M3 3.0
Re: M3 3.0
Gdzieś czytałem na anglojęzycznej stronie, że TWS jest do M kiedy eksploatuje się go na wysokich obrotach i krótko mówiąc-żyłuje. Wynikało z tego że dopiero wtedy jest on idealny. Ale nie pamiętam gdzie to czytałem. Jeżeli Wam zależy to postaram się poszukać. Do jazdy hmm miejskiej nie był zalecany, tzn nie mieli nic przeciwko, ale nie spełniał się idealnie w takich warunkach.
pozdrw
P.S. to chyba było na M5 board
P.S.1 A tak w ogóle to nie jest tak że TWS jest do silników M5(to mnie konkretnie interesowało) do momentu liftu? Tak pisze na pudełku chyba.
pozdrw
P.S. to chyba było na M5 board
P.S.1 A tak w ogóle to nie jest tak że TWS jest do silników M5(to mnie konkretnie interesowało) do momentu liftu? Tak pisze na pudełku chyba.
Re: M3 3.0
BMW zaleca go tylko do M5 E-39 do 2000 roku, potem zwykły 5w-40 chyba.DrOpsik pisze: P.S.1 A tak w ogóle to nie jest tak że TWS jest do silników M5(to mnie konkretnie interesowało) do momentu liftu? Tak pisze na pudełku chyba.
Re: M3 3.0
Ja do E36 lalem Motula i nie bylo zadnych problemow. Ani na zimnym ani na rozgrzanym silniku nie bylo slychac vanosa. Oleju nie pobierala i trzymal przejrzystosc praktycznie do samej wymiany. Oczywiscie w porownaniu z tym co spuscilem pzy pierwszej wymianie. Wymienialem co 8-9tys.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M3 3.0
Na pudełku TWS'a jest napisane "specialy for M-series engeines". Nie jest już oczywiście napisane, czy do M3 E36 czy do M3 E90, raczej sugerował bym się że do nowszych konstrukcji. M5 E60 tak czy inaczej bierze olej, więc czy on aż tak uszczelnia silnik to nie wiem.Tomas_M5 pisze:BMW zaleca go tylko do M5 E-39 do 2000 roku, potem zwykły 5w-40 chyba.DrOpsik pisze: P.S.1 A tak w ogóle to nie jest tak że TWS jest do silników M5(to mnie konkretnie interesowało) do momentu liftu? Tak pisze na pudełku chyba.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7021858
http://www.makomiracing.pl/sklep/produc ... af57a03e33
mnie interesowało M5 e39 ponieważ takie mam i pisze że do liftu. Wszędzi piszą że do września 2000
http://www.makomiracing.pl/sklep/produc ... af57a03e33
mnie interesowało M5 e39 ponieważ takie mam i pisze że do liftu. Wszędzi piszą że do września 2000
- listek
- Posty: 460
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: M3 3.0
a ja lałem do swojej 328 Valvoline VR1 10w/60 i byłem zadowolony i teraz do m3 3.0 też leje taki sam
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
Re: M3 3.0
Kolektory wydechowe.



jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 3.0
Ja już się nie moge doczekać co z tego wyjdzie jak Marcin ukończy projekt będzie sto pytań do bo też mi się marzy taki kompresorek.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
Mały spyshot



Re: M3 3.0
Zamówiłem N grupowe poduszki skrzyni biegów.
Ciekawostka, do grupy N zostały homologowane poduszki skrzyni biegów takie jakie są wkładane do E36 i E34 z silnikami sześcio cylindrowymi ale nie do M i tylko do wersji krajowych na rynek japoński.
Jak odbiorę to zrobie fotki.
Ciekawostka, do grupy N zostały homologowane poduszki skrzyni biegów takie jakie są wkładane do E36 i E34 z silnikami sześcio cylindrowymi ale nie do M i tylko do wersji krajowych na rynek japoński.
Jak odbiorę to zrobie fotki.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 3.0
Hmm ciekawe z jakiej przyczyny Japończycy mieli mocniejsze poduchy.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 3.0
Marcin pokaż jakieś fotki co się z autem dzieje jestem cholernie ciekawy jak i kiedy to będzie jeździć.
Re: M3 3.0
Narazie nie ma co pokazać, wiele się nie zmieniło, auto przewiozłem do innego warsztatu gdzie będzie dokańczane, niedługo jedzie na montaż intercolerra i kompresora, spawanie rurek i kolektora dolotowego.--==maly==---- pisze:Marcin pokaż jakieś fotki co się z autem dzieje jestem cholernie ciekawy jak i kiedy to będzie jeździć.
Zakupiłem dwie opony 18, pójdą na przód do lansu po mieście. Michelin Pilot Sport Cup.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 3.0
Kiedy przewidujesz koniec prac na wakacje zdążysz?
Re: M3 3.0
Na wakacje zdążę, po majówce nawet ma jakoś tam zacząć jeździć.
Jeszcze trochę pracy jest, będzie zupełnie inna chłodnica wody którą trzeba zrobić od podstaw, będzie też inna chłodnica oleju w innym miejscu.
Jeszcze trochę pracy jest, będzie zupełnie inna chłodnica wody którą trzeba zrobić od podstaw, będzie też inna chłodnica oleju w innym miejscu.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2