M3 E30 SPORT EVO
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: M3 E30 SPORT EVO
Z całym szacunkiem dla auta, ale chyba w PL nie znajdzie się amator za takie pieniądze kupić E30 M3 prawie jak EVO:)) Szczerze czułbym się oszukany po rozkodowaniu VIN:)
bez prawka, a punkty się zbiera.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2063
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: M3 E30 SPORT EVO
Kiedys Kolega Ravalia czepial sie nie wiedziec czemu, ze moje auto ma zamontowane kilka elementow z modelu GT ( spoiler rozporka itd ), jak on to nazwal "przeszczepionych"
Okazuje sie ze jego E30 ma "przeszczepione" polowe rzeczy , lacznie z tabliczka, ktora nie jest oryginalna i jest wyrobem wlasnej produkcji
Najciekawsze jest to, ze Wlasciciel twierdzil caly czas, ze jest to ORYGINAL M3 Sport Evolution... , a tym czasem to najzwyklejsze E30 M3
Wartosc kolekcjonerska zwyklego M3.
Swoja droga, moze pojdzie za ta cene jesli rzeczywiscie ma te dodalki, o ktorych byla mowa...
Okazuje sie ze jego E30 ma "przeszczepione" polowe rzeczy , lacznie z tabliczka, ktora nie jest oryginalna i jest wyrobem wlasnej produkcji
Najciekawsze jest to, ze Wlasciciel twierdzil caly czas, ze jest to ORYGINAL M3 Sport Evolution... , a tym czasem to najzwyklejsze E30 M3
Wartosc kolekcjonerska zwyklego M3.
Swoja droga, moze pojdzie za ta cene jesli rzeczywiscie ma te dodalki, o ktorych byla mowa...
Re: M3 E30 SPORT EVO
proszę, proszę mamy opinię eksperta...
pewnie wszyscy ją wezmą pod uwagę
podtrzymuje wszystko to co napisałem o aucie
powtarzam że jest to jedyne na świecie cywilne sport evo z kutym a grupowym silnikiem i nie ma od strony technicznej,wizualnej i osiągów nic wspólnego ze stockowym m3
mało tego-charakterystyką silnika i zachowaniem na drodze to też jest już wyścigówką a nie stockowym sport evo
jednak udało mi się tak to wszystko zgrać,że auto nie jest uciązliwe na co dzień i daje przyjemność z jazdy w każdej sytuacji
stan techniczny jest "jak z fabryki"
nigdy też nie twierdziłem,że mój egzemplarz jest do kolekcji muzealnej
p.s. w sumie nie powinienem odpowiadać na to bicie piany ale......
pewnie wszyscy ją wezmą pod uwagę
podtrzymuje wszystko to co napisałem o aucie
powtarzam że jest to jedyne na świecie cywilne sport evo z kutym a grupowym silnikiem i nie ma od strony technicznej,wizualnej i osiągów nic wspólnego ze stockowym m3
mało tego-charakterystyką silnika i zachowaniem na drodze to też jest już wyścigówką a nie stockowym sport evo
jednak udało mi się tak to wszystko zgrać,że auto nie jest uciązliwe na co dzień i daje przyjemność z jazdy w każdej sytuacji
stan techniczny jest "jak z fabryki"
nigdy też nie twierdziłem,że mój egzemplarz jest do kolekcji muzealnej
p.s. w sumie nie powinienem odpowiadać na to bicie piany ale......
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 E30 SPORT EVO
sport evo kosztuje w DE 2x tyle ile wystawił kolega ravaglia. za 50k PLN ostatnio było do sprzedania M3 e30 S14B23 które wyglądało jak kupa gnoju, więc sądze, że cena uczciwa za zdrowe M3 e30, traktując nawet konwersje na Sport Evo czy niedostępne dodatki A-grupowe jako zwykly gratis. tym bardziej że właściciel nie ukrywa czym jest auto, w jednych rękach od dawna i to rękach, które wiedziały, jak dbać o to auto.
Re: M3 E30 SPORT EVO
Toz wlasnie to powtorze
Ravaglia ceny chce adekwatnej dla tego samocodu....
Ravaglia ceny chce adekwatnej dla tego samocodu....
Pozdrówka!
