M3 3.0

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pt kwie 16, 2010 23:45

Mario pisze:Powodzenia z projektem.
Trudno uturbia się M3 i wogóle 6 cylindrowe BMW bo mało jest miejsca pod maską.
Sam przerabiałem ten temat ze 4 rzay :)
Jak masz kolektor wydechowy to będzie napewno łatwiej jak nie masz to u Maleckisów pewnie jeszcze leży mój stary kolektor typu top mount.
Czekamy na info z prac.
Będzie down mount, odlew.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Pawlos
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 16:41
Lokalizacja: Poznań

Re: M3 3.0

Post autor: Pawlos » pt kwie 16, 2010 23:48

A mnie ciekawi co innego, czy to auto będzie miało dalej jako taki uliczny charakter czy raczej wybebeszanie, kubły, klatka itp. ?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob kwie 17, 2010 00:13

Pozostałe wszystko seria, cały środek wszystko zostaje, może ewentualnie założę kubły.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: M3 3.0

Post autor: Inur » sob maja 29, 2010 22:52

Kolego do Twojego auta można chodzić na grzyby :-D

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob maja 29, 2010 23:18

Słyszałem :neutral: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn sie 02, 2010 23:09

Małymi kroczkami coś zaczyna się dziać. Meleckisy uruchomiły auto, narazie oczywiście wolossący, teraz silnik jest docierany i pokonuje kilometry.

Szukamy teraz odpowiedniej turbiny.
Zamawiam kolektor wydechowy Treadstone, żeliwny.
Obrazek

Jak będą kolejne wieści i postepy z prac nad autem będę informował.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: rypik » pn sie 02, 2010 23:19

Trzymam kciuki :!:

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Prezes » wt sie 03, 2010 10:17

rypik pisze:Trzymam kciuki :!:
Oj tak! Czekam na "Jej" drugie życie :-D
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: maleckis » wt sie 03, 2010 13:42

Samochód trafił do nas ze źle ustawionym rozrządem i mizernie pracującym silnikiem. Niestety przez dłuższy czas stał nieruszany ze względu na brak środków u Marcina na finansowanie projektu. Rozrząd został złożony od nowa, a usterki wyeliminowane. Silnik obecnie ma kompresję 12bar równo na każdym z cylindrów. Przebieg silnika to na razie 150km. Planujemy po 1 tys. kilometrów i zakupie wszystkich potrzebnych części zabrać się za instalację turbiny. Pozdrawiam.
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » śr sie 04, 2010 21:36

Odebrałem Wastegate Tial V44.
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » pt sie 06, 2010 22:27

Rozumiem że źle ustawiony rozrząd to wina poprzedniego mechanika czy może też być jakaś inna przyczyna?

Tak z ciekawości nad jakim turbo myślisz?? GT3071r czy coś mniejszego lub większego ? :cool: :wink:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz sie 08, 2010 20:23

XXX pisze:Rozumiem że źle ustawiony rozrząd to wina poprzedniego mechanika czy może też być jakaś inna przyczyna?
Tak.
XXX pisze:Tak z ciekawości nad jakim turbo myślisz?? GT3071r czy coś mniejszego lub większego ?
Turbo już wymyślone, hybryda Holseta HX40 z HX35.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn sie 09, 2010 17:11

Doszły następne części.

Nowy Intercooler 450x300x76, średnica wejść 3"
Obrazek

Manual Boost Controler
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

gregor400
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 00:04
Lokalizacja: mazowieckie

Re: M3 3.0

Post autor: gregor400 » pn sie 09, 2010 19:19

brales sie kiedys z m3 e36 evo 3.2 ? zastanawiam sie w przyszlosci nad kupnem m3 e36 najchetniej sedan i jestem ciekawy jaka jest roznica ,a moze przepasc miedzy 3.0 i 3.2? jakie czasy robisz powtarzalnie ,a jakie robi stockowe 3.2?

Awatar użytkownika
superauto
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 03, 2010 20:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: superauto » pn sie 09, 2010 21:18

Napewno większość osób to wie ale:
Bmw M3 3.2 ma 5.5s 0-100, a M3 3.0 6.0s, więc różnica jest bardziej znacząca niż między E36 evo a E46 5.2s, no i dla samego faktu że to pierwsza seryjna Bawarka mająca ponad 100KM z litra pojemności.
Co do czasów to ja zrobiłem Estorilkiem dopiero 200km (zarejestrowało się w PT )
Jak ogarne troche (a w poruwnaniu z e36 328 zapowiada sie przednia zabawa) to spróbuje pochwalić się jakimś czasem. Ale przyznam że bardziej jestem spocony tym jak bierze zakręty niż tym jak przyspiesza a w tym te dwa autka już pewnie się nie różnią.
NARESZCIE JĄ MAM I NIKOMU NIE ODDAM

ODPOWIEDZ