M3 E30 SPORT EVO

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: czarny8800 » pn lis 09, 2009 00:06

Z całym szacunkiem dla auta, ale chyba w PL nie znajdzie się amator za takie pieniądze kupić E30 M3 prawie jak EVO:)) Szczerze czułbym się oszukany po rozkodowaniu VIN:)
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2063
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Pawel_M3GT » pn lis 09, 2009 22:07

Kiedys Kolega Ravalia czepial sie nie wiedziec czemu, ze moje auto ma zamontowane kilka elementow z modelu GT ( spoiler rozporka itd ), jak on to nazwal "przeszczepionych" :-D
Okazuje sie ze jego E30 ma "przeszczepione" polowe rzeczy , lacznie z tabliczka, ktora nie jest oryginalna i jest wyrobem wlasnej produkcji :-D
Najciekawsze jest to, ze Wlasciciel twierdzil caly czas, ze jest to ORYGINAL M3 Sport Evolution... , a tym czasem to najzwyklejsze E30 M3 :-D
Wartosc kolekcjonerska zwyklego M3.
Swoja droga, moze pojdzie za ta cene jesli rzeczywiscie ma te dodalki, o ktorych byla mowa...

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » pn lis 09, 2009 22:49

proszę, proszę mamy opinię eksperta...
pewnie wszyscy ją wezmą pod uwagę :mrgreen:
podtrzymuje wszystko to co napisałem o aucie
powtarzam że jest to jedyne na świecie cywilne sport evo z kutym a grupowym silnikiem i nie ma od strony technicznej,wizualnej i osiągów nic wspólnego ze stockowym m3
mało tego-charakterystyką silnika i zachowaniem na drodze to też jest już wyścigówką a nie stockowym sport evo
jednak udało mi się tak to wszystko zgrać,że auto nie jest uciązliwe na co dzień i daje przyjemność z jazdy w każdej sytuacji
stan techniczny jest "jak z fabryki"
nigdy też nie twierdziłem,że mój egzemplarz jest do kolekcji muzealnej

p.s. w sumie nie powinienem odpowiadać na to bicie piany ale...... :grin:
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Awatar użytkownika
adams
Posty: 131
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 19:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: adams » wt lis 10, 2009 21:45

sport evo kosztuje w DE 2x tyle ile wystawił kolega ravaglia. za 50k PLN ostatnio było do sprzedania M3 e30 S14B23 które wyglądało jak kupa gnoju, więc sądze, że cena uczciwa za zdrowe M3 e30, traktując nawet konwersje na Sport Evo czy niedostępne dodatki A-grupowe jako zwykly gratis. tym bardziej że właściciel nie ukrywa czym jest auto, w jednych rękach od dawna i to rękach, które wiedziały, jak dbać o to auto.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: boogie » czw lis 12, 2009 11:12

Toz wlasnie to powtorze :)
Ravaglia ceny chce adekwatnej dla tego samocodu....
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
were
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 14:32
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: were » ndz lis 15, 2009 16:40

no jakoś nie mogę pozostawić tego bez komentarza....

wpierw właściciel wypisuje brednie a przy spredaży próbuje delikatnie wyjść z twarzą z tego wszystkiego :)

no ten egzemplaż nigdy nie będzie M3 e30 SPORT EVO ( napewno nie można beszcześcić znaczenia 600 sztuk prawdziwych SPORT EVO )


"do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz" - no z tego to już nie mogłem hehehe, ( wprost - przełożono pewnie wszystkie możliwe części z PRAWDZIWEGO SPORT EVO, które uległo jakiemuś wypadkowi lub innej nieciekawej przygodzie )

auto jest naprawdę zacne ale jak by od początku swojego lansu właściciel nie nazwał "PRAWDZIWYM SPORT EVO z roku 1990" to nie było by wogóle tematu...
Rejestr BMW serii ///M w Polsce

www.bmw-motorsport.pl

OLPO
Posty: 64
Rejestracja: wt lut 10, 2009 17:03
Lokalizacja: Małopolska

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: OLPO » ndz lis 15, 2009 18:35

Panowie dajcie spokój wiadomo można się czepiać wszystkiego ale autko jest warte ceny i wielki plus kolega ravaglia na początku opisu zaznaczył to cyt.Sprzedaje oryginalne M3 E30 z 1988 roku,które na początku lat 90 w Niemczech przeszło kompletną przebudowę na wersje Sport Evolution 1990
Więc wyluzujcie bo dobre m3e30 wiecej kosztuje de
A reklama jest reklamą i nikt z obecnych na forum niejest tak szlachetny jak postać z bajki :-D
Podsumowując będąc bezstronnym bo niejestem na kupnie jest zaznaczone ze niejest to ori ale przypadek najlepiej obrazuje wartość mki w oczach właściciela i jest wpewni uzasadniona czego niemożna powiedzieć o każdym ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Maros » ndz lis 15, 2009 18:40

Skończcie tą bezsensowną dyskusje. Auto jest wystawiona za tyle za ile jest i koniec!

