M3 E30 SPORT EVO

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Bombel » śr lis 04, 2009 11:34

Z opisu wynika, że vin jest od zwykłej m3 e30, a nie od M3 e30 Sport EVO. Dobrze rozumuję??
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » śr lis 04, 2009 11:37

tak vin jest od zwykłej i tak jest zarejestrowany
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Bombel » śr lis 04, 2009 12:48

No to stąd ta okazyjna cena, bo trudno tutaj mowić, że to limitowana do 600szt. seria Sport Evo. Jest to zwykłe M3 e30 "dozbrojone" w dodatki ze Sport Evo.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » śr lis 04, 2009 13:26

nic bardziej mylnego...
moje sport evo nie rózni się żadnym detalem od innego sport evo (poza lakierem) jest kompletne no chyba ,że myślisz o takich drobiazgach jak na przykład dołożony wał za 25 tys DM :mrgreen: czy inne pierdoły

teoretyzowanie na forum to wiesz....
wszystkie szczegóły podczas "wizji lokalnej" na miejscu tylko dla zainteresowanych kupnem

mam kilka ofert z zachodu ale chciałbym,żeby została w Polsce więc poczekam ,nie spieszy się
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Marcin_Os » śr lis 04, 2009 19:49

Wiem, że w ogłoszeniu napisane jest:
ravaglia pisze:o motywy sprzedaży nie pytamy także
ale kurde jakos nie mogę, ciekaowść mnie zjada.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Bombel » śr lis 04, 2009 21:26

ravaglia pisze:nic bardziej mylnego...
moje sport evo nie rózni się żadnym detalem od innego sport evo (poza lakierem) jest kompletne no chyba ,że myślisz o takich drobiazgach jak na przykład dołożony wał za 25 tys DM :mrgreen: czy inne pierdoły

teoretyzowanie na forum to wiesz....
wszystkie szczegóły podczas "wizji lokalnej" na miejscu tylko dla zainteresowanych kupnem

mam kilka ofert z zachodu ale chciałbym,żeby została w Polsce więc poczekam ,nie spieszy się
Źle mnie zrozumiałeś. Ja oczywiście nie neguję posiadania przez Ciebie kompletnej wersji Sport Evo, jednakże trudno mówić o takim aucie oryginalne Sport Evo. Wszelaki tuning, zrobiony w aucie (typu wał i tłoki) oczywiście działa na korzyść tego auta, no może z wyjątkiem pewnych stylistycznych drobiazgów, ale nie o tym mowa. Jakby to było Sport Evo z vinem od Sport Evo to już dzisiaj bym u Ciebie zawitał z pieniążkami i myślę, że byśmy się dogadali, jednak poczułbym pewny niedosyt kupując M3 e30 Sport Evo, które po wklepaniu vinu w jakikolwiek dekoder okazuje się "zwykłym" M3 e30 nawet rocznikiem nie pasującym do oryginalnej daty produkcji tej jakże unikatowej serii.
To tak, jak z M3 CSL. Czysto teoretycznie ze zwykłej M3 e46 można zrobić CSLa przy odpowiednim nakładzie finansowym, jednak, czy to będzie CSL?? Albo podając bardziej namacalny przykład teoretycznie ze zwykłej 520 e39 też można zrobić auto w 100% odpowiadające BMW m5 e39, ale czy to znaczy, że to auto robi się M5?? Pozostaje pewien niedosyt...

BTW: szkoda, że pozbywasz się auta, bo jak mniemam było w odpowiednich rękach, na szczęście cena jest wysoka i zapewne trafi też w odpowiednie ręce.
Marcin_Os pisze:Wiem, że w ogłoszeniu napisane jest:
ravaglia pisze:o motywy sprzedaży nie pytamy także
ale kurde jakos nie mogę, ciekaowść mnie zjada.
ravaglia pisze: przybyło mi w garażu m.in testarossa i cóż zrobić...
Marcin, koledze się po prostu klasyki w garażu nie mieszczą ;)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » śr lis 04, 2009 22:40

Marcin_Os pisze:Wiem, że w ogłoszeniu napisane jest:
ravaglia pisze:o motywy sprzedaży nie pytamy także
ale kurde jakos nie mogę, ciekaowść mnie zjada.
przybyły auta z Californii w sumie osiemset koni więc muszę z czegoś zrezygnować...
decyzja nie była łatwa, bo to kawałek mojej historii i wiele pasji włożonej...
ale może trafi do kogoś kto to doceni i nie zniszczy

