Muszę się przejechać jakimś porsche. Chociaż może lepiej nie. Bo jeszcze M3 będzie mnie mniej cieszyłobako_21 pisze:to prawda co mówia o porsche ze jak raz wsiadziesz i sie przejedziesz to niechcesz niczym innym jezdzic juz choc M3 jest tez Zajebistym autem
M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
eeeee tam, jezdzilem kolegi 911 turbo 05' (juz gdzies to dawalem na forum z fotkami) i powiem ze zajebiscie i napewno chcialbym miec taka fure ale Mpower to Mpower i zawsze w przyszlosci bede mial to cacko w garazu(moze juz nie e46 ale M-ke napewno - choc chcialbym moc miec od e30 w gore ) (o ile sytuacja pozwoli)
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Kufa co ten krejzol Bombel znowu kupuje? Czyżby another e36 3.2 na swapa i na cześci?
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
moze pojechal po silnik na swapa do swojej e36 od e60 M -
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Już nią wraca, kupił całe LHD. Będzie kopalnia części .MaRoS pisze:Kufa co ten krejzol Bombel znowu kupuje? Czyżby another e36 3.2 na swapa i na cześci?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
RHD wujek... Powiem jedno... Mega wyprawa, a powrot 1900km emka z czego ponad 1000 z prawdpodobnie wydmuchana uszczelka - bezcenneMarcin_Os pisze:Już nią wraca, kupił całe LHD. Będzie kopalnia części .MaRoS pisze:Kufa co ten krejzol Bombel znowu kupuje? Czyżby another e36 3.2 na swapa i na cześci?
Maros: kupilem bo to jedyna szansa na tani remont mojej.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
a few photo:
black beast PABLO
Green beast OS
Green beast in the mirror
to pewnego rodzaju dewiacja - wąchają nawzajem swój smród ... spod opon
Wolność i tolerancja - MATEUSH
temu panu wyraźnie brakuje banana - Pablo zrób coś z tym ....
Ogólnie tak piździło że zrobiłem zorką pięć kilka zdjęć, co innego zjar Szczep ale i takie przypadki sie zdarzają
black beast PABLO
Green beast OS
Green beast in the mirror
to pewnego rodzaju dewiacja - wąchają nawzajem swój smród ... spod opon
Wolność i tolerancja - MATEUSH
temu panu wyraźnie brakuje banana - Pablo zrób coś z tym ....
Ogólnie tak piździło że zrobiłem zorką pięć kilka zdjęć, co innego zjar Szczep ale i takie przypadki sie zdarzają
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Ja jestem troche zdziwiony wypowiedziami do Marosa w stylu:
-Miales lepsze opony
-zawieszenie tez miales lepsze i duzo dalo (ile dalo? 30sek roznicy?? )
-miales lepsze hamulce (tak duzo pomogly na morkym torze ?kolejne 30sek? )
Piszecie tu ze hamulce w M3 sobie nie radza (a to ciekawe bo ja jakos nie zauwazylem zeby byly bardzo slabe )
Mysle ze lepiej byloby przyznac sie za Maros pojechal dobrze i udowodnil to kazdym swoim przejazdem...........
Uwazam ze lepiej byloby napisac cos w stylu:
-zaczynam ostro trenowac i na wiosne bedziemy rywalizowac!!!
TOR BYL MOKRY i moim zdaniem wymagal dobrej techniki jazdy a nie mocy w aucie i hamulcow!!!!
Os nie ma 343PS a radzil sobie z E46 bez problemu............
Idzik,ja i Bombel ostatnie okrazenia robilismy na drutach a nie na oponach!!!
Ja jedne kolko zrobilem na wstecznym (dobra tylko kawalek)
Czulem ze na kilku odcinkach mozna bylo pojechac troche szybciej , dlatego teraz pretensje mam tylko do siebie a nie do sprzetu jaki posiadam...........
Moze po tych slowach Maros wpadnie w samozachwyt i uwielbienie ! co odbije sie 10-tym miejscem na kolejnejnym MTD........hehehe
-Miales lepsze opony
-zawieszenie tez miales lepsze i duzo dalo (ile dalo? 30sek roznicy?? )
-miales lepsze hamulce (tak duzo pomogly na morkym torze ?kolejne 30sek? )
Piszecie tu ze hamulce w M3 sobie nie radza (a to ciekawe bo ja jakos nie zauwazylem zeby byly bardzo slabe )
Mysle ze lepiej byloby przyznac sie za Maros pojechal dobrze i udowodnil to kazdym swoim przejazdem...........
