Ten samochód ma po prostu zapier... . Nic tylko zazdrościć![]()
Mam doswiadczenie z jazda e46 z mega negatywem i wiem, ze zywotnosc opon sie odrobine zmniejsza, ale to auto juz nie sluzy do jazdy na codzien, wiec nie ma stresu...Dino444 pisze:A wiesz jak przy negatywie wyglada sprawa z zywotnoscia opon???? Czy bedzie to nowe doswiadczenie???
Jak Cię znam to jak sie ustawią to tak zostanąBombel pisze:No chyba o to chodzi w gwincieMarcin_Os pisze:Jak znam życie ustawi raz i tak już zostanie.Dino444 pisze:Teraz Bombel, bedziesz z negatywem na codzien emka smigal??? Dawaj foty jak juz zalozysz ciekaw jestem jak to sie bedze prezentowac.Jak sie trafi po roku w idealne ustawienie to tak zostanie
Jedyna przesada jaka widze na tym zdjeciu to wjazd pod zakaz ruchu
I do tego bylby swiadkiem, jak cudownie sie ta maska zachowuje przy predkosciach >200MaRoS pisze:Jakbyś Osie był w Poznaniu 20 to byś widział to cudeńko na własne oczy... mało tego, mógłbyś być świadkiem jak odpada z niej lusterko i kierunkowskaz na autostradzie