>bombel
widzę ,że drążysz temat.... :grin:
ale się mylisz,bo to naprawdę sport evo prócz lakieru ,do którego przecież można wrócić w każdej chwili
owszem według vinu pozostaje emką z 1988 ale tylko.... według vinu
a jezdzimy autem a nie dekoderem
inna sprawa,że to auto z takim doposażeniem jest już znacznie czymś więcej
mało tego jest unikalne i niepowtarzalne bo obecnie bez względu na oferowane pieniądze podzespoły w nim założone są po prostu nieosiągalne
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Dino444 » czw lis 05, 2009 01:21

ravaglia pisze:>bombel
widzę ,że drążysz temat....
ale się mylisz,bo to naprawdę sport evo prócz lakieru ,do którego przecież można wrócić w każdej chwili
owszem według vinu pozostaje emką z 1988 ale tylko.... według vinu
a jezdzimy autem a nie dekoderem
inna sprawa,że to auto z takim doposażeniem jest już znacznie czymś więcej
mało tego jest unikalne i niepowtarzalne bo obecnie bez względu na oferowane pieniądze podzespoły w nim założone są po prostu nieosiągalne
Niestety i ja sie z tym nie zgadzam. Chocbys nie wiem jak bys to auto jeszce doposarzyl to itak z fabryki wyszlo jako zwykle M3. To tak jak ja bym pozbieral z ebaya, allegro i inne nieosiagalne czesci w ASO do np M5 touring i zarzucil to do 525tds kombi. A potem bym probowal sprzedac jako ori M5 i dal cene powiedzmy 15% mniej niz te auta chodza na zachodzie z malym przebiegiem? Ja czulbym jakis niedosyt. Auto jest kozak i niepowtarzalne (np kolor ;) ) ale nie oszukujmy sie piszac ze to jest sport evo bo nim nie bedzie w 100% nigdy niestety.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: boogie » czw lis 05, 2009 02:38

Panowie, luknijcie po ile latają na Mobile VINowe SportEvo :)
Właściciel wie to o czym piszecie, dlatego też cena jest niższa o konkretny procent niż za SportEvo fabryczne.
Pozdrówka!

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Dino444 » czw lis 05, 2009 09:50

Wiem boogie i do tego się tez mój post odnosi. Ta sztuka niewątpliwie jest niepowtarzalna ale niestety to nie sport evo i tyle. Oczywiście życzę jak najbardziej udanej sprzedaży do odpowiednich rak.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » sob lis 07, 2009 10:22

moje auto jest kompletnym w 100% egzemplarzem sport evo,jednym z tych 600 wyprodukowanych
nie jest składakiem,do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz
ponieważ według vinu jest to emka z 1988 wiec nie jest eksponatem muzealnym
trafnie to ujął boogie -to nievinowe sport evo :-)
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Venom » sob lis 07, 2009 13:53

ravaglia pisze:moje auto jest kompletnym w 100% egzemplarzem sport evo,jednym z tych 600 wyprodukowanych
nie jest składakiem,do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz
ponieważ według vinu jest to emka z 1988 wiec nie jest eksponatem muzealnym
trafnie to ujął boogie -to nievinowe sport evo :-)
Wg mnie sam zaprzeczasz swoim slowom piszac tego posta.
Jak postepy w sprzedazy ?

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » sob lis 07, 2009 14:06

dajmy sobie już spokój z tym jest nie jest ....ja zostaję przy swoim
odnosnie sprzedazy to jest już sprzedane do Niemiec ale tylko w wypadku jeżeli nikt NIE KUPI w Polsce do końca roku.
więc oferta jest nadal aktualna
zawarłem taki układ z jednym Hansem :grin: musi dać sobie na wstrzymanie
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Venom » sob lis 07, 2009 15:34

ravaglia pisze:dajmy sobie już spokój z tym jest nie jest ....ja zostaję przy swoim
:):)
ravaglia pisze:odnosnie sprzedazy to jest już sprzedane do Niemiec ale tylko w wypadku jeżeli nikt NIE KUPI w Polsce do końca roku.
więc oferta jest nadal aktualna
zawarłem taki układ z jednym Hansem :grin: musi dać sobie na wstrzymanie
Oczywiscie fajnie byloby jakby auto zostalo w PL, ale prawde mowiac nie wiem czy lepiej dla autka. Takich osob jak Ty jest naprawde niewiele w Naszym kraju. Powodzenia :)

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: jackson » ndz lis 08, 2009 14:37

ravaglia pisze:moje auto jest kompletnym w 100% egzemplarzem sport evo,jednym z tych 600 wyprodukowanych
nie jest składakiem,do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz
To już nie jest reklamą tego auta.
ZJAR

Zablokowany