Uwazam ze lepiej byloby napisac cos w stylu:
-zaczynam ostro trenowac i na wiosne bedziemy rywalizowac!!!
TOR BYL MOKRY i moim zdaniem wymagal dobrej techniki jazdy a nie mocy w aucie i hamulcow!!!!
Os nie ma 343PS a radzil sobie z E46 bez problemu............
Idzik,ja i Bombel ostatnie okrazenia robilismy na drutach a nie na oponach!!!
Ja jedne kolko zrobilem na wstecznym (dobra tylko kawalek)
Czulem ze na kilku odcinkach mozna bylo pojechac troche szybciej , dlatego teraz pretensje mam tylko do siebie a nie do sprzetu jaki posiadam...........
Moze po tych slowach Maros wpadnie w samozachwyt i uwielbienie ! co odbije sie 10-tym miejscem na kolejnejnym MTD........hehehe
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Mam wrażenie że troche nadinterpretujesz nasze wypowiedzi. Nikt tu nie tłumaczy sie słabością sprzętu, próbując udowodnić ze gdyby miałe lepsze hamulce, zawieszenie czy psychike to by miał najlepszy czas.
Maros miał najlepsze czasy także jak miał seryjne zawieszenie i hamulce i sie do tego juz przyzwyczailiśmy , więc po co tu gadać o dobrych przejazdach skoro to jest jasne od dawna dla wszystkich.
Przemyslałem to i policzylem na kalkulatorze, i tak;
- hamulce -7.34sek
- zawieszenie -11.12sek
- fotele csl -3.20sek
- wydech +34db ale -1.67sek.
nie potrafie tylko wyliczyć wpływu zderzaka i klapy csl, ale dzwoniłem do nasa i mają to policzyć.
Maros miał najlepsze czasy także jak miał seryjne zawieszenie i hamulce i sie do tego juz przyzwyczailiśmy , więc po co tu gadać o dobrych przejazdach skoro to jest jasne od dawna dla wszystkich.
Przemyslałem to i policzylem na kalkulatorze, i tak;
- hamulce -7.34sek
- zawieszenie -11.12sek
- fotele csl -3.20sek
- wydech +34db ale -1.67sek.
nie potrafie tylko wyliczyć wpływu zderzaka i klapy csl, ale dzwoniłem do nasa i mają to policzyć.
17.01.11
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Byłem z wami w Rykach 2.12.2007r. jako fotograf (pozniej wkleje kilka swoich shot'ow), reszta moich zdjec jest u Szczepa, ktore mam nadzieje wykorzysta dla potrzeb forum . O forum dowiedzialem sie od Idzika i Szczepa, napaczatku tylko biernie w nim uczestniczyłem. Interesuje sie fotografia i chcialbym w miare możliwosci wspierać was swoimi fotkami
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Bardzo fajne fotki..........super!!!
Ta na ktorej jest kilka M jest extra........
Ta na ktorej jest kilka M jest extra........
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Przemyslałem to i policzylem na kalkulatorze, i tak;
- hamulce -7.34sek
- zawieszenie -11.12sek
- fotele csl -3.20sek
- wydech +34db ale -1.67sek.
nie potrafie tylko wyliczyć wpływu zderzaka i klapy csl, ale dzwoniłem do nasa i mają to policzyć.
.....Pewnie z dwie minuty
- hamulce -7.34sek
- zawieszenie -11.12sek
- fotele csl -3.20sek
- wydech +34db ale -1.67sek.
nie potrafie tylko wyliczyć wpływu zderzaka i klapy csl, ale dzwoniłem do nasa i mają to policzyć.
.....Pewnie z dwie minuty
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
zapomniałeś dodać, że waga marosa to +gadżylion sek
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Najnowsze BMW M3 ....lotnisko RYKI 9.12.2007.........MEGA DRIFT:
http://loadup.ru/video/view/?id=v192258c92b
ps.ciekawe jak spalanie po takiej jedzie na torze......
http://loadup.ru/video/view/?id=v192258c92b
ps.ciekawe jak spalanie po takiej jedzie na torze......
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!
Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki
Troche mi z tym zeszlo, ale zdjecia w koncu sa na www.mtrack.cyberbajt.pl
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!