Re: M3 E30 SPORT EVO
no jakoś nie mogę pozostawić tego bez komentarza....
wpierw właściciel wypisuje brednie a przy spredaży próbuje delikatnie wyjść z twarzą z tego wszystkiego
no ten egzemplaż nigdy nie będzie M3 e30 SPORT EVO ( napewno nie można beszcześcić znaczenia 600 sztuk prawdziwych SPORT EVO )
"do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz" - no z tego to już nie mogłem hehehe, ( wprost - przełożono pewnie wszystkie możliwe części z PRAWDZIWEGO SPORT EVO, które uległo jakiemuś wypadkowi lub innej nieciekawej przygodzie )
auto jest naprawdę zacne ale jak by od początku swojego lansu właściciel nie nazwał "PRAWDZIWYM SPORT EVO z roku 1990" to nie było by wogóle tematu...
wpierw właściciel wypisuje brednie a przy spredaży próbuje delikatnie wyjść z twarzą z tego wszystkiego
no ten egzemplaż nigdy nie będzie M3 e30 SPORT EVO ( napewno nie można beszcześcić znaczenia 600 sztuk prawdziwych SPORT EVO )
"do przebudowy posłużył fabryczny egzemplarz z 1990 roku w kolorze glanzschwarz" - no z tego to już nie mogłem hehehe, ( wprost - przełożono pewnie wszystkie możliwe części z PRAWDZIWEGO SPORT EVO, które uległo jakiemuś wypadkowi lub innej nieciekawej przygodzie )
auto jest naprawdę zacne ale jak by od początku swojego lansu właściciel nie nazwał "PRAWDZIWYM SPORT EVO z roku 1990" to nie było by wogóle tematu...
Re: M3 E30 SPORT EVO
Panowie dajcie spokój wiadomo można się czepiać wszystkiego ale autko jest warte ceny i wielki plus kolega ravaglia na początku opisu zaznaczył to cyt.Sprzedaje oryginalne M3 E30 z 1988 roku,które na początku lat 90 w Niemczech przeszło kompletną przebudowę na wersje Sport Evolution 1990
Więc wyluzujcie bo dobre m3e30 wiecej kosztuje de
A reklama jest reklamą i nikt z obecnych na forum niejest tak szlachetny jak postać z bajki
Podsumowując będąc bezstronnym bo niejestem na kupnie jest zaznaczone ze niejest to ori ale przypadek najlepiej obrazuje wartość mki w oczach właściciela i jest wpewni uzasadniona czego niemożna powiedzieć o każdym
Pozdrawiam
Więc wyluzujcie bo dobre m3e30 wiecej kosztuje de
A reklama jest reklamą i nikt z obecnych na forum niejest tak szlachetny jak postać z bajki
Podsumowując będąc bezstronnym bo niejestem na kupnie jest zaznaczone ze niejest to ori ale przypadek najlepiej obrazuje wartość mki w oczach właściciela i jest wpewni uzasadniona czego niemożna powiedzieć o każdym
Pozdrawiam
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E30 SPORT EVO
Skończcie tą bezsensowną dyskusje. Auto jest wystawiona za tyle za ile jest i koniec!
Re: M3 E30 SPORT EVO
MaRoS - mi nie chodzi o pieniądze!
To fakt o wygadywaniu wcześniejszych bzdur na temat tego auta.
To fakt o wygadywaniu wcześniejszych bzdur na temat tego auta.
Re: M3 E30 SPORT EVO
W BMW Trends jest artykuł o tym samochodzie jako oryginalnym M3 sport evo jednym z 600 sztuk.
Mi też osobiście nie podoba się że właściciel wszędzie mówi że ma oryginalne M3 sport evo mimo że nie ma, a innych za podobne mody próbuje zmieszać z błotem.
Mi też osobiście nie podoba się że właściciel wszędzie mówi że ma oryginalne M3 sport evo mimo że nie ma, a innych za podobne mody próbuje zmieszać z błotem.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2063
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: M3 E30 SPORT EVO
Mnie dziwi jeszcze jedna rzecz.
Z jednej strony w silniku niby czesci za kilkanascie tysiecy euro, z drugiej :
- fajki pomalowane na czerwono lakierem do paznokci.. ( moze dlatego ze oryginalne czerwone od Sport Evo sa dwa razy drozsze )
- zawieszenie ( prawdopodobnie wersja szutrowa )
- felgi rodem z zagazowanej E32..
