M3 3.0

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » ndz sie 29, 2010 22:39

Widze robota idzie :wink: bardzo ładne spawy mi się podobają :grin: tłumik końcowy to jakaś domowa robota czy kupowany??

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Prezes » ndz sie 29, 2010 23:39

Wydech na jeden komin? Skromnie coś ;)
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz sie 29, 2010 23:42

XXX pisze:tłumik końcowy to jakaś domowa robota czy kupowany??
No spawy, fakt, pierwsza klasa, wydech kupowany.
Prezes pisze:Wydech na jeden komin? Skromnie coś
Nie był bym sobą gdybym coś takiego zostawił :razz: . Na chwilę obecną tak będzie, żeby było można normalnie wystroić samochód, później się coś oczywiście wymyśli :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Prezes » ndz sie 29, 2010 23:43

Marcin_Os pisze:
Prezes pisze:Wydech na jeden komin? Skromnie coś
Nie był bym sobą gdybym coś takiego zostawił :razz: . Na chwilę obecną tak będzie, żeby było można normalnie wystroić samochód, później się coś oczywiście wymyśli :wink: .
Już jestem spokojniejszy :-D
Jaką moc szacujecie finalnie?
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz sie 29, 2010 23:55

Prezes pisze:Jaką moc szacujecie finalnie?
Wielka niewiadoma, ma być bezpiecznie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » pn sie 30, 2010 01:28

Myślę że pojawi się 5 z przodu :wink: :wink: jak nie na samym początku to pewnie z czasem się podstroi :wink:


Ten Holset ile może nadmuchać ? doładowanie/moc?


Może nie doczytałem, jak tak to przepraszam, ale jakie sprzęgło masz u siebie ?

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: maleckis » pn sie 30, 2010 08:48

Spawy Jacka Sobczaka, jesteśmy ich wielkimi fanami.

Podobna do Marcina HX40 turbina Holset w 2JZ-GTE, które mieliśmy okazję stroić, potrafiło załadować nawet i 1.6bar boostu – także potencjał jest.
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn sie 30, 2010 12:17

Przewód do smarowania turbiny.
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Marcin86
Posty: 190
Rejestracja: czw gru 25, 2008 13:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin86 » pn sie 30, 2010 19:16

Prezes pisze:Wydech na jeden komin? Skromnie coś
Nie był bym sobą gdybym coś takiego zostawił :razz: . Na chwilę obecną tak będzie, żeby było można normalnie wystroić samochód, później się coś oczywiście wymyśli :wink: .

Ja bym zostawił 1 rurke, taki sedanik będzie wyglądał bardzo niepozornie, no i obowiązkowo 316i na klapie :D

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Prezes » pn sie 30, 2010 21:01

Marcin86 pisze:
Prezes pisze:Wydech na jeden komin? Skromnie coś
Nie był bym sobą gdybym coś takiego zostawił :razz: . Na chwilę obecną tak będzie, żeby było można normalnie wystroić samochód, później się coś oczywiście wymyśli :wink: .

Ja bym zostawił 1 rurke, taki sedanik będzie wyglądał bardzo niepozornie, no i obowiązkowo 316i na klapie :D
Błagam... nie proponujcie nawet takich rzeczy... :evil:
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Camil » pn sie 30, 2010 21:06

A co ma sobie TURBO napisac?

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » pn sie 30, 2010 21:46

Hehe apropo akcentów 316i to można od razu zdjąć M-kowe zderzaki, pomalować IC na czarno żeby mniej rzucał się w oczy itp itp :wink: :wink: ale według mnie M-ka musi pozostać M-ką,

M3 E36 w sedanie nawet z pełnym pakietem M i tak i tak jest nie pozorna :cool:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt sie 31, 2010 13:03

Obrazek
Obrazek
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

rutek
Posty: 163
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
Auto: ///M3 E36 Coupe
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: rutek » wt sie 31, 2010 14:07

Mam pytanie dotyczące gumowych zatyczek na przepustnicy normalnie są przytrzymywane przez podciśnienie, a czy w przypadku doładowania one nie wystrzelą?

Pozdrawiam

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: maleckis » wt sie 31, 2010 16:29

Nigdy nie mieliśmy z nimi problemów. W M3 Turbo Krismax'a na 1.2bar nie wyskoczyły ani razu. Pozdrawiam.
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

ODPOWIEDZ