A można wiedzieć dlaczego zdecydowałeś się w końcu na turbo?Marcin_Os pisze:Kompresora nie będzie, będzie turbo.
M3 3.0
Re: M3 3.0
Re: M3 3.0
Przede wszystkim znalazła się osoba, która to ogarnie od początku do końca bez żadnych nie wiadomych i błądzenia we mgle.
Druga sprawa to wtopa z obecnym kompresorem, mocno utrudniony i kosztowny dostęp do części zamiennych, duże ryzyko, że coś z nim nie wyjdzie.
Druga sprawa to wtopa z obecnym kompresorem, mocno utrudniony i kosztowny dostęp do części zamiennych, duże ryzyko, że coś z nim nie wyjdzie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
W takim razie mógłbyś zdradzić jaką mocą dysponowały auta w podobnej specyfikacji, jakie jest docelowe ciśnienie doładowania? Oraz co będzie z komputerem? Seryjny ogarnie czy trzeba zmieniać?Marcin_Os pisze:od początku do końca bez żadnych nie wiadomych i błądzenia we mgle.
Re: M3 3.0
Okolice 500 KM, ponad 1 bar, komputer piggy back.kostek_ja pisze:W takim razie mógłbyś zdradzić jaką mocą dysponowały auta w podobnej specyfikacji, jakie jest docelowe ciśnienie doładowania? Oraz co będzie z komputerem? Seryjny ogarnie czy trzeba zmieniać?Marcin_Os pisze:od początku do końca bez żadnych nie wiadomych i błądzenia we mgle.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
No to ładnie się zapowiada, oficjalnie to trzecie M Turbo w Wawie po Piotrku ( PMN ) i byłym BMW Stana
Takie pytanie z ciekawości
auto będziesz robił w Wawie czy gdzieś dalej w Polske ruszasz? 
Takie pytanie z ciekawości


- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
Byłe BMW Stana to nie było MXXX pisze:oficjalnie to trzecie M Turbo w Wawie po Piotrku ( PMN ) i byłym BMW Stana

Re: M3 3.0
W Warszawie nie ma jeszcze żadnego E36 z doładowaniem. PMN-a jest na podobny etapie do mojego, a Stana to nie M i inna bajka.XXX pisze:No to ładnie się zapowiada, oficjalnie to trzecie M Turbo w Wawie po Piotrku ( PMN ) i byłym BMW Stana
Takie pytanie z ciekawościauto będziesz robił w Wawie czy gdzieś dalej w Polske ruszasz?
Auto całe wyrusza w Polskę na dokończenie i wystrojenie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Czyżby do poznania?
Re: M3 3.0
Jo.Inur pisze:Czyżby do poznania?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
No to wszystko się złożyło do kupy. Polecam, chłopaki wiedzą co robią.
Re: M3 3.0
Samochód zawiozłem do Maleckisów:
Lista rzeczy do zrobienia:
Elektronika:
- podłączenie wskaźników
- podłączenie pompy paliwa walbro
- podłączenie ecumastera
- podłączenie map sensora
- strojenie
Pozostałe:
- założenie kolektora wydechowego
- założenie turbosprężarki
- stworzenie łapy pod silnik po stronie wydechowej
- zrobienie downpipe'u
- zrobienie reszty wydechu do tłumika końcowego
- zrobienie orurowania dla wastegate
- zrobienie dolotu przed turbosprężarką
- zrobienie dolotu od turbosprężarki do intercooler'a
- przerobienie kolektora ssącego
- zrobienie przewodu do smarowania turbosprężarki (ewentualnie do chłodzenia wodą także)
- podłączenie MBC, przewodów z podciśnieniami itp.
- zrobienie i podłączenie oil catch can
- zdjęcie miski olejowej
- zaspawanie obecnego otworu na spływ oleju i wspawanie nowego
Lista rzeczy do zrobienia:
Elektronika:
- podłączenie wskaźników
- podłączenie pompy paliwa walbro
- podłączenie ecumastera
- podłączenie map sensora
- strojenie
Pozostałe:
- założenie kolektora wydechowego
- założenie turbosprężarki
- stworzenie łapy pod silnik po stronie wydechowej
- zrobienie downpipe'u
- zrobienie reszty wydechu do tłumika końcowego
- zrobienie orurowania dla wastegate
- zrobienie dolotu przed turbosprężarką
- zrobienie dolotu od turbosprężarki do intercooler'a
- przerobienie kolektora ssącego
- zrobienie przewodu do smarowania turbosprężarki (ewentualnie do chłodzenia wodą także)
- podłączenie MBC, przewodów z podciśnieniami itp.
- zrobienie i podłączenie oil catch can
- zdjęcie miski olejowej
- zaspawanie obecnego otworu na spływ oleju i wspawanie nowego
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
W jaką moc celujesz 500? 

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 3.0
Są doładowane E36 przynajmniej 2sztuki 325 i 323 ale o żadnym doładowanym ///M nie słyszałem.Marcin_Os pisze: W Warszawie nie ma jeszcze żadnego E36 z doładowaniem.
Re: M3 3.0
Te okolice właśnie.XXX pisze:W jaką moc celujesz 500?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Powodzenia z projektem.
Trudno uturbia się M3 i wogóle 6 cylindrowe BMW bo mało jest miejsca pod maską.
Sam przerabiałem ten temat ze 4 razy
Jak masz kolektor wydechowy to będzie napewno łatwiej jak nie masz to u Maleckisów pewnie jeszcze leży mój stary kolektor typu top mount.
Czekamy na info z prac.
Trudno uturbia się M3 i wogóle 6 cylindrowe BMW bo mało jest miejsca pod maską.
Sam przerabiałem ten temat ze 4 razy

Jak masz kolektor wydechowy to będzie napewno łatwiej jak nie masz to u Maleckisów pewnie jeszcze leży mój stary kolektor typu top mount.
Czekamy na info z prac.
Ostatnio zmieniony pt kwie 16, 2010 23:56 przez Mario, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.