Awatar użytkownika
were
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 14:32
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: were » pn lis 16, 2009 18:07

MaRoS - mi nie chodzi o pieniądze!

To fakt o wygadywaniu wcześniejszych bzdur na temat tego auta.
Rejestr BMW serii ///M w Polsce

www.bmw-motorsport.pl

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: kostek_ja » pn lis 16, 2009 21:14

W BMW Trends jest artykuł o tym samochodzie jako oryginalnym M3 sport evo jednym z 600 sztuk.

Mi też osobiście nie podoba się że właściciel wszędzie mówi że ma oryginalne M3 sport evo mimo że nie ma, a innych za podobne mody próbuje zmieszać z błotem.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2063
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Pawel_M3GT » pn lis 16, 2009 23:11

Mnie dziwi jeszcze jedna rzecz.
Z jednej strony w silniku niby czesci za kilkanascie tysiecy euro, z drugiej :
- fajki pomalowane na czerwono lakierem do paznokci.. ( moze dlatego ze oryginalne czerwone od Sport Evo sa dwa razy drozsze )
- zawieszenie ( prawdopodobnie wersja szutrowa )
- felgi rodem z zagazowanej E32..
- klakson pod maska, chyba A grupowy :mrgreen: ( pewnie do straszenia jeleni )

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » pn lis 16, 2009 23:33

żałosne...
chyba jednak powróć do czynności ze swojego awataru i nie maltretuj mózgu myśleniem :mrgreen: ..

opis auta był czytelny i merytoryczny i trafił do osób do których miał trafić :cool:
więc to pieniactwo można już uznać za nieaktualne

p.s. dzisiaj przekonałem się,że testarossa jest grzeczniejsza od sport evo :grin:
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: Idzik » wt lis 17, 2009 00:52

ravaglia pisze:p.s. dzisiaj przekonałem się,że testarossa jest grzeczniejsza od sport evo :grin:
Hehe, aż tak ?

Opisz jakieś wrażenia z jazdy i pokaż jakaś fotkę nowej zabawki :wink:

Awatar użytkownika
were
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 14:32
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: were » wt lis 17, 2009 09:39

kostek_ja - właśnie o to mi dokładnie chodzi...


Pawel_M3GT - zaraz się "ravaglia" wyprze że przewody wysokiego napięcia są "ORYGINALNE" - buhahaha to dopiero żenada bo świecą się pomalowane jak "psu jajca"

swojego broni i wypisuje bzdury a innych chce mieszać z błotem - to dopiero ŻENADA

p.s.

oj rawaglia może i dobrze że zmianisz marke bo szkoda psuć opinie właścicielom ///M
Rejestr BMW serii ///M w Polsce

www.bmw-motorsport.pl

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: M3 E30 SPORT EVO

Post autor: ravaglia » wt lis 17, 2009 09:46

>idzik
wrażenia z jazdy po mokrym to brak jazdy ale było na pół gwizdka bo jedzie właśnie do Hanoveru na serwis
potem kilka poprawek lakierniczych i fotki będą na wiosnę :-)
ale generalnie to inny świat nie przypominający "normalnego" samochodu,przerzucenie biegu to już sztuka :grin:

wracając do tematu
to artykuł w bmw trends jest dobry bo:
redaktor się przygotował merytorycznie i zapoznał z materiałami
miał skale porównawcza bo jeżdził innymi m3e30
i jeżdził moim sport evo więc mógł się odnieść i poczuć różnicę :cool:

>zazdrośni pieniacze
mam kilka wiązek przewodów wn w tym dwie czerwone ori(mogę sprzedać jedną)
w tej chwili są założone z czarnymi fajkami bo są to n grupowe o 2mm grubsze wyczynowe przewody
taka jest rzeczywistość :lol:
sami się chłopcy mieszacie z ....

pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

Zablokowany