- klakson pod maska, chyba A grupowy ( pewnie do straszenia jeleni )
Z jednej strony w silniku niby czesci za kilkanascie tysiecy euro, z drugiej :
- fajki pomalowane na czerwono lakierem do paznokci.. ( moze dlatego ze oryginalne czerwone od Sport Evo sa dwa razy drozsze )
- zawieszenie ( prawdopodobnie wersja szutrowa )
- felgi rodem z zagazowanej E32..
- klakson pod maska, chyba A grupowy ( pewnie do straszenia jeleni )
Re: M3 E30 SPORT EVO
żałosne...
chyba jednak powróć do czynności ze swojego awataru i nie maltretuj mózgu myśleniem ..
opis auta był czytelny i merytoryczny i trafił do osób do których miał trafić
więc to pieniactwo można już uznać za nieaktualne
p.s. dzisiaj przekonałem się,że testarossa jest grzeczniejsza od sport evo
chyba jednak powróć do czynności ze swojego awataru i nie maltretuj mózgu myśleniem ..
opis auta był czytelny i merytoryczny i trafił do osób do których miał trafić
więc to pieniactwo można już uznać za nieaktualne
p.s. dzisiaj przekonałem się,że testarossa jest grzeczniejsza od sport evo
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 E30 SPORT EVO
Hehe, aż tak ?ravaglia pisze:p.s. dzisiaj przekonałem się,że testarossa jest grzeczniejsza od sport evo
Opisz jakieś wrażenia z jazdy i pokaż jakaś fotkę nowej zabawki
Re: M3 E30 SPORT EVO
kostek_ja - właśnie o to mi dokładnie chodzi...
Pawel_M3GT - zaraz się "ravaglia" wyprze że przewody wysokiego napięcia są "ORYGINALNE" - buhahaha to dopiero żenada bo świecą się pomalowane jak "psu jajca"
swojego broni i wypisuje bzdury a innych chce mieszać z błotem - to dopiero ŻENADA
p.s.
oj rawaglia może i dobrze że zmianisz marke bo szkoda psuć opinie właścicielom ///M
Pawel_M3GT - zaraz się "ravaglia" wyprze że przewody wysokiego napięcia są "ORYGINALNE" - buhahaha to dopiero żenada bo świecą się pomalowane jak "psu jajca"
swojego broni i wypisuje bzdury a innych chce mieszać z błotem - to dopiero ŻENADA
p.s.
oj rawaglia może i dobrze że zmianisz marke bo szkoda psuć opinie właścicielom ///M
Re: M3 E30 SPORT EVO
>idzik
wrażenia z jazdy po mokrym to brak jazdy ale było na pół gwizdka bo jedzie właśnie do Hanoveru na serwis
potem kilka poprawek lakierniczych i fotki będą na wiosnę
ale generalnie to inny świat nie przypominający "normalnego" samochodu,przerzucenie biegu to już sztuka
wracając do tematu
to artykuł w bmw trends jest dobry bo:
redaktor się przygotował merytorycznie i zapoznał z materiałami
miał skale porównawcza bo jeżdził innymi m3e30
i jeżdził moim sport evo więc mógł się odnieść i poczuć różnicę
>zazdrośni pieniacze
mam kilka wiązek przewodów wn w tym dwie czerwone ori(mogę sprzedać jedną)
w tej chwili są założone z czarnymi fajkami bo są to n grupowe o 2mm grubsze wyczynowe przewody
taka jest rzeczywistość
sami się chłopcy mieszacie z ....
pozdrawiam
wrażenia z jazdy po mokrym to brak jazdy ale było na pół gwizdka bo jedzie właśnie do Hanoveru na serwis
potem kilka poprawek lakierniczych i fotki będą na wiosnę
ale generalnie to inny świat nie przypominający "normalnego" samochodu,przerzucenie biegu to już sztuka
wracając do tematu
to artykuł w bmw trends jest dobry bo:
redaktor się przygotował merytorycznie i zapoznał z materiałami
miał skale porównawcza bo jeżdził innymi m3e30
i jeżdził moim sport evo więc mógł się odnieść i poczuć różnicę
>zazdrośni pieniacze
mam kilka wiązek przewodów wn w tym dwie czerwone ori(mogę sprzedać jedną)
w tej chwili są założone z czarnymi fajkami bo są to n grupowe o 2mm grubsze wyczynowe przewody
taka jest rzeczywistość
sami się chłopcy mieszacie z ....
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL