M3 3.0
Re: M3 3.0
Jeździłem na TWS. Regulacja zaworów nie była potrzebna, jakieś dwa misiące temu były sprawdzane i wszystko było tak jak trzeba.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Głowica poszła do złożenia.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Zamawiam:
Kute tłoki Wiseco
Uszczelka pod głowicę Cometic
Szpilki ARP
Kute tłoki Wiseco
Uszczelka pod głowicę Cometic
Szpilki ARP
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Głowica wróciła z naprawy.
Teraz czekam tylko na tłoki i składamy klocka.
Teraz czekam tylko na tłoki i składamy klocka.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
I jak tam prace nad silnikiem? Moze jakies fotki ze skladania go. Ile trwa zlozenie takiego silnika?
PeAcE, LovE and ///M
Re: M3 3.0
Silnik narazie sobie leży i się wietrzy
Tłoki jeszcze nie przyszły z US, pewnie z miesiąc jeszcze.

Tłoki jeszcze nie przyszły z US, pewnie z miesiąc jeszcze.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Szpera powróciła ze świata zmęczonych mostów. Teraz ma 40%
.
Zamówiłem też Powerflexy do mocowań tylnego wózka, wcześniej ich nie miałem.

Zamówiłem też Powerflexy do mocowań tylnego wózka, wcześniej ich nie miałem.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Słupek na wskaźniki.
Wtryskiwacze SIEMENS 630cc.


Wtryskiwacze SIEMENS 630cc.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
Fajnie Ci że możesz mieć wskaźniki w słupku. Jakie planujesz założyć?
Re: M3 3.0
Jeszcze nie wiem dokładnie gdzie wszystko zmieszcze, chcę boost, egt, afr, ciśnienie oleju, no i w moim przypadku dodatkową temperaturę oleju
.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Boost ?! To będzie turbo ?
A ja byłem pewny, że robisz "wzmocnioną" serię
Gdzie Marcinie regenerowałeś szperę ?

A ja byłem pewny, że robisz "wzmocnioną" serię

Marcin_Os pisze:Jeszcze do końca nie wiem, chyba seria.

Gdzie Marcinie regenerowałeś szperę ?
Re: M3 3.0
IdzikIdzik pisze:Boost ?! To będzie turbo ?![]()
A ja byłem pewny, że robisz "wzmocnioną" serię![]()
Marcin_Os pisze:Jeszcze do końca nie wiem, chyba seria.![]()
Gdzie Marcinie regenerowałeś szperę ?

Szperę mi robił Daniel FW.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Intercooler.
Pierwsza część pierdółek.



Pierwsza część pierdółek.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
polecam zanodowac intercooler. Sleeper będzie 

Re: M3 3.0
Nie udało się wylicytować kompresora na ebay'u
no ale nic straconego
za to zamówiłem kute korby

no ale nic straconego

za to zamówiłem kute korby

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2